Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #18701 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er du mer slurvete? Det er jeg 99% av tiden 😄 Alle skal få 😊 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (7 minutter siden): 🤣 😊👍 👍👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 10. september 2023 #18702 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Er du mer slurvete? Det er jeg 99% av tiden 😄 Alle skal få 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #18703 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 1
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #18704 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (10 timer siden): Er du mer slurvete? Det er jeg 99% av tiden 😄 Alle skal få 😊 Klønete
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18705 Skrevet 11. september 2023 Altså; jeg må innrømme at jeg ikke har sett på og ikke helt vet hva "Forræder" går ut på. Kan noen i enkle ordelag fortelle så selv jeg kan få det inn. Plis? 1
Rumle Skrevet 11. september 2023 #18706 Skrevet 11. september 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Altså; jeg må innrømme at jeg ikke har sett på og ikke helt vet hva "Forræder" går ut på. Kan noen i enkle ordelag fortelle så selv jeg kan få det inn. Plis? Ca 20 kjendiser kommer til et slags herskapshus hvor de skal spille et spill som går ut på at et par av de blir valgt til å være forrædere, resten er da lojale. Ingen vet hva de andre er. Dagene blir brukt til konkurranser og diskusjoner og fremlegging av teorier om hva de tror om de andre. Innimellom får de lojale anledning til å stemme ut den de tror er en forræder. Forræderne på sin side har nattlige møter hvor de har mulighet til å gjøre forskjellige ting, feks "drepe" en lojal. Spillet blir tilslutt vunnet av den som holder ut lengst uten å bli avslørt. Nå har jeg sikkert glemt noe viktig, men, dette er sånn ca det det handler om, anbefaler å se det, det er veldig artig å følge med! Endret 11. september 2023 av Rumle 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18707 Skrevet 11. september 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Ca 20 kjendiser kommer til et slags herskapshus hvor de skal spille et spill som går ut på at et par av de blir valgt til å være forrædere, resten er da lojale. Ingen vet hva de andre er. Dagene blir brukt til konkurranser og diskusjoner og fremlegging av teorier om hva de tror om de andre. Innimellom får de lojale anledning til å stemme ut den de tror er en forræder. Forræderne på sin side har nattlige møter hvor de har mulighet til å gjøre forskjellige ting, feks "drepe" en lojal. Spillet blir tilslutt vunnet av den som holder ut lengst uten å bli avslørt. Nå har jeg sikkert glemt noe viktig, men, dette er sånn ca det det handler om, anbefaler å se det, det er veldig artig å følge med! Takk. ...men "forræder" når det gjelder hva? Hva skal en gjøre eller si....som ingen skal vite? Hvordan blir en en slik? Utpekt av programmet før start, eller? 1
Rumle Skrevet 11. september 2023 #18708 Skrevet 11. september 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk. ...men "forræder" når det gjelder hva? Hva skal en gjøre eller si....som ingen skal vite? Hvordan blir en en slik? Utpekt av programmet før start, eller? Ja, på første dag sitter alle rundt et bord med øynene lukket, da blir tre forrædere utvalgt. Alt handler bare om å finne ut hvem som er hva, man kan spille som man vil Endret 11. september 2023 av Rumle 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18709 Skrevet 11. september 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, på første dag sitter alle rundt et bord med øynene lukket, da blir tre forrædere utvalgt. Hvordan vet de at de er valgt? Telepati, eller tre medarbeidere som ligger under bordet og biter tre utvalgte i hver sin tå...eller noe annet? 1
Rumle Skrevet 11. september 2023 #18710 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hvordan vet de at de er valgt? Telepati, eller tre medarbeidere som ligger under bordet og biter tre utvalgte i hver sin tå...eller noe annet? De får en hånd på skulderen .. men nå kan jeg ikke fortelle mer, du må se selv! Har nettopp startet ny sesong, du kan bare starte der, så kan du se de andre sesongene senere om du liker 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18711 Skrevet 11. september 2023 Ok, det skal jeg jammen gjøre. Hvilken kanal er de på og ligger det eller de første programmene så en kan se fra starten av? 1
Rumle Skrevet 11. september 2023 #18712 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ok, det skal jeg jammen gjøre. Hvilken kanal er de på og ligger det eller de første programmene så en kan se fra starten av? Tv2 play Du kan se det fra første sesong, men det er ikke nødvendig å se det i riktig rekkefølge. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18713 Skrevet 11. september 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Tv2 play Du kan se det fra første sesong, men det er ikke nødvendig å se det i riktig rekkefølge. Hurra, den har jeg...så da vet jeg hva jeg skal senere i dag. Tusen takk til opplysende, tålmodige Rumlen vår! 2
Rumle Skrevet 11. september 2023 #18714 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hurra, den har jeg...så da vet jeg hva jeg skal senere i dag. Tusen takk til opplysende, tålmodige Rumlen vår! Håper du liker den. Jeg måtte se et par episoder før jeg var hektet. Jeg har så langt likt best 2. sesong 1 1
Cid Skrevet 11. september 2023 #18715 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Altså; jeg må innrømme at jeg ikke har sett på og ikke helt vet hva "Forræder" går ut på. Kan noen i enkle ordelag fortelle så selv jeg kan få det inn. Plis? Samme her, frister ikke litt en gang men det gjør ikke noe reality nå tip dags heller, eneste jeg gidder å se på er Farmen. 1
Beneath the Moon Skrevet 11. september 2023 #18716 Skrevet 11. september 2023 Da har dere gått glipp av Norges beste reality serie. Forræder er helt fantastisk bra. Så mye bedre enn Farmen. 2 1
Cid Skrevet 11. september 2023 #18717 Skrevet 11. september 2023 Athena Freyja skrev (19 minutter siden): Da har dere gått glipp av Norges beste reality serie. Forræder er helt fantastisk bra. Så mye bedre enn Farmen. Jeg så mye på realityserier før når jeg var yngre men interessen for reality har nesten helt dødd ut nå, så vidt jeg gidder å se på farmen en gang. Er mest pga endringene i årets sesong og Finn Olav som gjør at jeg skal se. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18718 Skrevet 11. september 2023 Jeg har nå sett to episoder på sesong en....aner at det kan bli litt fengende. Oppdateringer følger etter hvert. Må få det inn i systemet først. 2
Cid Skrevet 11. september 2023 #18719 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg har nå sett to episoder på sesong en....aner at det kan bli litt fengende. Oppdateringer følger etter hvert. Må få det inn i systemet først. Skal du begynne på Paradise også? 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18720 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Skal du begynne på Paradise også? Nei, jeg liker ikke badedraktflørt og tull. Ikke de som gir ut roser heller. Det må være litt ordentlig om jeg først skal se på noe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå