Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Nja. Det bor en tomat i hukommelsen min enda som jeg ikke vil ha der, og forsøker å gjøre til ketchup. Men akkurat nå er ting litt lettere igjen, frem til neste smell 😶

Cherrytomat da?:D

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (20 minutter siden):

Cherrytomat da?:D

Han har vel gått fra biff- til nær cherrytomat, men tar fortsatt litt for stor plass innimellom 😛 

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (16 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg er redd for at overtenkingen og overanalyseringen hjernen min trives med skal ødelegge den fine følelsen med små, rosa skyer i hodet og sommerfugler i magen for/over denne kollegaen jeg ikke blir klok på 🙈 

Jeg vet at å involvere seg med kollegaer og sånn ikke nødvendigvis er så lurt, men jeg har inntrykket av at han trives godt når det bare er oss to - selv om det sjelden er mer enn bilturen fra jobb og hjem, men til gjengjeld blir jo praten utenfor hjemme på gjerne en time eller mer om løst og fast, og han som sjelden prater om private ting, kommer med mer og mer detaljer om oppvekst, liv og familie.

Han virket kjempeglad da jeg kom tilbake fra ferien, og det har vært noe annerledes og gladere i stemmen hans når vi prater etter jeg kom hjem. Men jeg tør ikke gjøre noe mer med det i frykt for dårlig stemning på jobb OM noe skulle skjære seg. 

Men samtidig innrømmer jeg også at jeg liker han veldig, veldig godt, og skulle ønske jeg turte si noe :sjenert: Men han merker det nok også, over hvor mye jeg surrer rundt, eller hvor nervøs jeg blir noen ganger i frykt for å si noe feil. For det blir bare kluss med ord, dårlige bortforklaringer, og han bare ler fordi det blir rart 🙈

Så herlig , da! Tydelig at han liker deg, bare nyt den gode følelsen av relasjonen som bygger seg opp 🥰

Skrevet
Boetica skrev (27 minutter siden):

Så herlig , da! Tydelig at han liker deg, bare nyt den gode følelsen av relasjonen som bygger seg opp 🥰

Jepp 🥰

Jeg blir liksom litt usikker allikevel, men tror det er overtenkingen også. Det har liksom bygget seg litt opp de siste månedene ved at jeg har pratet såpass lenge etter jobb og blitt kjørt oftere og oftere hjem 🙈

Så helt ut av det blå fikk jeg en tanke om å titte innom tinder igjen, siden jeg ikke er spesielt flink til å bruke det. Jeg har ikke gull til vanlig, og fikk opp at en med samme navn hadde matchet, men fikk ikke se noe bilde. Så kjøpte gull da, og jo, det var teknikeren 😅

Men da jeg matchet tilbake og skrev til han, fikk jeg til svar at «skal du skrive her også?». Mulig det var ment som en spøk, men uten hverken hehe eller emoji, og det eneste stedet vi har kommunisert ellers er på jobb/hjem fra jobb, så ble jeg bare usikker, og har ikke turt å spørre 😅 Så har valgt å fortsette som vanlig i steden, fordi tonen vi har på jobb til vanlig er også så viktig å ta vare på syns jeg. Men det er så mye småtegn der enda, så håper den impulsive delen av meg kommer på noe lurt snart 😂

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Oijjj...dette må jeg innrømme er litt spennende og tvi-tvi alt sammen. :ninja: 

• Hjerte 3
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Jepp 🥰

Jeg blir liksom litt usikker allikevel, men tror det er overtenkingen også. Det har liksom bygget seg litt opp de siste månedene ved at jeg har pratet såpass lenge etter jobb og blitt kjørt oftere og oftere hjem 🙈

Så helt ut av det blå fikk jeg en tanke om å titte innom tinder igjen, siden jeg ikke er spesielt flink til å bruke det. Jeg har ikke gull til vanlig, og fikk opp at en med samme navn hadde matchet, men fikk ikke se noe bilde. Så kjøpte gull da, og jo, det var teknikeren 😅

Men da jeg matchet tilbake og skrev til han, fikk jeg til svar at «skal du skrive her også?». Mulig det var ment som en spøk, men uten hverken hehe eller emoji, og det eneste stedet vi har kommunisert ellers er på jobb/hjem fra jobb, så ble jeg bare usikker, og har ikke turt å spørre 😅 Så har valgt å fortsette som vanlig i steden, fordi tonen vi har på jobb til vanlig er også så viktig å ta vare på syns jeg. Men det er så mye småtegn der enda, så håper den impulsive delen av meg kommer på noe lurt snart 😂

Åå KG er blitt rom-kom🥰🥰🥰😃 bra, jeg er uten tv her jeg bor så du er min FEM-film😂👌❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (4 timer siden):

Han har vel gått fra biff- til nær cherrytomat, men tar fortsatt litt for stor plass innimellom 😛 

@Lurven where are uuu😂

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (42 minutter siden):

Åå KG er blitt rom-kom🥰🥰🥰😃 bra, jeg er uten tv her jeg bor så du er min FEM-film😂👌❤️

Hihi :fnise:

Hyggelig :D

Så dagens episode: Ble ikke kjørt hjem, og innrømmer at jeg  syns det er kjipt :fnise:

Men ungen hans var på jobb idag, og det var kjekt - for hun er dritkul :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg jo har vært der selv en gang i tiden; sommerfugler og lecablokker tumler rundt i magen,
men det er lenge siden nå. :) 

:klem3::klem3:

Titania skrev (8 timer siden):

Tusen takk 🥰

Jeg føler hele relasjonen med han har hatt en sånn fin oppbygging, som også kanskje gjenspeiles i at han er blitt tryggere på meg eller noe sånt - for da jeg var i arbeidspraksis var han så stille og forsiktig. Mens etter jeg ble ansatt har han vist mer og mer av den morsomme siden ved han som jeg bare digger 😁

Vi hadde en gang masse bankterminaler som pep jevnlig i løpet av hele dagen. Så da de var levert til kunden, sa jeg til han at det var så deilig at det var stille her. Så han gikk bort til en kasse, åpnet kvitteringsprinteren så den pep konstant og gikk ned trappa. Før han lo og ropte opp «er det bedre nå?» 😂

Spent på fortsettelsen, men irriterer meg over at jeg ikke helt tør å ta så mye initiativ, selv om jeg uten tvil viser interesse 😅

Titania skrev (6 timer siden):

Jepp 🥰 Gidder ikke stresse. Har heller litt humor på det at jeg brått har fått privattaxi hjem fra jobb og sånn 😬

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Jeg innrømmer @Ciaran og Ciara en god våken natt. Natta herfra. 

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.:klem3::klem3:Og vi ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

😁😁😁

Bifftomat :hare:

• Hjerte 2
Skrevet

La meg 21.30 i dag..:ninja:

• Hjerte 1
Skrevet

Kokeplate kommer hjem i morgen. Hurra. 🥳

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (4 timer siden):

Jepp 🥰

Skjønner det der med overanalysering, husker det der 🙈 litt sånn godt-fælt. 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Bamzez🥩🍅

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Bamzez🥩🍅

:spise::spise:

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

:spise::spise:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ante faktisk ikke at Louis Vuitton ble født 4 August 1821 og døde 27 February 1892
                                       220px-Portrait-Louis-Vuitton.jpg

Hvordan fant han på det schtøgge mønsteret og hvordan kan folk fremdeles narres til tro at det er superfint
og betaler kjempesummer for en enkelt liten ting....fyttikatta, verden vil bedras altså. :fnise: 

• Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...