Kvakky Skrevet 14. november 2023 #19961 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Mulkt på femhundrede riksdaler for "råspiseri", og grov uaktsom ignorering til hva der står skrevet på embalasjen. Forbanner du all sivilisert adferd og maner til totalt anarki!? Beklager så meget, herr politiinspektør? 🕵️ 500 riksdaler kan du stappe en viss plass. Har en 50 lapp hvis det hjelper? 😎 Ja. Bøllefrø er mitt etternavn 🙃 1
Gjest Boetica Skrevet 14. november 2023 #19962 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Eller jeg skal hive salma i wrappen😂 Jeg føler litt med ham da. Ellers er jeg jo årets jævligste psykolog😲 Han er så dum at han «kom inn på toprosenten» 😂
Cid Skrevet 14. november 2023 #19963 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha. 🤪 Og så lansere han sitt nye boxershorts merke: Moxershorts. 2 1
Kvakky Skrevet 14. november 2023 #19964 Skrevet 14. november 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): After eight med jordbær? Den var ny for meg Meg også! Den var ikke så verst faktisk 1
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #19965 Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Og så lansere han sitt nye boxershorts merke: Moxershorts. Med lite lagringsplass i linningen😂 1
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #19966 Skrevet 14. november 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Meg også! Den var ikke så verst faktisk 😃 Finst også i gin tonic-smak 1 1
Cid Skrevet 14. november 2023 #19967 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Med lite lagringsplass i linningen😂 Linndmo. 1
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #19968 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Med lite lagringsplass i linningen😂 Jepp! Stram stram strikk. 1
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #19969 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jepp! Stram stram strikk. Og som det stod i annen tråd… votter uten tommel😂 1
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #19970 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og som det stod i annen tråd… votter uten tommel😂 Boksehansker. Eller Moxehansker da.. Jeg er ikke superglad i sosialister ass, men Moxer'n har vel fått nok tyn nå vel. Han har gjort opp for seg slik enhver løsfingret mann i gata må. Han har faktisk blitt straffet hardere enn noen andre i samme tilfelle. Ikke er han lenger i noen offentlig verv av betydning heller. Jeg kjøper faktisk dette med at han ikke føler seg bra og agerer destruktivt i henhold til personlige plager. Og jeg er vanligvis en som roper hypokonder til alt som ikke dreier seg om avrevne pulsårer. 1 2
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #19971 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Boksehansker. Eller Moxehansker da.. Jeg er ikke superglad i sosialister ass, men Moxer'n har vel fått nok tyn nå vel. Han har gjort opp for seg slik enhver løsfingret mann i gata må. Han har faktisk blitt straffet hardere enn noen andre i samme tilfelle. Ikke er han lenger i noen offentlig verv av betydning heller. Jeg kjøper faktisk dette med at han ikke føler seg bra og agerer destruktivt i henhold til personlige plager. Og jeg er vanligvis en som roper hypokonder til alt som ikke dreier seg om avrevne pulsårer. Jeg tullet bare litt.. føler med jeg også🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #19972 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (32 minutter siden): Mulkt på femhundrede riksdaler for "råspiseri", og grov uaktsom ignorering til hva der står skrevet på embalasjen. Forbanner du all sivilisert adferd og maner til totalt anarki!? 😉😉
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #19973 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg tullet bare litt.. føler med jeg også🙂 Det forstår jeg godt, din jækla fanteflicka! Jeg bare valgte totalt feil arena og tidspunkt for å lufte meg om "Kasus Moxnes", som jeg ofte gjør. Beklageligvis ble det på ditt innlegg. Tilgi 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #19974 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Boksehansker. Eller Moxehansker da.. Jeg er ikke superglad i sosialister ass, men Moxer'n har vel fått nok tyn nå vel. Han har gjort opp for seg slik enhver løsfingret mann i gata må. Han har faktisk blitt straffet hardere enn noen andre i samme tilfelle. Ikke er han lenger i noen offentlig verv av betydning heller. Jeg kjøper faktisk dette med at han ikke føler seg bra og agerer destruktivt i henhold til personlige plager. Og jeg er vanligvis en som roper hypokonder til alt som ikke dreier seg om avrevne pulsårer. 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #19975 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg godt, din jækla fanteflicka! Jeg bare valgte totalt feil arena og tidspunkt for å lufte meg om "Kasus Moxnes", som jeg ofte gjør. Beklageligvis ble det på ditt innlegg. Tilgi
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #19976 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg godt, din jækla fanteflicka! Jeg bare valgte totalt feil arena og tidspunkt for å lufte meg om "Kasus Moxnes", som jeg ofte gjør. Beklageligvis ble det på ditt innlegg. Tilgi Neinei. Jeg tar det pent med Moxnes og deg også! Er sånn dritempatisk psykolog u know bro 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 Forfatter #19977 Skrevet 14. november 2023 Jeg innrømmer at jeg har spist opp sandwich-isene med pepperkakekjeks, for de var veldig gode. Jeg har spist en fjordland i dag og masse...herlig iskrem. I morgen skal jeg skjerpe meg, for nå er det tomt her. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #19978 Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg innrømmer at jeg har spist opp sandwich-isene med pepperkakekjeks, for de var veldig gode. Jeg har spist en fjordland i dag og masse...herlig iskrem. I morgen skal jeg skjerpe meg, for nå er det tomt her. 1
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #19979 Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Neinei. Jeg tar det pent med Moxnes og deg også! Er sånn dritempatisk psykolog u know bro Knegg! All respekt til psykologene. Jeg hadde definitivt ikke mestret den stillingen. Jeg hadde benyttet meg mye av buksevann og ørefiker. "Ta'rei sammen" hadde nok vært min diagnose - uansett tilfelle. 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 Forfatter #19980 Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Knegg! All respekt til psykologene. Jeg hadde definitivt ikke mestret den stillingen. Jeg hadde benyttet meg mye av buksevann og ørefiker. "Ta'rei sammen" hadde nok vært min diagnose - uansett tilfelle. Hmm... Du foretrekker den gamle skolen altså. *notere for seg selv her* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå