Entern Skrevet 17. september 2023 #18841 Skrevet 17. september 2023 Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Da hadde vel all dunen falt til bunns…. Så måtte ha sydd på tvers uansett, da hadde det blitt en haug med firkanter i stedet. Tror ikke det er veldig mer flatterende. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hmm...du er inne på noe, men dunen må da falle til bunns i de vannrette pølsene også? Kommer de med advarsel om å måtte ristes på plass jevnlig? Masse firkanter hadde vel på en måte vært mer praktisk?🤔 eller er jeg helt på viddene 🫥 1 1
Ane Rikke Skrevet 17. september 2023 #18842 Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hmm...du er inne på noe, men dunen må da falle til bunns i de vannrette pølsene også? Kommer de med advarsel om å måtte ristes på plass jevnlig? De må i hvert fall vaskes (eller strengt tatt, tørkes) på en spesiell måte for å oppnå opprinnelig form. Tror rett og slett tyngdekraften ville gjort loddrette striper til en umulighet å holde seg varm i - med mindre du bare generelt fryser på anklene 😁 3
Ane Rikke Skrevet 17. september 2023 #18843 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Masse firkanter hadde vel på en måte vært mer praktisk?🤔 eller er jeg helt på viddene 🫥 Du skal ikke se bort fra at det eksisterer:) 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 Forfatter #18844 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Masse firkanter hadde vel på en måte vært mer praktisk?🤔 eller er jeg helt på viddene 🫥 Jeg kjøpte for noen sesonger siden en dobbeltdyne med store firkanter og har endt opp i et problem; all dunen havner ytterst på hver side og i midten ligger jeg med kun "et laken" over meg. Må være noe riv ruskende galt i regnestykket der et sted. Jeg rister og rister og forsøker å få dunen til å gå tilbake på plass, men nei...det er vanskelig. Ane Rikke skrev (4 minutter siden): De må i hvert fall vaskes (eller strengt tatt, tørkes) på en spesiell måte for å oppnå opprinnelig form. Tror rett og slett tyngdekraften ville gjort loddrette striper til en umulighet å holde seg varm i - med mindre du bare generelt fryser på anklene 😁 Jo, jeg ser det for meg. Et kjempeflott plagg. På bilde. 1 2
Ane Rikke Skrevet 17. september 2023 #18845 Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg kjøpte for noen sesonger siden en dobbeltdyne med store firkanter og har endt opp i et problem; all dunen havner ytterst på hver side og i midten ligger jeg med kun "et laken" over meg. Må være noe riv ruskende galt i regnestykket der et sted. Jeg rister og rister og forsøker å få dunen til å gå tilbake på plass, men nei...det er vanskelig. Jo, jeg ser det for meg. Et kjempeflott plagg. På bilde. Bare sånn for å ikke avspore tråden ytterligere… så innrømmer jeg at man kan få dunkåper i andre mønstre enn i «pølser». Se, @Entern! 3
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #18847 Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tenkte nok det. Dagens innrømmelse fra meg blir at jeg ikke forstår hvorfor vinterdunkåper og jakker må syes med stripene vannrett nesten over alt. Hvorfor ikke loddrett, som får kroppen til å se litt mindre michelin-mann ut? Det er jo en enkel sak å gjøre, så hvorfor ikke? HÆ? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #18848 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (58 minutter siden): Masse firkanter hadde vel på en måte vært mer praktisk?🤔 eller er jeg helt på viddene 🫥 👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 17. september 2023 #18849 Skrevet 17. september 2023 Ane Rikke skrev (56 minutter siden): Du skal ikke se bort fra at det eksisterer:) 🥳🥳🥳 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Jeg kjøpte for noen sesonger siden en dobbeltdyne med store firkanter og har endt opp i et problem; all dunen havner ytterst på hver side og i midten ligger jeg med kun "et laken" over meg. Må være noe riv ruskende galt i regnestykket der et sted. Jeg rister og rister og forsøker å få dunen til å gå tilbake på plass, men nei...det er vanskelig. Huff Ane Rikke skrev (40 minutter siden): Bare sånn for å ikke avspore tråden ytterligere… så innrømmer jeg at man kan få dunkåper i andre mønstre enn i «pølser». Se, @Entern! Fin 😀 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #18850 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (8 minutter siden): 🥳🥳🥳 Huff Fin 😀 1
Beneath the Moon Skrevet 17. september 2023 #18851 Skrevet 17. september 2023 Jeg liker ikke får i kål 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 Forfatter #18852 Skrevet 17. september 2023 Jeg har allerede hatt Fjordlandfårikål i høst og den var god! 1
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #18853 Skrevet 17. september 2023 Lunsj/pizza ble en stor parma-porsjonspizza.. noen er friske igjen 1
Cid Skrevet 17. september 2023 #18854 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Lunsj/pizza ble en stor parma-porsjonspizza.. noen er friske igjen Parma pultost? 1
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #18855 Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Parma pultost? 😳 nei parmaskinke og parmesan😁 1
Entern Skrevet 17. september 2023 #18856 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Lunsj/pizza ble en stor parma-porsjonspizza.. noen er friske igjen Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): 😳 nei parmaskinke og parmesan😁 Bamzez 💙 1 1
Cid Skrevet 17. september 2023 #18857 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): 😳 nei parmaskinke og parmesan😁 Parmesantos. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 Forfatter #18858 Skrevet 17. september 2023 Nå har jeg drukket opp det siste glasset av 7up`en min. Nå blir det vann for resten. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #18859 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (5 timer siden): Bamzez 💙 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Lunsj/pizza ble en stor parma-porsjonspizza.. noen er friske igjen Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har allerede hatt Fjordlandfårikål i høst og den var god! 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2023 Forfatter #18860 Skrevet 18. september 2023 Nå logger jeg av og henger opp tøy og så skal jeg jobbe litt med "ordentlige ting". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå