Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Takk 😄 Det er Cid fra Final Fantasy 8, og denne liker jeg spesielt fordi han ligner litt på Robin Williams 😄

Javisst! Kan du kanskje opptre for oss og synge "la meg underholde dere" for oss? :klappe: 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Javisst! Kan du kanskje opptre for oss og synge "la meg underholde dere" for oss? :klappe: 

Det er Robbie Williams, ikke Robin Williams 😛 

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (4 timer siden):

Veldig fint 😊

Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Det er Robbie Williams, ikke Robin Williams 😛 

Å. Filler`n! ...men kanskje han også sang den en gang i tiden? :klo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Å. Filler`n! ...men kanskje han også sang den en gang i tiden? :klo: 

Han sang denne, fantastisk sang 😄

Robin var stemmen til Genie :)

• Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Aldri sett og stemmen ikke hørt, men jeg kan se ham for mitt indre øye når jeg lytter. :fnise:  Flott fyr. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Aldri sett og stemmen ikke hørt, men jeg kan se ham for mitt indre øye når jeg lytter. :fnise:  Flott fyr. 

Han hadde fått parkinson og så tok han selvmord til slutt, skikkelig tragisk slutt på livet :( av kjendis dødsfall så har ingen gjort så vondt som dette ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Han hadde fått parkinson og så tok han selvmord til slutt, skikkelig tragisk slutt på livet :( av kjendis dødsfall så har ingen gjort så vondt som dette ❤️

Han må ha hatt det veldig vanskelig for å ta et valg som det. :(  Verden mistet en stor sjel der. 

• Hjerte 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Han må ha hatt det veldig vanskelig for å ta et valg som det. :(  Verden mistet en stor sjel der. 

Filmene hans vil alltid være verdsatt i hvert fall ❤️ han var med i mange kjekke filmer 😃

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Var dritstressa og sur fordi jeg hadde fått fire tatoveringer en kveld i syden. En løve på magen og flere dyr i knæsjfarger på legg og lår. Såå glad jeg ble når jeg våknet og det var en drøm 🦁

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Kvakky skrev (47 minutter siden):

Var dritstressa og sur fordi jeg hadde fått fire tatoveringer en kveld i syden. En løve på magen og flere dyr i knæsjfarger på legg og lår. Såå glad jeg ble når jeg våknet og det var en drøm 🦁

Bra det var en drøm 😅😀

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (10 minutter siden):

Bra det var en drøm 😅😀

Ja 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

🥰🥰

Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Parkinsondiagnosen var faktisk feil, som ble oppdaget da han ble obdusert. 

Han hadde en form for demens, som også påvirker kroppen. 

Uansett synd han tok livet sitt, men med den diagnosen han egentlig hadde, hadde vel kanskje ikke utfallet blitt noe annet allikevel. 

• Nyttig 1
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Uansett synd han tok livet sitt, men med den diagnosen han egentlig hadde, hadde vel kanskje ikke utfallet blitt noe annet allikevel. 

Fælt med demens også da :( om ikke verre.

Han hadde dødd med familie rundt seg i hvert fall ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (24 minutter siden):

Cid skrev (21 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Det blir jo ren spekulasjon, men når man vet hvor stygg sykdom demens er også, når han valgte å ta livet sitt «for» parkinson, så er det vel også en mulighet for at han hadde gjort det samme da. 

Uansett synd - han gjorde mye bra i karrieren sin 🩷

Den første filmen jeg husker jeg så var Mrs Doubtfire :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (18 minutter siden):

Det blir jo ren spekulasjon, men når man vet hvor stygg sykdom demens er også, når han valgte å ta livet sitt «for» parkinson, så er det vel også en mulighet for at han hadde gjort det samme da. 

Uansett synd - han gjorde mye bra i karrieren sin 🩷

Den første filmen jeg husker jeg så var Mrs Doubtfire :fnise:

Grusomt for dem etterlatte da :(

Han var visst stor fan av Zelda, kalte dattera si Zelda Williams 😄

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Grusomt for dem etterlatte da :(

Han var visst stor fan av Zelda, kalte dattera si Zelda Williams 😄

:klem3::klem3:

Skrevet (endret)

Leste i avisa i går om en gammel mann med mye sykdom i kroppen og ingen håp om å bli bedre; han ville så gjerne få dø, men det er jo ikke lov å hjelpe til med dette de fleste steder. Han ba familien om og om igjen om å hjelpe og de fant frem til et land som tillot utlendinger å selv få velge å gi slipp på livet. Ting ble tilrettelagt og pasienten/klienten kunne selv gjøre den siste bevegelsen som ville føre til død. Masse samtaler, tester og alle ting var klarlagt. Mannen orket ikke å leve mer og var fast bestemt på å dø. Han hadde familien rundt seg, dro i en snor som slapp dosen inn i blodårene og etter 30 sekunder så var han befridd for all elendighet. Han fikk selv bestemme og døde med verdighet. 

Det var gripende å lese og jeg støtter retten til å selv få bestemme, når livet bare gjør vondt å leve og ingen redning eller lindring er god nok. Vi er raske og gjør slikt "av barmhjertighet" med dyr, så hvorfor skal vi se det annerledes når det gjelder syke, tenkende, oppegående mennesker som virkelig vil gå videre...

Joda, det kan misbrukes, men jeg tenker på de ærlige og oppriktige forespørslene nå. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...