Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg har også vært fan av ham i mange, mange år. :hjerteflagg: Godmorgen til dere alle i nabolaget...

Cassidy Tvillingene ønsker deg og alle sammen her inne en finfin Lørdag vi Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere to også. :D :farvel: Ordet mitt vil også vinke til snille onkel og tante

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Dere to også. :D :farvel: Ordet mitt vil også vinke til snille onkel og tante

Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene.:klem3::klem3:🥰🥰

• Liker 1
Skrevet

Har ryddet i fjøset i dag. Der var det mye rot og ræl. Og et par twintipski. Noen som savner? Hvis ikke er det vel finnern er vinnern som gjelder 😎

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg savner ikke noe sånn. :sjokkert:  Ski?!? Huttemegtu! 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg savner ikke noe sånn. :sjokkert:  Ski?!? Huttemegtu! 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Skumle saker som går sine egne veier... :ninja: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Skumle saker som går sine egne veier... :ninja: 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Jeg har vært på nippet til å legge inn en hurtigmatbestilling levert på døra...snart ti ganger i dag...og jeg skylder på at jeg våknet på natta og sov ikke mer. Jeg var sulten og ville unne meg noe ekstra godt, men jøss så dyrt det blir om jeg skal se med husmorbrillene; da er det nokså mye mer rimelig med to skiver brød som jeg har fra før av på mitt kjøkken...så da tror jeg at den fornuftige siden min vinner. :sjokkblå: ...men jeg kjenner meg litt kranglete i dag, kan jeg kjenne.  :klo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg har vært på nippet til å legge inn en hurtigmatbestilling levert på døra...snart ti ganger i dag...og jeg skylder på at jeg våknet på natta og sov ikke mer. Jeg var sulten og ville unne meg noe ekstra godt, men jøss så dyrt det blir om jeg skal se med husmorbrillene; da er det nokså mye mer rimelig med to skiver brød som jeg har fra før av på mitt kjøkken...så da tror jeg at den fornuftige siden min vinner. :sjokkblå: ...men jeg kjenner meg litt kranglete i dag, kan jeg kjenne.  :klo: 

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg skal ta er par beslutninger som har økonomisk og praktisk betydning. Men….jeg greier ikke å bestemme meg. Vingler hit og dit som en full sjømann. Kan noen voksne komme og ordne ut 😩

Skrevet
Boetica skrev (4 timer siden):

Jeg skal ta er par beslutninger som har økonomisk og praktisk betydning. Men….jeg greier ikke å bestemme meg. Vingler hit og dit som en full sjømann. Kan noen voksne komme og ordne ut 😩

Skrevet
Boetica skrev (4 timer siden):

Dessverre. Ikke se på meg. :vetikke: 
"Eg kan ikkje vingla veien for deg...du må vingle han sjøl...men eg vil vingla med deg..." :mynona:Tjo-hei!!!

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

"Eg kan ikkje vingla veien for deg...du må vingle han sjøl...men eg vil vingla med deg..." :mynona:Tjo-hei!!!

• Liker 1
Skrevet

God kveld, tvillingvenner. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden):

:)

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

IMG_3285.jpeg

Skrevet

Luv It. Stumpen i været, sister! :opplyser: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Luv It. Stumpen i været, sister! :opplyser: 

Boetica skrev (5 minutter siden):

:)

IMG_3285.jpeg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

God kveld, tvillingvenner. :) 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at du har en fin kveld.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Den er godkjent. :) Drømmer meg litt bort på finn.no  Jeg vil gjerne bli veldig rik. :nikke: Tusen takk. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...