Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Mulkt på femhundrede riksdaler for "råspiseri", og grov uaktsom ignorering til hva der står skrevet på embalasjen. :opplyser:

Forbanner du all sivilisert adferd og maner til totalt anarki!? :paff:

Beklager så meget, herr politiinspektør? 🕵️ 500 riksdaler kan du stappe en viss plass. Har en 50 lapp hvis det hjelper? 😎 

Ja. Bøllefrø er mitt etternavn 🙃

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Eller jeg skal hive salma i wrappen😂

Jeg føler litt med ham da. Ellers er jeg jo årets jævligste psykolog😲

Han er så dum at han «kom inn på toprosenten» 😂

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha. 🤪

Og så lansere han sitt nye boxershorts merke: Moxershorts. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (3 minutter siden):

After eight med jordbær? Den var ny for meg :)

Meg også! Den var ikke så verst faktisk :)

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Og så lansere han sitt nye boxershorts merke: Moxershorts. 

Med lite lagringsplass i linningen😂

• Hjerte 1
Skrevet
Kvakky skrev (Akkurat nå):

Meg også! Den var ikke så verst faktisk :)

😃

Finst også i gin tonic-smak

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Linndmo.

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Jepp! Stram stram strikk. 

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Jepp! Stram stram strikk. 

Og som det stod i annen tråd… votter uten tommel😂

• Hjerte 1
Skrevet

Og som det stod i annen tråd… votter uten tommel😂

Boksehansker. Eller Moxehansker da.. 

Jeg er ikke superglad i sosialister ass, men Moxer'n har vel fått nok tyn nå vel. Han har gjort opp for seg slik enhver løsfingret mann i gata må. Han har faktisk blitt straffet hardere enn noen andre i samme tilfelle. Ikke er han lenger i noen offentlig verv av betydning heller. 

Jeg kjøper faktisk dette med at han ikke føler seg bra og agerer destruktivt i henhold til personlige plager. 

Og jeg er vanligvis en som roper hypokonder til alt som ikke dreier seg om avrevne pulsårer. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg er ikke superglad i sosialister ass, men Moxer'n har vel fått nok tyn nå vel. Han har gjort opp for seg slik enhver løsfingret mann i gata må. Han har faktisk blitt straffet hardere enn noen andre i samme tilfelle. Ikke er han lenger i noen offentlig verv av betydning heller. 

Jeg kjøper faktisk dette med at han ikke føler seg bra og agerer destruktivt i henhold til personlige plager. 

Og jeg er vanligvis en som roper hypokonder til alt som ikke dreier seg om avrevne pulsårer. 

Jeg tullet bare litt.. føler med jeg også🙂

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (32 minutter siden):

Mulkt på femhundrede riksdaler for "råspiseri", og grov uaktsom ignorering til hva der står skrevet på embalasjen. :opplyser:

Forbanner du all sivilisert adferd og maner til totalt anarki!? :paff:

😉😉

Skrevet

Jeg tullet bare litt.. føler med jeg også🙂

Det forstår jeg godt, din jækla fanteflicka! 

Jeg bare valgte totalt feil arena og tidspunkt for å lufte meg om "Kasus Moxnes", som jeg ofte gjør. Beklageligvis ble det på ditt innlegg. :knegg: 

Tilgi :strix:

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (6 minutter siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Jeg bare valgte totalt feil arena og tidspunkt for å lufte meg om "Kasus Moxnes", som jeg ofte gjør. Beklageligvis ble det på ditt innlegg. :knegg: 

:strix::strix:

Skrevet

Neinei. Jeg tar det pent med Moxnes og deg også! Er sånn dritempatisk psykolog u know bro

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg har spist opp sandwich-isene med pepperkakekjeks, for de var veldig gode. 
Jeg har spist en fjordland i dag og masse...herlig iskrem. :rodmer: I morgen skal jeg skjerpe meg, for nå er det tomt her.

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg har spist opp sandwich-isene med pepperkakekjeks, for de var veldig gode. 
Jeg har spist en fjordland i dag og masse...herlig iskrem. :rodmer: I morgen skal jeg skjerpe meg, for nå er det tomt her.

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Neinei. Jeg tar det pent med Moxnes og deg også! Er sånn dritempatisk psykolog u know bro

Knegg! :knegg:

All respekt til psykologene. Jeg hadde definitivt ikke mestret den stillingen. Jeg hadde benyttet meg mye av buksevann og ørefiker. 

"Ta'rei sammen" hadde nok vært min diagnose - uansett tilfelle. 

• Hjerte 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Knegg! :knegg:

All respekt til psykologene. Jeg hadde definitivt ikke mestret den stillingen. Jeg hadde benyttet meg mye av buksevann og ørefiker. 

"Ta'rei sammen" hadde nok vært min diagnose - uansett tilfelle. 

Hmm... Du foretrekker den gamle skolen altså. *notere for seg selv her* :skriver:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...