Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Ingenting egentlig 😅

:klem2:

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg sulten, så jeg skrider til verket og spiser. :spise:  We sneiks leiter! 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Nå er jeg sulten, så jeg skrider til verket og spiser. :spise:  We sneiks leiter! 

Cassidy Tvillingene håper at du har kost deg med god mat Hoppe.:spise::spise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hoppen koser seg alltid når hun spiser. Hvis ikke er det et tydelig tegn på hard sykdom i kroppen. 
Til kvelden har hun bestemt seg for å steike noen egg og ha på skiver. :nikke: Dobbeltstekte! 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hoppen koser seg alltid når hun spiser. Hvis ikke er det et tydelig tegn på hard sykdom i kroppen. 
Til kvelden har hun bestemt seg for å steike noen egg og ha på skiver. :nikke: Dobbeltstekte! 

Alltid godt med speilegg, spiste det på fredag 🍳🍳🍳😀😀😀

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.:spise::spise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Alltid godt med speilegg, spiste det på fredag 🍳🍳🍳😀😀😀

Cassidy Tvillingene spiser speilegg og bacon hver lørdag og søndag.:spise::spise:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Savner TV:(

:klem3::klem3:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Savner TV:(

:klem3:

Har du med iPad? Kan se tv på den 😀 eller på mobil men det blir litt liten skjerm 🙂

• Hjerte 1
Skrevet

:klem3:

Har du med iPad? Kan se tv på den 😀 eller på mobil men det blir litt liten skjerm 🙂

Så litt stjernekamp på iphone mini. Jupp. Har med ny pad👍 må bare installere den. Hater nye ting.. så har med gammel pad også. 🙈 men mye bøker! Lese er fint men nå er jeg slapp rosintempura😂

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Så litt stjernekamp på iphone mini. Jupp. Har med ny pad👍 må bare installere den. Hater nye ting.. så har med gammel pad også. 🙈 men mye bøker! Lese er fint men nå er jeg slapp rosintempura😂

Tv på iPad funker ganske fint synes jeg 😀 så om igjen hele Underholdningsavdelingen på iPad en jul jeg feiret mye alene😅😀

Jeg leser altfor lite om dagen 🥲😅 elsker egentlig å lese men sjelden jeg har tid eller energi til det lengre 🥲😅

God følelse å være slapp rosintempura? 🍇🍤😀

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Apropos åssen synes du årets Stjernekamp er hittil?😀

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har kun sett tre låter lørdag. Kan si at;

-Dommerne er litt vel opptatt av å mase om at dette er greatest superduper ever sesong🙄

-Tone er.. mest pen og digg. Og ikke mer enn en gjennomsnittlig syngedame med lite karisma.

-Damien aner jeg ikke hvem er. Men liker!!!

-Adrian trodde jeg var en realitystjerne? 😮?

-Odd Rene er jeg litt forelska i (det er ok, hadde ledig rom for kjendiscrush siden Christian Borch røk ut i sommer😂) 

Enn du?

• Hjerte 2
Skrevet

Syns den første uka av September har vært nydelig :sol: og varme. 😍

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Har kun sett tre låter lørdag. Kan si at;

-Dommerne er litt vel opptatt av å mase om at dette er greatest superduper ever sesong🙄

-Tone er.. mest pen og digg. Og ikke mer enn en gjennomsnittlig syngedame med lite karisma.

-Damien aner jeg ikke hvem er. Men liker!!!

-Adrian trodde jeg var en realitystjerne? 😮?

-Odd Rene er jeg litt forelska i (det er ok, hadde ledig rom for kjendiscrush siden Christian Borch røk ut i sommer😂) 

Enn du?

Ganske enig men faktisk litt positivt overrasket av Tone. Damien og Ehi og Melis liker jeg godt selv om jeg aldri har hørt om dem 😀 Adrian er realitystjerne og jeg håper han ryker ut fort!! Odd Rene er kul 😀

• Hjerte 2
Skrevet
Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Syns den første uka av September har vært nydelig :sol: og varme. 😍

Litt mye varme for meg 🥵 ellers fin 😊

• Hjerte 2
Skrevet

Litt mye varme for meg 🥵 ellers fin 😊

Det snur i løpet av neste uke, i følge YR i vert fall, 😅

• Hjerte 2
Skrevet
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Det snur i løpet av neste uke, i følge YR i vert fall, 😅

🥳🥳🥳

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (24 minutter siden):

Må bare svare på denne jeg også. Jeg ante ikke hvem Damien var, men han har gjort det såå bra i disse to programmene. 

Odd Rene har jeg en liten kjendis-crush på - han er rå! 

Tone skuffet meg stort da hun sang Janis Joplin-sang - syntes hun sang den helt elendig.

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...