Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣👍👍

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰

Cassidy Tvillingene håper ikke at det går rett i dass her inne, hvis det blir for mye dass-snakk her inne.:skratte::skratte:

Haha, håper ikke jeg heller 😂 For uten kåge hadde i hvert fall livet gått rett i dass 🚽 Eller klosettet som min mormor sa 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Haha, håper ikke jeg heller 😂 For uten kåge hadde i hvert fall livet gått rett i dass 🚽 Eller klosettet som min mormor sa 

Cassidy Tvillingene synes at det er kloke og sanne ord.😉😉👍👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (8 timer siden):

Fint 🤩

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Ååååå 😻 Kjempefint! 

Åå hyggelig flere liker! ☺️ Da kan jeg forsvare pengebruken:sjenert:

Føltes veldig meg og litt spesielt, annerledes enn typiske smykker. Blir nok julegave fra meg til meg☺️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Føltes veldig meg og litt spesielt, annerledes enn typiske smykker. Blir nok julegave fra meg til meg☺️

Eller hinte til mann?:D

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (15 minutter siden):

Eller hinte til mann?:D

Hehe. Han liker finne ting selv helst😌

Skrevet
jukkapalme skrev (8 timer siden):

Her var det mye dass-snakk :hoho: Jeg har gulvstående do, men lyst på vegghengt når vi skal pusse opp badet. Har lite bad og vegghengt vil jo spare litt gulvplass. 

Hva skal du bruke all den nye, fine plassen til da, om en får spørre? Sette poteter? :fnise: 

Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Alle skal ha det til jul og da blir det fort utsolgt, så jeg stemmer for en første desember-gave til frøkna. :nikke: 

Cid skrev (15 minutter siden):

Eller hinte til mann?

Noen ganger må "menn" hintes sterkere til, enn bare et lite hint. :fnise: 

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Hehe. Han liker finne ting selv helst😌

Aldri la han se deg se på noe du vil ha da 😄

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hva skal du bruke all den nye, fine plassen til da, om en får spørre? Sette poteter? :fnise: 

Alle skal ha det til jul og da blir det fort utsolgt, så jeg stemmer for en første desember-gave til frøkna. :nikke: 

De må 3intes?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

De må 3intes?

Beskjed må hugges i sten. :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Beskjed må hugges i sten. :opplyser: 

Bedre å si enn å hinte da, mye enklere :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Cid skrev (1 time siden):

Bedre å si enn å hinte da, mye enklere :jepp:

Jeg sier tydelig. Han sier tydelig han liker å velge selv. Han pleier velge bra og jeg får ting jeg kanskje ikke hadde tenkt på selv å kjøpe. utvider horisonten min på gode måter❤️

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke en del av slik utveksling av gaver mellom par, så den gleden må jeg bidra med selv.
Jeg snakker begge rollene og blir alltid enig med meg selv. :)  Jeg fortjener en gave, sier jeg og jeg svarer ja. 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke en del av slik utveksling av gaver mellom par, så den gleden må jeg bidra med selv.
Jeg snakker begge rollene og blir alltid enig med meg selv. :)  Jeg fortjener en gave, sier jeg og jeg svarer ja. 

Veldig lurt! 👍👌☺️ Kjøper også til meg selv og syns det er fint! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Perfekt julegave til Fryden fra Julenissen det der 💍😊

• Hjerte 1
Skrevet

Når dagen starter med krangling mellom husets eiere pga en misforståelse om «bulle» er kanelbolle eller rundstykke - da skal det bli godt å komme hjem til seg selv. 

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (15 minutter siden):

Når dagen starter med krangling mellom husets eiere pga en misforståelse om «bulle» er kanelbolle eller rundstykke - da skal det bli godt å komme hjem til seg selv. 

Du får be paven sende en bannbulle 🤓😇😂

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Haha, ja, for eksempel! :hoho: 

Neida, men badet mitt er virkelig knøttlite. Gammelt hus og før i tiden var det vanlig med veldig små bad. Badet er kanskje 3 kvadrat om det er så mye, omtrent som badet på min første hybel var. Så hver lille cm er verdifull, hehe 😂 Jada, vi klarer oss fint, men når vi en gang skal pusse opp badet har jeg lyst på vegghengt. Lettere å vaske rundt også.

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (20 minutter siden):

Haha, er det mulig? :hoho: Da hadde de sikkert gått rett i strupen på meg som trodde bulle bare var vanlig bolle på svensk :fnise: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...