Frøkenfryden Skrevet 25. oktober 2023 #19621 Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (21 timer siden): 😲 Du blander oss, pulefilm og pulebrus er jo deg! 1
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #19622 Skrevet 25. oktober 2023 Sjokoladepenge skrev (4 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg håper at Netanyahu en gang blir dømt for alle krigsforbrytelsene han har begått. Kan gjerne dømme Putin i samme slengen. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #19623 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har begynt å bruke kubbe-ledlys...det ser jo litt lysaktig ut på avstand, men det kjennes litt merkelig ut. Det lukter ikke stearin eller fyrstikker her. Rett og slett litt snålt. Hvor lenge holder store batterier i slike ved kontrollert bruk mon tro? Hilsen ei liksomøkonomisk husmor. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #19624 Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Takk, jeg sov bra. Kommer det et dikt her nå kanskje? Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Dagens innrømmelse må bli: ok, det er i orden.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #19625 Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har begynt å bruke kubbe-ledlys...det ser jo litt lysaktig ut på avstand, men det kjennes litt merkelig ut. Det lukter ikke stearin eller fyrstikker her. Rett og slett litt snålt. Hvor lenge holder store batterier i slike ved kontrollert bruk mon tro? Hilsen ei liksomøkonomisk husmor. 1
Gjest Lurven Skrevet 25. oktober 2023 #19626 Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Kan gjerne dømme Putin i samme slengen. Eller George W Bush og Barack Obama
Gjest Lurven Skrevet 25. oktober 2023 #19627 Skrevet 25. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du blander oss, pulefilm og pulebrus er jo deg! Ikke glem pulekalender
Stonehengekøye Skrevet 25. oktober 2023 #19628 Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Ikke glem pulekalender Men det aller viktigste er puletre, pulekaker og såklart pulegaver!!😁 1
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #19629 Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (22 minutter siden): Eller George W Bush og Barack Obama Hvorfor Obama? 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #19630 Skrevet 25. oktober 2023 For et språk det er her inne da gitt.... Jeg innrømmer at det er litt smårøft. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #19631 Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): For et språk det er her inne da gitt.... Jeg innrømmer at det er litt smårøft. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #19632 Skrevet 25. oktober 2023 Nå skal jeg innrømme noe annet fra mitt virkelige og nokså hemmelige liv. Jeg har i mange år spilt et bygge-opp-spill på nett og har hatt uendelig mye timer med hard jobbing for å komme dit jeg er i dag...litt virkelighetspenger har jeg faktisk også kvittet meg med der, enda jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle det...men slik ble det. Saken er at jeg veldig lenge har kjent på en kjedsomhet. Jeg jobber og jobber fremdeles, men det skjer ikke noe mer der. Jeg står stille i repetisjonen. Vurderer å slette alt. Tenker at jeg har investert så mye i det og det ville ha vært dumt, men blir lei uansett, jobber der om og om igjen (gjesp), orker så ikke å spille på en mnd. Er ganske sugen på et nytt og litt gøy spill som gir belønninger og en følelse av at det betyr noe...all jobben jeg gjør. Sukk og akk og sånn. Godt å få det ut. Hadde jeg vært like rik i virkeligheten som jeg er der, så hadde livet vært fenomenalt annerledes! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #19633 Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå skal jeg innrømme noe annet fra mitt virkelige og nokså hemmelige liv. Jeg har i mange år spilt et bygge-opp-spill på nett og har hatt uendelig mye timer med hard jobbing for å komme dit jeg er i dag...litt virkelighetspenger har jeg faktisk også kvittet meg med der, enda jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle det...men slik ble det. Saken er at jeg veldig lenge har kjent på en kjedsomhet. Jeg jobber og jobber fremdeles, men det skjer ikke noe mer der. Jeg står stille i repetisjonen. Vurderer å slette alt. Tenker at jeg har investert så mye i det og det ville ha vært dumt, men blir lei uansett, jobber der om og om igjen (gjesp), orker så ikke å spille på en mnd. Er ganske sugen på et nytt og litt gøy spill som gir belønninger og en følelse av at det betyr noe...all jobben jeg gjør. Sukk og akk og sånn. Godt å få det ut. Hadde jeg vært like rik i virkeligheten som jeg er der, så hadde livet vært fenomenalt annerledes! 1
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #19634 Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nå skal jeg innrømme noe annet fra mitt virkelige og nokså hemmelige liv. Jeg har i mange år spilt et bygge-opp-spill på nett og har hatt uendelig mye timer med hard jobbing for å komme dit jeg er i dag...litt virkelighetspenger har jeg faktisk også kvittet meg med der, enda jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle det...men slik ble det. Saken er at jeg veldig lenge har kjent på en kjedsomhet. Jeg jobber og jobber fremdeles, men det skjer ikke noe mer der. Jeg står stille i repetisjonen. Vurderer å slette alt. Tenker at jeg har investert så mye i det og det ville ha vært dumt, men blir lei uansett, jobber der om og om igjen (gjesp), orker så ikke å spille på en mnd. Er ganske sugen på et nytt og litt gøy spill som gir belønninger og en følelse av at det betyr noe...all jobben jeg gjør. Sukk og akk og sånn. Godt å få det ut. Hadde jeg vært like rik i virkeligheten som jeg er der, så hadde livet vært fenomenalt annerledes! Slik var det med meg og spillet C.A.T.S i flere år, jeg var innom det hver eneste dag i 4 år 😮 1
Frøkenfryden Skrevet 25. oktober 2023 #19635 Skrevet 25. oktober 2023 Stonehengekøye skrev (55 minutter siden): Men det aller viktigste er puletre, pulekaker og såklart pulegaver!!😁 Og pulestemning fra oktober🥳 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #19636 Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Slik var det med meg og spillet C.A.T.S i flere år, jeg var innom det hver eneste dag i 4 år 😮 Jeg har passert....*host og hark* ...hele ti år der jeg er. Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og pulestemning fra oktober🥳 Rompuling...har det med aliens å gjøre eller? 1
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #19637 Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har passert....*host og hark* ...hele ti år der jeg er. Rompuling...har det med aliens å gjøre eller? Så lenge man liker det så er det det viktigste 1
Anki- Skrevet 25. oktober 2023 #19638 Skrevet 25. oktober 2023 Ingen av dere som har pulestrømpe, da? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #19639 Skrevet 25. oktober 2023 Anki- skrev (1 minutt siden): Ingen av dere som har pulestrømpe, da? 🤣🤣👍👍
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #19640 Skrevet 25. oktober 2023 Anki- skrev (1 minutt siden): Ingen av dere som har pulestrømpe, da? Tror Hugh Hefner hadde det, fikk det av playboy damene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå