Cid Skrevet 4. september 2023 #18541 Skrevet 4. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jupp...at når jeg bruker slike propper i ørene for å få det stille utenfra, så hører jeg hjerteslagene og pusten min veldig tydelig og så forstyrrer det istedenfor. Aldri hørt om før men så bruker jeg ikke noen form for propper 1 1
Gjest Boetica Skrevet 4. september 2023 #18542 Skrevet 4. september 2023 Cid skrev (38 minutter siden): Aldri hørt om før men så bruker jeg ikke noen form for promper Ehhh 🤪
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september 2023 #18543 Skrevet 4. september 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Ehhh 🤪 🤣🤣👍👍
Cid Skrevet 4. september 2023 #18544 Skrevet 4. september 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Ehhh 🤪 Åh. 🤪 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september 2023 #18545 Skrevet 4. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Åh. 🤪
Titania Skrevet 4. september 2023 #18546 Skrevet 4. september 2023 Er spent på om konserten neste uke blir noe av 1 1
Cid Skrevet 4. september 2023 #18547 Skrevet 4. september 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Er spent på om konserten neste uke blir noe av Hvem spiller? 1
Titania Skrevet 4. september 2023 #18548 Skrevet 4. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hvem spiller? Blink-182 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2023 Forfatter #18549 Skrevet 5. september 2023 Titania skrev (12 timer siden): Det fungerer kanskje ikke med rolig musikk evt? Jeg hører jo på musikk konstant om jeg kan 🙈 Nei, må ha stillhet når jeg skal sove helst. Musikk er våkenaktivitet. Entern skrev (12 timer siden): Da skal i hvert fall aldri jeg sove med slike propper, vanlig støy >>>>> hjerteslag, særlig etter de gangene jeg har hatt tinnitus, høres ut som blanding av hjerteslag og trommekonsert i øret 😩😩😩😩 Nei...de virker så bra i utgangspunktet, før en har forsøkt dem...men oppdager deres lille finesse som jeg jo ikke vil ha... Cid skrev (11 timer siden): Aldri hørt om før men så bruker jeg ikke noen form for propper Cid er uproppelig og sover som et godstog helt av seg selv. Cid skrev (11 timer siden): Åh. 🤪 Tenkte nok at du hadde hørt om akkurat det ja. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september 2023 #18550 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nei, må ha stillhet når jeg skal sove helst. Musikk er våkenaktivitet. Nei...de virker så bra i utgangspunktet, før en har forsøkt dem...men oppdager deres lille finesse som jeg jo ikke vil ha... Cid er uproppelig og sover som et godstog helt av seg selv. Tenkte nok at du hadde hørt om akkurat det ja. 👨🦰👩🦰👍👍
Cid Skrevet 5. september 2023 #18551 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, må ha stillhet når jeg skal sove helst. Musikk er våkenaktivitet. Nei...de virker så bra i utgangspunktet, før en har forsøkt dem...men oppdager deres lille finesse som jeg jo ikke vil ha... Cid er uproppelig og sover som et godstog helt av seg selv. Tenkte nok at du hadde hørt om akkurat det ja. For en gangs skyld var ikke jeg skitten i tankegangen men kan ikke klandre andre for å tenke at jeg var 😝 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2023 Forfatter #18552 Skrevet 5. september 2023 Cid skrev (58 minutter siden): For en gangs skyld var ikke jeg skitten i tankegangen men kan ikke klandre andre for å tenke at jeg var 😝 Nei, det er egentlig ikke rart i det hele tatt. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2023 Forfatter #18553 Skrevet 5. september 2023 ...men egentlig syns jeg at det spruter for mye smør/olje når en lager stekemat. Omgivelsene er fulle av klissklass...jeg har en slik nettinggreie til å legge over stekepanna, men...den er litt for liten for min panne. Dagens syt og klag er et faktum. 1
Cid Skrevet 5. september 2023 #18554 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): ...men egentlig syns jeg at det spruter for mye smør/olje når en lager stekemat. Omgivelsene er fulle av klissklass...jeg har en slik nettinggreie til å legge over stekepanna, men...den er litt for liten for min panne. Dagens syt og klag er et faktum. Ha på svømmebriller 😄 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september 2023 #18555 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Nei, det er egentlig ikke rart i det hele tatt. Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): ...men egentlig syns jeg at det spruter for mye smør/olje når en lager stekemat. Omgivelsene er fulle av klissklass...jeg har en slik nettinggreie til å legge over stekepanna, men...den er litt for liten for min panne. Dagens syt og klag er et faktum.
Gjest Boetica Skrevet 5. september 2023 #18556 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): ...men egentlig syns jeg at det spruter for mye smør/olje når en lager stekemat. Omgivelsene er fulle av klissklass...jeg har en slik nettinggreie til å legge over stekepanna, men...den er litt for liten for min panne. Dagens syt og klag er et faktum. Legge et par tørk med kjøkkenrull over netting-tingen? Det gjør jeg når jeg skal steke veldig sprutete ting.
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2023 Forfatter #18557 Skrevet 5. september 2023 Ahh...takk smarte kjøkkenråddamen! 1
Gjest Boetica Skrevet 5. september 2023 #18558 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ahh...takk smarte kjøkkenråddamen! Vi fruentimmer har noen ess i ermet
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2023 Forfatter #18559 Skrevet 5. september 2023 Boetica skrev (1 time siden): Vi fruentimmer har noen ess i ermet God pokerspiller med andre ord...schhh...jeg skal ikke si noe om ekstra kort i ermene. 1
Cid Skrevet 5. september 2023 #18560 Skrevet 5. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ahh...takk smarte kjøkkenråddamen! Å ha på svømmebriller kan faktisk hjelpe siden du ikke får i øyne da 😜 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå