Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Jeg må bare innrømme det, etter å ha testet og testet og testet; min gammelmobil har veldig dårlig lyd når det ringes inn. Den står nå på full styrke og allikevel høres det bare svak ringing ved test. SMS`er også. Miniatyrpling som ikke høres i det hele tatt. Jeg har vært så glad i denne lille tassen veldig lenge og dens dager begynner nok å bli talte er jeg redd. :sukk: Hilsen fornuften.

...men den virker jo ellers, så kanskje jeg kan la den få leve litt til? For/mot-kampen fortsetter. 
Fornuften: ...men det er jo flere ting som ikke virker som det skal der og...HYSJ!!! :kjefte: DEN ER KJEMPEFIN!!! - Hoppe

:klem3::klem3:

Skrevet

Syns livet har vært kjipt med meg siste måned. Og innrømmer å synes litt synd på meg selv.
Forkjøla runde en for en måned siden. Var superdårlig 10 dager. Trakk så tann og levde 5 dager på suppe og grøt. Nå hos mine foreldre og fått ny solid forkjølelse. Kroppen min er jo også noe svakere enn snittet fra før så ekstrating rammer den litt hardt..😔

• Hjerte 3
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Syns livet har vært kjipt med meg siste måned. Og innrømmer å synes litt synd på meg selv.
Forkjøla runde en for en måned siden. Var superdårlig 10 dager. Trakk så tann og levde 5 dager på suppe og grøt. Nå hos mine foreldre og fått ny solid forkjølelse. Kroppen min er jo også noe svakere enn snittet fra før så ekstrating rammer den litt hardt..😔

:klem3:God bedring!

Skrevet
Titania skrev (11 minutter siden):

:klem3:God bedring!

Takk snille du. Overlever men tar litt på😢🧡

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Takk snille du. Overlever men tar litt på😢🧡

Ser den 😶 Og når man får flere runder tett på hverandre, så krever det jo litt ekstra energi også 🙃

• Hjerte 1
Skrevet

Mhm...god bedring til Frøkna. Når det har vært mye negativt, så gå det før eller siden den rette veien igjen.
Ha håp. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring.:klem3::klem3:

Skrevet

Har spist servelat for føste gang på sikkert 10 år. Innrømmer at jeg synes det er for lenge siden 😆

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har forandret meg gjennom livet. Før gjorde jeg mitt aller beste fordi det var forventet, men nå gjør jeg
det som er nødvendig og lar resten være. Helt ærlig; jeg har ingen interesse av å pynte på noe som helst.
Ikke meg selv. Ikke mitt hjem. Ikke på sannheten heller. 

Mitt hjem er helt nipsfritt og jeg kjenner meg befridd fra åket det av og til er å være kvinne, når omgivelsene
(kvinnene stort sett) har strenge forventninger til husmoderlig pynt, tant og fjas.

Jeg er ikke slik. Jeg vil ikke ha det slik. Jeg har frigjort meg! Godt å få det ut. :D 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har forandret meg gjennom livet. Før gjorde jeg mitt aller beste fordi det var forventet, men nå gjør jeg
det som er nødvendig og lar resten være. Helt ærlig; jeg har ingen interesse av å pynte på noe som helst.

Mitt hjem er helt nipsfritt og jeg kjenner meg befridd fra åket det av og til er å være kvinne, når omgivelsene
(kvinnene stort sett) har strenge forventninger til husmoderlig pynt, tant og fjas.

Jeg er ikke slik. Jeg vil ikke ha det slik. Jeg har frigjort meg! Godt å få det ut. :D 

:klem3::klem3:

Skrevet

Disse her ga meg mindre enn jeg hadde håpet. *tygg-tygg-tygg*  :sjokkblå: 

ahlgrens-bilar-godteri-400g--pdp_zoom-30

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Disse her ga meg mindre enn jeg hadde håpet. *tygg-tygg-tygg*  :sjokkblå: 

ahlgrens-bilar-godteri-400g--pdp_zoom-30

Likte ikke du dem?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (35 minutter siden):

Likte ikke du dem?

De var hardere enn jeg hadde trodd. Jeg liker de mykere. Skummere liksom. 

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Hurra for frihet :juhu: og nå er det snart helg og, enda mer frihet tjohooo :skya:

Skrevet
Boetica skrev (3 minutter siden):

Hurra for frihet :juhu: og nå er det snart helg og, enda mer frihet tjohooo :skya:

Jeg har befridd meg en halvliter lakrisis "og hun så at det var godt - VELDIG GODT!" :mynona:

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Jeg har befridd meg en halvliter lakrisis "og hun så at det var godt - VELDIG GODT!" :mynona:

Svevde hun over vannene? :ninja::knegg:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Det er deilig, etterhvert som man blir eldre bryr man seg stort sett mindre om hva andre tenker, og finner ut de fleste ting ikke betyr så veldig mye fra eller til i den store sammenhengen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...