Titania Skrevet 4. november 2023 #19801 Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): ❤️🥺 Vi skulle jo drikke kaffe kom jeg på nå! Jammen det får vi jo til når det passer 😊 1
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #19802 Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Jammen det får vi jo til når det passer 😊 Ja toget er ikke gått og snøen skal dra! 👍 2
Cid Skrevet 4. november 2023 #19803 Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja toget er ikke gått og snøen skal dra! 👍 Og blomstrene dufter. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #19804 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (19 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir litt forbannet av det faktum at du føler deg utilstrekkelig og at du ikke finner glede i din egen eksistens. Meeen, det er mange som har det sånn. Og det gjør meg ekstra lei, når det er så mange som lider under samme forhold også finner de liksom ikke veien inn i et herlig felleskap.. Faen, altså. Det er ikke lett. Men man kan ikke annet enn å gi gass. Og der du flink! Depresjoner har kun makt der ting står stille. Kjør på og fyll dagene, så har du et overtak 🙂
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #19805 Skrevet 4. november 2023 Ane Rikke skrev (11 minutter siden): Så snill og god du er. Jeg vet at ordene dine ikke var rettet mot meg, men jeg tok de til meg for det 😁 If it fits, it sits. Det er klart jeg snakker til deg også. Vi er many strong i denne ensomme kampen hvis navn er livet Og vi skal vinne! 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #19806 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): If it fits, it sits. Det er klart jeg snakker til deg også. Vi er many strong i denne ensomme kampen hvis navn er livet Og vi skal vinne!
Ane Rikke Skrevet 4. november 2023 #19807 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): If it fits, it sits. Det er klart jeg snakker til deg også. Vi er many strong i denne ensomme kampen hvis navn er livet Og vi skal vinne! Helt klart:) 2
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #19808 Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (16 minutter siden): Jeg forsøker Etter snart 2 år med å dra på konserter alene (ca 8 konserter til nå, om jeg ikke telte feil. Nummer 9 er til fredag), hater jeg det like intenst at jeg alltid "må" gjøre det alene. Men når valget er å dra og ha det litt kjipt fordi jeg ikke har noen jeg kjenner å dele opplevelsen med, eller å angre på å ikke ha sett artister jeg liker, så er valget allikevel enkelt. Og så forsøker jeg å gjøre noe ut av turene for å trene på å ha det ok på tur. Sånn som både forrige og denne konserten som jeg kunne tatt en natt på hotell og hjem, men velger heller å forsøke tvinge meg til å gjøre noe annet for å bryte ut av bobla. For jeg har pokker ikke tålmodighet til å ligge en hel dag på hotellrommet 😛 Og for å innrømme noe igjen: innimellom når jeg er på tur, så syns jeg faktisk det er ok. Det er fortsatt kjipt alene, men det er allikevel ok. Og det er en start Ahh.. Du minner meg så jævlig om ei søt jente jeg pleide å treffe på konserter. Navnet hennes startet med C.. 1
Cid Skrevet 4. november 2023 #19809 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Ahh.. Du minner meg så jævlig om ei søt jente jeg pleide å treffe på konserter. Navnet hennes startet med C.. Celine Dion? 1 1
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #19810 Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Celine Dion? Naaai. Det var ikke helt henne. Men jeg har hatt et dypt ønske om å gi Celine en klem. Hun virker som ei jente som kunne treng en. 2
Titania Skrevet 4. november 2023 #19811 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Ahh.. Du minner meg så jævlig om ei søt jente jeg pleide å treffe på konserter. Navnet hennes startet med C.. Ikke meg 😅 Men nå har ikke jeg pratet noe særlig med folk på konserter heller da 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #19812 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Naaai. Det var ikke helt henne. Men jeg har hatt et dypt ønske om å gi Celine en klem. Hun virker som ei jente som kunne treng en. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #19813 Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Ikke meg 😅 Men nå har ikke jeg pratet noe særlig med folk på konserter heller da 😅 Er du sikker asså? Hvis jeg sier Suicide Bombers? 1
Cid Skrevet 4. november 2023 #19814 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Naaai. Det var ikke helt henne. Men jeg har hatt et dypt ønske om å gi Celine en klem. Hun virker som ei jente som kunne treng en. Hun sliter med en alvorlig sykdom så hun hadde sikkert blitt glad for en klem ❤️ 1
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #19815 Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun sliter med en alvorlig sykdom så hun hadde sikkert blitt glad for en klem ❤️ Ja.. Hun vekker et forsørgerinstinkt i meg. Helt siden hun mistet mannen sin og falt inn i sykdommens armer. Har liksom følelsen av at hun er omringet av folk som kun er opptatt av statusen hennes, mens jeg - en enkel fjomp fra Hadeland, kunne virkelig ha vist henne hva ekte kjærleik er. 2
Cid Skrevet 4. november 2023 #19816 Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ja.. Hun vekker et forsørgerinstinkt i meg. Helt siden hun mistet mannen sin og falt inn i sykdommens armer. Har liksom følelsen av at hun er omringet av folk som kun er opptatt av statusen hennes, mens jeg - en enkel fjomp fra Hadeland, kunne virkelig ha vist henne hva ekte kjærleik er. Grusomt å tenke på at hun en dag vil nesten være som en menneskelig statue, og ikke kunne bevege seg mer fordi kroppen er blitt helt stiv 1 2
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #19817 Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Grusomt å tenke på at hun en dag vil nesten være som en menneskelig statue, og ikke kunne bevege seg mer fordi kroppen er blitt helt stiv Jepp... Livet kan virkelig være en røff morrapuler. Spiller ingen rolle hvor suksessfull man er. Har man ikke helse, har man intet. 1
Titania Skrevet 5. november 2023 #19818 Skrevet 5. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Er du sikker asså? Hvis jeg sier Suicide Bombers? Har ikke C i navnet, og har ikke sett suicide bombers 😅 1
Gjest Boetica Skrevet 5. november 2023 #19819 Skrevet 5. november 2023 KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Jeg kjenner jeg blir litt forbannet av det faktum at du føler deg utilstrekkelig og at du ikke finner glede i din egen eksistens. Meeen, det er mange som har det sånn. Og det gjør meg ekstra lei, når det er så mange som lider under samme forhold også finner de liksom ikke veien inn i et herlig felleskap.. Faen, altså. Det er ikke lett. Men man kan ikke annet enn å gi gass. Og der du flink! Depresjoner har kun makt der ting står stille. Kjør på og fyll dagene, så har du et overtak 🙂 Kloke ord 🧡
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #19820 Skrevet 5. november 2023 Athena Freyja skrev (12 timer siden): Men 10 pluss er jo kjølig Innrømmelse jeg går med vinterjakke og lue når det er 10+ Wow...knallvarmt i min bok. Spesielt når jeg har bestemt meg for at det skal bli tilleggskjølerom på verandaen, men så svikter værgudene meg. Titania skrev (11 timer siden): Ser frem til at helgen er over Jeg skulle gjerne hatt den lengre og husker tilbake til nycovidtider, hvor hele verden sto stille og holdt seg fullstendig hjemme...eller hadde en skikkelig effektiv langhelg; det var tider det. Titania skrev (9 timer siden): Hehe 😛 Jeg er vel egentlig ikke det heller, men eier ikke trivsel i eget selskap, har ekstremt lite nettverk, og den ene venninna jeg hadde mye kontakt med har funnet noen andre å tilbringe store deler av tiden med, i tillegg til at jeg så godt som ikke får svar når jeg tar kontakt. Så er litt ekstra stuck i kjip tilværelse, og sleng på depresjonen som er ekstra trigget av mørketid, så blir liksom alt en fin suppe av dritt. Mens dagene på jobb både får dagene til å gå, og har hyggelig selskap Men kort arbeidsuke også da, så blir en dag ekstra til eget selskap, ikke helt optimalt kanskje det heller 😛 Men tenkte teste ut imax når jeg først skal til oslo igjen, siden alle sier det er så kult 😛 Og jeg får tiden til å gå 😅 Nå måtte jeg faktisk google imax, for det hørtes ut som en ny sovepille uten resept. Det var det ikke. KnekkeBørre skrev (8 timer siden): If it fits, it sits. Det er klart jeg snakker til deg også. Vi er many strong i denne ensomme kampen hvis navn er livet Og vi skal vinne! Jeg må si at det er mer og mer godknekk i de svarene, Børre og du seiler opp som stortrøster på forumet. God morgen absolutt alle sammen. Både de som er her og har gått over. ❤️ 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå