Cid Skrevet 11. september 2023 #18721 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg liker ikke badedraktflørt og tull. Ikke de som gir ut roser heller. Det må være litt ordentlig om jeg først skal se på noe. Jeg er lei av programmer/reality med kjendiser, synes så mange av dagens kjendiser er godt oppbrukte og lite interessant å se i en reality. Hadde det vært ordinære ukjente personer i forræder så kunne jeg vurdert å se på, jeg så ikke på farmen kjendis i år heller faktisk. 3
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18722 Skrevet 11. september 2023 Helt enig i det med kjendiser. Virker som om de ikke kan leve uten å bli med på et eller annet program, det ene etter det andre. De må passe seg, så de ikke blir helt oppbrukt og folk blir skikkelig lei dem. Jeg er det av ganske mange. 1
Entern Skrevet 11. september 2023 #18723 Skrevet 11. september 2023 Jeg må tilstå å være stor fan av et veldig kjendis-tungt program - Kongen Befaler.🥰 Liker Alle Mot Alle og Stjernekamp og. 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18724 Skrevet 11. september 2023 Jeg har nå hørt en ny singel fra The Rolling Stones...og kjempeflott at de holder koken akkurat som de alltid har gjort, men...jeg har liksom hørt den før...under andre titler. 1
Entern Skrevet 11. september 2023 #18725 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg har nå hørt en ny singel fra The Rolling Stones...og kjempeflott at de holder koken akkurat som de alltid har gjort, men...jeg har liksom hørt den før...under andre titler. De har ikke gjort så mye interessant de siste 30 åra dessverre. Unntatt coverplata der de covrer blues/rythm’n’blues sangene som inspirerte dem i sin tid 💙 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18726 Skrevet 11. september 2023 Alderen deres, innsatsen og de har ikke glemt hvordan de skal spille og synge...jeg er imponert. Må innrømme det. 2
Entern Skrevet 11. september 2023 #18727 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Alderen deres, innsatsen og de har ikke glemt hvordan de skal spille og synge...jeg er imponert. Må innrømme det. Ja de spiller fortsatt bra! Å holde ut i 60 år ER kjempetøft 😎 1 1
Beneath the Moon Skrevet 11. september 2023 #18728 Skrevet 11. september 2023 Jeg mener det er en borgerplikt å stemme ved valg. 4 2
Cid Skrevet 11. september 2023 #18729 Skrevet 11. september 2023 (endret) Athena Freyja skrev (11 minutter siden): Jeg mener det er en borgerplikt å stemme ved valg. Uansett om man ikke liker noen av partiene og bare hadde stemt noe tilfeldig eller blankt? Endret 11. september 2023 av Cid 1 1
Anki- Skrevet 11. september 2023 #18730 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Uansett om man ikke liker noen av partiene og bare hadde stemt noe tilfeldig? Man har vel noen saker som er viktig for seg selv og sine nærmeste, og har vel da partier som har disse tingene på sin "plan" (sliten i hodet, og finner ikke det riktige ordet akkurat nå, sorry) 1
Cid Skrevet 11. september 2023 #18731 Skrevet 11. september 2023 Anki- skrev (Akkurat nå): Man har vel noen saker som er viktig for seg selv og sine nærmeste, og har vel da partier som har disse tingene på sin "plan" (sliten i hodet, og finner ikke det riktige ordet akkurat nå, sorry) Jeg har tenkt på å stemme på nettet men har egentlig glemt det av. 1
Entern Skrevet 11. september 2023 #18732 Skrevet 11. september 2023 Jeg hadde tenkt å stemme blankt eller droppe å stemme i år men så tok jeg Valgomaten og stemte likevel 😀 3
Beneath the Moon Skrevet 11. september 2023 #18733 Skrevet 11. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg hadde tenkt å stemme blankt eller droppe å stemme i år men så tok jeg Valgomaten og stemte likevel 😀 Jeg stemte ikke på resultatet jeg fikk på valgautomaten ........eller gjorde jeg det 2
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #18734 Skrevet 11. september 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Jeg stemte ikke på resultatet jeg fikk på valgautomaten ........eller gjorde jeg det Entern skrev (8 minutter siden): Jeg hadde tenkt å stemme blankt eller droppe å stemme i år men så tok jeg Valgomaten og stemte likevel 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1
Gjest Boetica Skrevet 11. september 2023 #18735 Skrevet 11. september 2023 Jeg synes det er så bra lagt til rette for forhåndsstemming her hvor jeg bor i år. Små valglokaler på kjøpesentre og torg har dukket opp i tillegg til opplegget for forhåndsstemming som har vært tidligere. Kjempebra opplegg 👏
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #18736 Skrevet 11. september 2023 Boetica skrev (18 minutter siden): Jeg synes det er så bra lagt til rette for forhåndsstemming her hvor jeg bor i år. Små valglokaler på kjøpesentre og torg har dukket opp i tillegg til opplegget for forhåndsstemming som har vært tidligere. Kjempebra opplegg 👏 👨🦰👩🦰👍👍 1
Beneath the Moon Skrevet 11. september 2023 #18737 Skrevet 11. september 2023 Håper vi får ny ordfører i min kommune. 1
Entern Skrevet 11. september 2023 #18738 Skrevet 11. september 2023 Athena Freyja skrev (35 minutter siden): Jeg stemte ikke på resultatet jeg fikk på valgautomaten ........eller gjorde jeg det Set gjorde jeg, hadde vurdert det partiet før også. 1
Entern Skrevet 11. september 2023 #18739 Skrevet 11. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Håper vi får ny ordfører i min kommune. Det håper jeg også 👍 1
Titania Skrevet 11. september 2023 #18740 Skrevet 11. september 2023 Jeg innrømmer at overtenking og håp har tatt litt overhånd idag - og en ny episode av titanias rom-kom er født Lenger dag på jobb (som vanlig). Ble kjørt hjem igjen, og praten nådde nye høyder i tid. Alkohol, godis, spill, film, tv og musikk ble dagens temaer, og på slutten ble det jakt etter musikk tilsvarende 90-2000-talls pop som IKKE var boyband, men som gjerne hadde god bass og sangene var bra. Over to timer prat, ja. Vi fant ikke så mye musikk han likte da, men da han gikk igjennom spillelistene sine, så bladde han fort inne på en, før han satt på en sang, og hoppet tilbake til sangen før. "Denne er så fin, men fin tekst", før det ble stillhet mens jeg forsøkte få med meg teksten. Smelt og maks overtenking med en gang. Var det bare fordi sangen var fin, eller for noe mer? Jeg forsøker ikke gruble for mye om det var tilfeldig eller en mening, og heller tenke ut HVORDAN kan jeg ta et steg videre, men det finner jeg ikke helt ut. Men jeg innrømmer at jeg er blitt introdusert til en sang jeg håper kan bli "min og noen på jobb" sin ❤️ 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå