Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg innrømmer at overtenking og håp har tatt litt overhånd idag - og en ny episode av titanias rom-kom er født :fnise:

Lenger dag på jobb (som vanlig).

Ble kjørt hjem igjen, og praten nådde nye høyder i tid. Alkohol, godis, spill, film, tv og musikk ble dagens temaer, og på slutten ble det jakt etter musikk tilsvarende 90-2000-talls pop som IKKE var boyband, men som gjerne hadde god bass og sangene var bra. Over to timer prat, ja. 

Vi fant ikke så mye musikk han likte da, men da han gikk igjennom spillelistene sine, så bladde han fort inne på en, før han satt på en sang, og hoppet tilbake til sangen før. "Denne er så fin, men fin tekst", før det ble stillhet mens jeg forsøkte få med meg teksten. 

Smelt og maks overtenking med en gang. Var det bare fordi sangen var fin, eller for noe mer? 

Jeg forsøker ikke gruble for mye om det var tilfeldig eller en mening, og heller tenke ut HVORDAN kan jeg ta et steg videre, men det finner jeg ikke helt ut. 

Men jeg innrømmer at jeg er blitt introdusert til en sang jeg håper kan bli "min og noen på jobb" sin ❤️ 

🥰🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (15 timer siden):

Jeg har tenkt på å stemme på nettet men har egentlig glemt det av. 

Hva?? Får dere stemme over nett hos deg? Det hadde jeg likt! :hoppe: 

Titania skrev (13 timer siden):

Jeg innrømmer at overtenking og håp har tatt litt overhånd idag - og en ny episode av titanias rom-kom er født :fnise:

Lenger dag på jobb (som vanlig).

Ble kjørt hjem igjen, og praten nådde nye høyder i tid. Alkohol, godis, spill, film, tv og musikk ble dagens temaer, og på slutten ble det jakt etter musikk tilsvarende 90-2000-talls pop som IKKE var boyband, men som gjerne hadde god bass og sangene var bra. Over to timer prat, ja. 

Vi fant ikke så mye musikk han likte da, men da han gikk igjennom spillelistene sine, så bladde han fort inne på en, før han satt på en sang, og hoppet tilbake til sangen før. "Denne er så fin, men fin tekst", før det ble stillhet mens jeg forsøkte få med meg teksten. 

Smelt og maks overtenking med en gang. Var det bare fordi sangen var fin, eller for noe mer? 

Jeg forsøker ikke gruble for mye om det var tilfeldig eller en mening, og heller tenke ut HVORDAN kan jeg ta et steg videre, men det finner jeg ikke helt ut. 

Men jeg innrømmer at jeg er blitt introdusert til en sang jeg håper kan bli "min og noen på jobb" sin ❤️ 

For en flott tekst da gitt! :lur:  Den hadde jeg tatt til meg om noen spilte den for meg. 

Hva med å slappe av og ikke tenke for mye? Det dere har nå er bra, ikke sant? Fortsett med det ute å tenke på å gire opp og få fart på sakene. Er det liv laga, så finner dere veien når tiden er moden. Nyt dagene fremover. Kjenn at det er godt å leve.

De besteste ønsker fra Hoppeloppen som lever seg inn i tilstanden på deres vegne....  :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

For en flott tekst da gitt! :lur:  Den hadde jeg tatt til meg om noen spilte den for meg. 

Hva med å slappe av og ikke tenke for mye? Det dere har nå er bra, ikke sant? Fortsett med det ute å tenke på å gire opp og få fart på sakene. Er det liv laga, så finner dere veien når tiden er moden. Nyt dagene fremover. Kjenn at det er godt å leve.

De besteste ønsker fra Hoppeloppen som lever seg inn i tilstanden på deres vegne....  :D 

jeg forsøker, men har en sånn overtenkingshjerne som jobber i 400 km/t konstant 😅 Nyter, MEN tankene stopper liksom ikke helt heller 😅

Psykologen idag, så da roer det seg nok bittelitt 😅🥰🦋

• Hjerte 3
Skrevet
Titania skrev (18 minutter siden):

jeg forsøker, men har en sånn overtenkingshjerne som jobber i 400 km/t konstant 😅 Nyter, MEN tankene stopper liksom ikke helt heller 😅

Psykologen idag, så da roer det seg nok bittelitt 😅🥰🦋

Ha gode opplevelser hos pyskologen. Har du vurdert å ta ut sikringen i ryggen din av og til,
så du bare får fullstendig hvile en times tid? :fnise: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Trodde man kunne det, vi er jo i 2023 så da burde det ikke være noe problem å få stemt på nettet :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Ha gode opplevelser hos pyskologen. Har du vurdert å ta ut sikringen i ryggen din av og til,
så du bare får fullstendig hvile en times tid? :fnise: 

Prøver, men finner den ikke 🤣

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Prøver, men finner den ikke 🤣

En av og på bryter på hjernen hadde vært kjekt å ha, eller en slags hvilemodus. 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

En av og på bryter på hjernen hadde vært kjekt å ha, eller en slags hvilemodus. 

Absolutt. Eller bare å kunne plukke vekk områdene som lager utfordringer. Slette litt dårlige minner som påvirker mer enn man ønsker og sånn

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Trodde man kunne det, vi er jo i 2023 så da burde det ikke være noe problem å få stemt på nettet :) 

Det har jeg i så fall aldri hørt om og hadde jeg hørt om det, så hadde jeg benyttet meg av det også. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Det har jeg i så fall aldri hørt om og hadde jeg hørt om det, så hadde jeg benyttet meg av det også. :nikke: 

Kanskje i 2025 hehe. 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Kanskje i 2025 hehe. 

Hadde vært kjempefint om de kunne få det til, så flere kunne fått stemt. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hadde vært kjempefint om de kunne få det til, så flere kunne fått stemt. :) 

Stemte du ikke pga det?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Stemte du ikke pga det?

Jo, klart det, men det hadde vært en sørvis til alle som kunne hatt lyst til å stemme, men som av en eller annen grunn ikke kunne. Ikke rakk det. Ikke var frisk nok. Ikke hadde skyss. Eller andre grunner. 
Omtrent som at de fleste går i butikken for å handle, men det er enklere å bestille på nett. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg vurderer å droppe det meste av julegave i år og alle år fremover og bare gi til søster og foreldrene mine.  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jo, klart det, men det hadde vært en sørvis til alle som kunne hatt lyst til å stemme, men som av en eller annen grunn ikke kunne. Ikke rakk det. Ikke var frisk nok. Ikke hadde skyss. Eller andre grunner. 
Omtrent som at de fleste går i butikken for å handle, men det er enklere å bestille på nett. ;) 

Er man syk og sånn kan man søke om å stemme hjemme. Noen kommer da hjem til en☺️

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg vurderer å droppe det meste av julegave i år og alle år fremover og bare gi til søster og foreldrene mine.  

Jeg gir bare til fattern, en onkel, og en kusine. Pleide å gi til bestevennen min men han har ikke plass til mer :sukk:

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Er man syk og sånn kan man søke om å stemme hjemme. Noen kommer da hjem til en☺️

Håper alle kan stemme digitalt i fremtiden uten at noen må komme hjem til en. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

Jeg gir bare til fattern, en onkel, og en kusine. Pleide å gi til bestevennen min men han har ikke plass til mer :sukk:

Jeg likte veldig å finne på forskjellige ting å gi i gaver til folk før men sånn er det ikke lenger og nå er tanken på å kjøpe julegaver bare stressende. Men jeg kommer alltid til å gi til foreldre og søster, det blir et selvfølge for meg :) 

Har ikke dere kontakt lenger?

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg likte veldig å finne på forskjellige ting å gi i gaver til folk før men sånn er det ikke lenger og nå er tanken på å kjøpe julegaver bare stressende. Men jeg kommer alltid til å gi til foreldre og søster, det blir et selvfølge for meg :) 

Har ikke dere kontakt lenger?

Jo vi ringes minst en gang i måneden, men bor langt fra hverandre og det er ikke hvert år vi møtes lengre 😕

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

...og til meg. :nigo: 

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Joo, men man kan ha planlagt å gå på selve dagen og SÅ blir man syk, brekker et ben eller noe...da kommer ingen. ;) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...