Ciaran og Ciara Skrevet 9. september 2023 #18661 Skrevet 9. september 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Ingenting egentlig 😅 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2023 Forfatter #18662 Skrevet 10. september 2023 Nå er jeg sulten, så jeg skrider til verket og spiser. We sneiks leiter! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #18663 Skrevet 10. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå er jeg sulten, så jeg skrider til verket og spiser. We sneiks leiter! Cassidy Tvillingene håper at du har kost deg med god mat Hoppe. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2023 Forfatter #18664 Skrevet 10. september 2023 Hoppen koser seg alltid når hun spiser. Hvis ikke er det et tydelig tegn på hard sykdom i kroppen. Til kvelden har hun bestemt seg for å steike noen egg og ha på skiver. Dobbeltstekte! 2
Entern Skrevet 10. september 2023 #18665 Skrevet 10. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hoppen koser seg alltid når hun spiser. Hvis ikke er det et tydelig tegn på hard sykdom i kroppen. Til kvelden har hun bestemt seg for å steike noen egg og ha på skiver. Dobbeltstekte! Alltid godt med speilegg, spiste det på fredag 🍳🍳🍳😀😀😀 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #18666 Skrevet 10. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hoppen koser seg alltid når hun spiser. Hvis ikke er det et tydelig tegn på hard sykdom i kroppen. Til kvelden har hun bestemt seg for å steike noen egg og ha på skiver. Dobbeltstekte! Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #18667 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Alltid godt med speilegg, spiste det på fredag 🍳🍳🍳😀😀😀 Cassidy Tvillingene spiser speilegg og bacon hver lørdag og søndag.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #18669 Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Savner TV
Entern Skrevet 10. september 2023 #18670 Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Savner TV Har du med iPad? Kan se tv på den 😀 eller på mobil men det blir litt liten skjerm 🙂 1
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #18671 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Har du med iPad? Kan se tv på den 😀 eller på mobil men det blir litt liten skjerm 🙂 Så litt stjernekamp på iphone mini. Jupp. Har med ny pad👍 må bare installere den. Hater nye ting.. så har med gammel pad også. 🙈 men mye bøker! Lese er fint men nå er jeg slapp rosintempura😂 2
Entern Skrevet 10. september 2023 #18672 Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så litt stjernekamp på iphone mini. Jupp. Har med ny pad👍 må bare installere den. Hater nye ting.. så har med gammel pad også. 🙈 men mye bøker! Lese er fint men nå er jeg slapp rosintempura😂 Tv på iPad funker ganske fint synes jeg 😀 så om igjen hele Underholdningsavdelingen på iPad en jul jeg feiret mye alene😅😀 Jeg leser altfor lite om dagen 🥲😅 elsker egentlig å lese men sjelden jeg har tid eller energi til det lengre 🥲😅 God følelse å være slapp rosintempura? 🍇🍤😀
Entern Skrevet 10. september 2023 #18673 Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Så litt stjernekamp på iphone mini. Jupp. Har med ny pad👍 må bare installere den. Hater nye ting.. så har med gammel pad også. 🙈 men mye bøker! Lese er fint men nå er jeg slapp rosintempura😂 Apropos åssen synes du årets Stjernekamp er hittil?😀 1 1
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #18674 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Apropos åssen synes du årets Stjernekamp er hittil?😀 Har kun sett tre låter lørdag. Kan si at; -Dommerne er litt vel opptatt av å mase om at dette er greatest superduper ever sesong🙄 -Tone er.. mest pen og digg. Og ikke mer enn en gjennomsnittlig syngedame med lite karisma. -Damien aner jeg ikke hvem er. Men liker!!! -Adrian trodde jeg var en realitystjerne? 😮? -Odd Rene er jeg litt forelska i (det er ok, hadde ledig rom for kjendiscrush siden Christian Borch røk ut i sommer😂) Enn du? 2
Beneath the Moon Skrevet 10. september 2023 #18675 Skrevet 10. september 2023 Syns den første uka av September har vært nydelig og varme. 😍 2
Entern Skrevet 10. september 2023 #18676 Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Har kun sett tre låter lørdag. Kan si at; -Dommerne er litt vel opptatt av å mase om at dette er greatest superduper ever sesong🙄 -Tone er.. mest pen og digg. Og ikke mer enn en gjennomsnittlig syngedame med lite karisma. -Damien aner jeg ikke hvem er. Men liker!!! -Adrian trodde jeg var en realitystjerne? 😮? -Odd Rene er jeg litt forelska i (det er ok, hadde ledig rom for kjendiscrush siden Christian Borch røk ut i sommer😂) Enn du? Ganske enig men faktisk litt positivt overrasket av Tone. Damien og Ehi og Melis liker jeg godt selv om jeg aldri har hørt om dem 😀 Adrian er realitystjerne og jeg håper han ryker ut fort!! Odd Rene er kul 😀 2
Entern Skrevet 10. september 2023 #18677 Skrevet 10. september 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Syns den første uka av September har vært nydelig og varme. 😍 Litt mye varme for meg 🥵 ellers fin 😊 2
Beneath the Moon Skrevet 10. september 2023 #18678 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Litt mye varme for meg 🥵 ellers fin 😊 Det snur i løpet av neste uke, i følge YR i vert fall, 😅 2
Entern Skrevet 10. september 2023 #18679 Skrevet 10. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Det snur i løpet av neste uke, i følge YR i vert fall, 😅 🥳🥳🥳 2
Anki- Skrevet 10. september 2023 #18680 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (24 minutter siden): Apropos åssen synes du årets Stjernekamp er hittil?😀 Må bare svare på denne jeg også. Jeg ante ikke hvem Damien var, men han har gjort det såå bra i disse to programmene. Odd Rene har jeg en liten kjendis-crush på - han er rå! Tone skuffet meg stort da hun sang Janis Joplin-sang - syntes hun sang den helt elendig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå