Entern Skrevet 24. september 2023 #18961 Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Vet hvem du mener og han lyger ikke, jeg kjenner han og han er en trivelig og hyggelig fyr 😊 Deg om det. 1
Cid Skrevet 24. september 2023 #18962 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Deg om det. 😊 1
Entern Skrevet 24. september 2023 #18963 Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (4 minutter siden): 😊 🙃 1
KnekkeBørre Skrevet 24. september 2023 #18964 Skrevet 24. september 2023 Alle juger litt, det er ikke å komme ifra. Men det er jo viktig at man er forsiktig med det, samt å vite når man bør og må være ærlig. I min beskjedne erfaring har jeg opplevd at nettopp de som har en bakrunn som mobbet, eller på annen måte følt på det vonde utenforskapet, ofte tendenserer til dra en liten "røverhistorie" . Trolig er intensjonene aldri onde, men dessverre er dømmekraften kanskje litt ødelagt av av disse tidligere vonde erfaringer. Å skape nye relasjoner med sine medmennesker kan ofte være både skummelt og utfordrende. Kanskje mest for de som aldri har hatt en tidligere. Da kan jo løgner være fristende å bruke som et supplement til en ellers middelmådig personlighet. Jeg leste engang en fin en; "Menn lyver og kvinner sminker seg" ❤️ 1
Entern Skrevet 24. september 2023 #18965 Skrevet 24. september 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Alle juger litt, det er ikke å komme ifra. Men det er jo viktig at man er forsiktig med det, samt å vite når man bør og må være ærlig. I min beskjedne erfaring har jeg opplevd at nettopp de som har en bakrunn som mobbet, eller på annen måte følt på det vonde utenforskapet, ofte tendenserer til dra en liten "røverhistorie" . Trolig er intensjonene aldri onde, men dessverre er dømmekraften kanskje litt ødelagt av av disse tidligere vonde erfaringer. Å skape nye relasjoner med sine medmennesker kan ofte være både skummelt og utfordrende. Kanskje mest for de som aldri har hatt en tidligere. Da kan jo løgner være fristende å bruke som et supplement til en ellers middelmådig personlighet. Jeg leste engang en fin en; "Menn lyver og kvinner sminker seg" ❤️ Godt sagt 👍 1
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18966 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 👍 eeehm nå føler jeg at jeg må forklare meg om den nye notatboka og pennene mine🥹 Ja kjøpte jo 3 penner tilogmed🧐
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18967 Skrevet 24. september 2023 KnekkeBørre skrev (45 minutter siden): Alle juger litt, det er ikke å komme ifra. Men det er jo viktig at man er forsiktig med det, samt å vite når man bør og må være ærlig. I min beskjedne erfaring har jeg opplevd at nettopp de som har en bakrunn som mobbet, eller på annen måte følt på det vonde utenforskapet, ofte tendenserer til dra en liten "røverhistorie" . Trolig er intensjonene aldri onde, men dessverre er dømmekraften kanskje litt ødelagt av av disse tidligere vonde erfaringer. Å skape nye relasjoner med sine medmennesker kan ofte være både skummelt og utfordrende. Kanskje mest for de som aldri har hatt en tidligere. Da kan jo løgner være fristende å bruke som et supplement til en ellers middelmådig personlighet. Jeg leste engang en fin en; "Menn lyver og kvinner sminker seg" ❤️ Ja, tenker at folk prøver å gjøre seg mer interessante ved å juge og sånn.
KnekkeBørre Skrevet 24. september 2023 #18968 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ja, tenker at folk prøver å gjøre seg mer interessante ved å juge og sånn. Jeg tenker at du tenker tanker jeg er enig i. Det er nok veldig ofte tilfellet. 1
Entern Skrevet 24. september 2023 #18969 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (36 minutter siden): Ja, tenker at folk prøver å gjøre seg mer interessante ved å juge og sånn. KnekkeBørre skrev (30 minutter siden): Jeg tenker at du tenker tanker jeg er enig i. Det er nok veldig ofte tilfellet. Dere to hadde blitt en flott komedie duo 😀😀👍👍 2
KnekkeBørre Skrevet 24. september 2023 #18970 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Dere to hadde blitt en flott komedie duo 😀😀👍👍 "Lurven & KnekkeBørre" Har jo unektelig en flott klang i seg. Får litt Barne-Tv vibber av det. 🙂 2
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #18971 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ja kjøpte jo 3 penner tilogmed🧐 Ikke Laila B-tusj da🤪 1
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18972 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke Laila B-tusj da🤪 😆
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18973 Skrevet 24. september 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Jeg tenker at du tenker tanker jeg er enig i. Det er nok veldig ofte tilfellet. Ja og det kan jeg forstå, men det er viktig å ikke overdrive for mye og å gjøre det hele tiden.
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18974 Skrevet 24. september 2023 KnekkeBørre skrev (25 minutter siden): "Lurven & KnekkeBørre" Har jo unektelig en flott klang i seg. Får litt Barne-Tv vibber av det. 🙂 Tror kanskje vi burde satse på et sånt late late show
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #18975 Skrevet 24. september 2023 (endret) Lurven skrev (1 time siden): Ja, tenker at folk prøver å gjøre seg mer interessante ved å juge og sånn. Det er mulig. Jeg er uinteressert i de da. Om jeg lukter lunta. Jeg er litt nådeløs og sånn da, jamfør at kun Cid her vil møte meg. I møtetråd Endret 24. september 2023 av Frøkenfryden
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #18976 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Det er mulig. Jeg er uinteressert i de da. Om jeg lukter lunta. Jeg er litt nådeløs og sånn da, jamfør at kun Cid her vil møte meg. I møtetråd Det er da flere som vil møte deg da, som jeg veit om
KnekkeBørre Skrevet 24. september 2023 #18977 Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Tror kanskje vi burde satse på et sånt late late show Etter å ha tenkt meg litt om, så er jeg igjen enig.
Entern Skrevet 24. september 2023 #18978 Skrevet 24. september 2023 KnekkeBørre skrev (31 minutter siden): "Lurven & KnekkeBørre" Har jo unektelig en flott klang i seg. Får litt Barne-Tv vibber av det. 🙂 Barne-TV med @Lurven er en så sprø ide at det kan funke 🤣🥳👍 Lurven skrev (7 minutter siden): Tror kanskje vi burde satse på et sånt late late show KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Etter å ha tenkt meg litt om, så er jeg igjen enig. Det er nok en bedre ide sånn til å begynne med 😆 1
Entern Skrevet 24. september 2023 #18979 Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Det er mulig. Jeg er uinteressert i de da. Om jeg lukter lunta. Jeg er litt nådeløs og sånn da, jamfør at kun Cid her vil møte meg. I møtetråd Når du ikke lukter lunta da? 😜
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #18980 Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Når du ikke lukter lunta da? 😜 Jeg er kjent for å være.. litt streng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå