Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

NÅ skal jeg få tatt den oppvasken som ble utsatt tidligere. :opplyser: Husmoren logger av litt. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

NÅ skal jeg få tatt den oppvasken som ble utsatt tidligere. :opplyser: Husmoren logger av litt. 

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er redd for at overtenkingen og overanalyseringen hjernen min trives med skal ødelegge den fine følelsen med små, rosa skyer i hodet og sommerfugler i magen for/over denne kollegaen jeg ikke blir klok på 🙈 

Jeg vet at å involvere seg med kollegaer og sånn ikke nødvendigvis er så lurt, men jeg har inntrykket av at han trives godt når det bare er oss to - selv om det sjelden er mer enn bilturen fra jobb og hjem, men til gjengjeld blir jo praten utenfor hjemme på gjerne en time eller mer om løst og fast, og han som sjelden prater om private ting, kommer med mer og mer detaljer om oppvekst, liv og familie.

Han virket kjempeglad da jeg kom tilbake fra ferien, og det har vært noe annerledes og gladere i stemmen hans når vi prater etter jeg kom hjem. Men jeg tør ikke gjøre noe mer med det i frykt for dårlig stemning på jobb OM noe skulle skjære seg. 

Men samtidig innrømmer jeg også at jeg liker han veldig, veldig godt, og skulle ønske jeg turte si noe :sjenert: Men han merker det nok også, over hvor mye jeg surrer rundt, eller hvor nervøs jeg blir noen ganger i frykt for å si noe feil. For det blir bare kluss med ord, dårlige bortforklaringer, og han bare ler fordi det blir rart 🙈

• Hjerte 5
Skrevet
Titania skrev (4 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg er redd for at overtenkingen og overanalyseringen hjernen min trives med skal ødelegge den fine følelsen med små, rosa skyer i hodet og sommerfugler i magen for/over denne kollegaen jeg ikke blir klok på 🙈 

Jeg vet at å involvere seg med kollegaer og sånn ikke nødvendigvis er så lurt, men jeg har inntrykket av at han trives godt når det bare er oss to - selv om det sjelden er mer enn bilturen fra jobb og hjem, men til gjengjeld blir jo praten utenfor hjemme på gjerne en time eller mer om løst og fast, og han som sjelden prater om private ting, kommer med mer og mer detaljer om oppvekst, liv og familie.

Han virket kjempeglad da jeg kom tilbake fra ferien, og det har vært noe annerledes og gladere i stemmen hans når vi prater etter jeg kom hjem. Men jeg tør ikke gjøre noe mer med det i frykt for dårlig stemning på jobb OM noe skulle skjære seg. 

Men samtidig innrømmer jeg også at jeg liker han veldig, veldig godt, og skulle ønske jeg turte si noe :sjenert: Men han merker det nok også, over hvor mye jeg surrer rundt, eller hvor nervøs jeg blir noen ganger i frykt for å si noe feil. For det blir bare kluss med ord, dårlige bortforklaringer, og han bare ler fordi det blir rart 🙈

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Titania er i en morsom bli-kjent-fase nå og jeg innrømmer at jeg håper det går som hun ønsker seg. ;) 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Titania er i en morsom bli-kjent-fase nå og jeg innrømmer at jeg håper det går som hun ønsker seg. ;) 

Det håper Cassidy Tvillingene også.:klem3::klem3:

Skrevet

Det håper jeg også :nikke: Lykke til med kjærligheten :strix:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg jo har vært der selv en gang i tiden; sommerfugler og lecablokker tumler rundt i magen,
men det er lenge siden nå. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Sola de skrev (1 time siden):

Det håper jeg også :nikke: Lykke til med kjærligheten :strix:

Tusen takk 🥰

Jeg føler hele relasjonen med han har hatt en sånn fin oppbygging, som også kanskje gjenspeiles i at han er blitt tryggere på meg eller noe sånt - for da jeg var i arbeidspraksis var han så stille og forsiktig. Mens etter jeg ble ansatt har han vist mer og mer av den morsomme siden ved han som jeg bare digger 😁

Vi hadde en gang masse bankterminaler som pep jevnlig i løpet av hele dagen. Så da de var levert til kunden, sa jeg til han at det var så deilig at det var stille her. Så han gikk bort til en kasse, åpnet kvitteringsprinteren så den pep konstant og gikk ned trappa. Før han lo og ropte opp «er det bedre nå?» 😂

Spent på fortsettelsen, men irriterer meg over at jeg ikke helt tør å ta så mye initiativ, selv om jeg uten tvil viser interesse 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Tusen takk 🥰

Jeg føler hele relasjonen med han har hatt en sånn fin oppbygging, som også kanskje gjenspeiles i at han er blitt tryggere på meg eller noe sånt - for da jeg var i arbeidspraksis var han så stille og forsiktig. Mens etter jeg ble ansatt har han vist mer og mer av den morsomme siden ved han som jeg bare digger 😁

Vi hadde en gang masse bankterminaler som pep jevnlig i løpet av hele dagen. Så da de var levert til kunden, sa jeg til han at det var så deilig at det var stille her. Så han gikk bort til en kasse, åpnet kvitteringsprinteren så den pep konstant og gikk ned trappa. Før han lo og ropte opp «er det bedre nå?» 😂

Spent på fortsettelsen, men irriterer meg over at jeg ikke helt tør å ta så mye initiativ, selv om jeg uten tvil viser interesse 😅

Bare fortsette å  la det utvikle seg naturlig som det har så langt :strix:

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (14 minutter siden):

Bare fortsette å  la det utvikle seg naturlig som det har så langt :strix:

Jepp 🥰 Gidder ikke stresse. Har heller litt humor på det at jeg brått har fått privattaxi hjem fra jobb og sånn 😬

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

JA jeg liker jentene på Norges toppidrettsgymnas på Geilo...når jeg ligger i gapahuk i løypene deres så er det noe trygt og godt å sovne til når de staker seg rundt og peprer avgårde med salongrifler..det er da jeg føler trygghet og får sove...en ting er sikkert ..jeg kan godt forstå at jenter er mer kloke enn gutter...fordi de er mer målbevisst..når gutter rører rundt i fylla på fest osv så er det ikke hangover på jentene der..de er i sporet kl 08 , uansett ukedag..de er jævlig spårtye og målbevisste..og ..ja du vet.. de har alt...

Skrevet
Titania skrev (16 minutter siden):

Jepp 🥰 Gidder ikke stresse. Har heller litt humor på det at jeg brått har fått privattaxi hjem fra jobb og sånn 😬

Er ikke det digg da? :ler: Hendte jeg fikk skyss fra min jobb også og det var såååååååååååååå digg! Være hjemme på få minutter i stedet for å sitte på bussen :)

• Hjerte 1
Skrevet

pleide å ta meg fotturer på 20 mil ..over noen dager ..men da ble jeg stoppet av politet og amk...for de ville sikre seg om min mentale helse...det eneste jeg får lov til er å sitte rolig og drikke meg ihjel

Skrevet (endret)

da er det ingen som er bekymret..

bare det ikke er snakk om selvutfoldelse og frihet.. da kommer amk og politiet...

Endret av Baktus
Skrevet

@Titania For oss som raskt tenker oss inn i fremtiden: fritt for å være førstehoppebrudepike! :hoppe:

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (14 minutter siden):

Er ikke det digg da? :ler: Hendte jeg fikk skyss fra min jobb også og det var såååååååååååååå digg! Være hjemme på få minutter i stedet for å sitte på bussen :)

Kjempedigg 😁 Jeg bor bare 3,5 km unna jobb, men bussen opp til meg går dumt. Så om jeg er ferdig 16, er jeg hjemme 17.30 😅

Mens når jeg fjaser med teknikergutta på ettermiddagen er jeg gjerne hjemme vesentlig senere, men har det jo veldig mye hyggeligere også 😁

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

@Titania For oss som raskt tenker oss inn i fremtiden: fritt for å være førstehoppebrudepike! :hoppe:

Det skal du få 🤩

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (2 timer siden):

Tusen takk 🥰

Bra du har kommet deg videre 😃

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Bra du har kommet deg videre 😃

Nja. Det bor en tomat i hukommelsen min enda som jeg ikke vil ha der, og forsøker å gjøre til ketchup. Men akkurat nå er ting litt lettere igjen, frem til neste smell 😶

• Hjerte 1
Skrevet

problemet med Geilo var en psykopat med en liten hvit hund med flekker på ..litt pjuskete... som for rudt og lusket i 5-6 tiden på morgenkvisten der jeg låg og skulle sove...engang våknet jeg kl 0530 og da sto  han like utenfor teltåpningen i teltet jeg hadde satt opp inne i gapahuken like ved kulturkirken på Geilo.....

så la jeg meg i gapahuken i skiløypa til idrettsgymnaset....da kom han luskende der også... en østeuropeer...kl 07....

derfor jeg kun får sove når gymnasiastene begynner å trene...da er jeg trygg...

når man har en slik psykopat etter seg som utelukkende ønsker å gjøre meg utrygg så er det lite med søvn...

hvem er det som ønsker å gjøre deg utrygg...de som vil være beskytterne dine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...