Entern Skrevet 24. september 2023 #18941 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Jeg opplevde han også som tidvis uærlig jeg da. Hvordan da? 1
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #18942 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Hvordan da? Det blir sikkert moderert og jeg får advarsel og sånn så jeg får la det ligge. Det er jo ok å oppfatte folk og deres autentisitet ulikt. ikke så nøye.
Cid Skrevet 24. september 2023 #18943 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (23 minutter siden): Hvordan da? Han angrep meg i en tråd tidligere i år
Cid Skrevet 24. september 2023 #18944 Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hun har sitt å holde på med og kommer nok tilbake når hun kan. Jeg ser frem til det og venter tålmodig. Fullstendig enig i alt dere skriver angående mobbing, uansett grunn og det burde ha blitt slått knallhardt ned på. UT med mobberne! Vår gode Maskinfører passet veldig godt inn her og var en hyggelig kar, alltid. Skjønner at man blir trøtt og lei av å bli mobbet, men det er en dårlig løsning å la mobberne vinne. Jeg blir gjerne med i kampen og starter herved et opprop for at han må komme tilbake igjen. Håper du har det så bra du kan, Maskinfører. Jeg liker deg akkurat sånn som du er. Jeg ble mobber som barn, det er fælt 3
Entern Skrevet 24. september 2023 #18945 Skrevet 24. september 2023 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Han angrep meg i en tråd tidligere i år Cid skrev (1 minutt siden): Jeg ble mobber som barn, det er fælt Jeg og. MobbeT altså ikke mobbeR 😅 Endret 24. september 2023 av Entern 1
Cid Skrevet 24. september 2023 #18946 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og. Jeg er glad for at vi ikke hadde internett når jeg var barn. Nett mobbing i tillegg hadde vært intenst 😱 1
Entern Skrevet 24. september 2023 #18947 Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er glad for at vi ikke hadde internett når jeg var barn. Nett mobbing i tillegg hadde vært intenst 😱 Ja det hadde vært helt jævlig 😭 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 Forfatter #18948 Skrevet 24. september 2023 Jeg må jo si det som det er, slik jeg har opplevd det selv. Hadde jeg blitt mobbet av noen, så hadde det vært mitt utgangspunkt, men jeg opplever folk som hyggelige og da er det virkeligheten jeg skriver ut ifra. 2
Cid Skrevet 24. september 2023 #18949 Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg må jo si det som det er, slik jeg har opplevd det selv. Hadde jeg blitt mobbet av noen, så hadde det vært mitt utgangspunkt, men jeg opplever folk som hyggelige og da er det virkeligheten jeg skriver ut ifra. Ja er ofte vanskelig å se noen som mobber om man ikke er offeret 😕 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 Forfatter #18950 Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Ja er ofte vanskelig å se noen som mobber om man ikke er offeret 😕 Nei, hvis jeg hadde sett mobbing i trådene, så hadde jeg også sett det...ikke bare den som ble mobbet, men jeg har ikke vært der mobbing skal ha foregått. 2
Cid Skrevet 24. september 2023 #18951 Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, hvis jeg hadde sett mobbing i trådene, så hadde jeg også sett det...ikke bare den som ble mobbet, men jeg har ikke vært der mobbing skal ha foregått. Vi får være enig om å være uenig.
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18952 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg opplevde han også som tidvis uærlig jeg da. Ja, ikke alle som er helt ærlige om livet sitt her antagelig, men da tenker jeg at de spiller en slags rolle, og sånn er der jo på verdensveven
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #18953 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ja, ikke alle som er helt ærlige om livet sitt her antagelig, men da tenker jeg at de spiller en slags rolle, og sånn er der jo på verdensveven Joa… men man må prøve å holde styr på løgnene sine så man ikke motsier seg selv. Jeg lar folk ture på jeg, bare lar være å kommunisere med de. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #18954 Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hun har sitt å holde på med og kommer nok tilbake når hun kan. Jeg ser frem til det og venter tålmodig. Fullstendig enig i alt dere skriver angående mobbing, uansett grunn og det burde ha blitt slått knallhardt ned på. UT med mobberne! Vår gode Maskinfører passet veldig godt inn her og var en hyggelig kar, alltid. Skjønner at man blir trøtt og lei av å bli mobbet, men det er en dårlig løsning å la mobberne vinne. Jeg blir gjerne med i kampen og starter herved et opprop for at han må komme tilbake igjen. Håper du har det så bra du kan, Maskinfører. Jeg liker deg akkurat sånn som du er. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. 1
Cid Skrevet 24. september 2023 #18955 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Ja, ikke alle som er helt ærlige om livet sitt her antagelig, men da tenker jeg at de spiller en slags rolle, og sånn er der jo på verdensveven Tenk om jeg utga meg for å være en Hollywood skuespiller 😄 og så trodde dere at dere chattet med Austin Butler 🤪 1
Kvakky Skrevet 24. september 2023 #18956 Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Tenk om jeg utga meg for å være en Hollywood skuespiller 😄 og så trodde dere at dere chattet med Austin Butler 🤪 Bedre en mordere og skrullinger 😆 1
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18957 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Joa… men man må prøve å holde styr på løgnene sine så man ikke motsier seg selv. Jeg lar folk ture på jeg, bare lar være å kommunisere med de. Ja man må huske godt om man juger mye ,eller eventuelt skrive de ned.
Entern Skrevet 24. september 2023 #18958 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Joa… men man må prøve å holde styr på løgnene sine så man ikke motsier seg selv. Jeg lar folk ture på jeg, bare lar være å kommunisere med de. Beste var han brukeren som visstnok gikk fra offiser i NATO tjeneste til dørvakt på Oslos mest lugubre utesteder (det ene utestedet kan best beskrives som «bordell»), helt frivillig og sånn fordi han VILLE da så klart, verdens BESTE utesteder da så klart… 2
Cid Skrevet 24. september 2023 #18959 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Beste var han brukeren som visstnok gikk fra offiser i NATO tjeneste til dørvakt på Oslos mest lugubre utesteder (det ene utestedet kan best beskrives som «bordell»), helt frivillig og sånn fordi han VILLE da så klart, verdens BESTE utesteder da så klart… Vet hvem du mener og han lyger ikke, jeg kjenner han og han er en trivelig og hyggelig fyr 😊 1
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #18960 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Ja man må huske godt om man juger mye ,eller eventuelt skrive de ned. 👍 eeehm nå føler jeg at jeg må forklare meg om den nye notatboka og pennene mine🥹 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå