Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Enig 😊👍

Cassidy Tvillingene er også enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg har kost meg med rosa gele og vaniljesaus som nesten var tykk som vaniljekrem = Åhh..... :nigo: 

:spise::spise:

Skrevet

Har fått golfalbue, og innrømmer at jeg syns det er litt teit. 

Jeg er heller ikke god i minigolf, og har heller ikke spilt det på mange år 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er ikke en søt liten fisk og jeg hadde dødd helt frivillig om jeg påtraff en slik på min svømmetur. :sjokk:
Fangtannmurene ( Enchelycore anatina ) noen ganger også kjent som tigermurene [3] eller fugleøyekonger [4] er en murene av familien Muraenidae som finnes i varmere deler av det østlige Atlanterhavet , inkludert Kanariøyene , Madeira og diverse andre øyer. Den kom inn i Middelhavet fra Atlanterhavet og finnes nå av og til i det østlige bassenget, fra levantinske farvann og utenfor Tyrkia , Hellas , Kroatia og Sicilia . [5]
800px-Fangtooth_moray.jpg

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Dette er ikke en søt liten fisk og jeg hadde dødd helt frivillig om jeg påtraff en slik på min svømmetur. :sjokk:
Fangtannmurene ( Enchelycore anatina ) noen ganger også kjent som tigermurene [3] eller fugleøyekonger [4] er en murene av familien Muraenidae som finnes i varmere deler av det østlige Atlanterhavet , inkludert Kanariøyene , Madeira og diverse andre øyer. Den kom inn i Middelhavet fra Atlanterhavet og finnes nå av og til i det østlige bassenget, fra levantinske farvann og utenfor Tyrkia , Hellas , Kroatia og Sicilia . [5]

Murener er fæle 😱 det har jeg alltid synes 😱

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Dreper den?

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Entern skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes at det der er både fæle og fascinerende skapninger.😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Mener at de har vært statister i skumle filmer noen ganger og Hoppen skvatt himmelhøyt
og sjekket under senga før hun la seg og lyset måtte stå på hele natta. :(  Beist!!!

Cid skrev (3 timer siden):

Dreper den?

"De beveger seg som en ål. Murenen er en dyktig jeger på grunn av at den er kjapp og har sterke skarpe tenner. Den gjemmer seg i fjellsprekker og koraller slik at bare hodet er synlig, der den venter på at fisk, blekksprut eller andre passende byttedyr skal komme forbi. Flere murenearter kan gi giftige bitt."      :sjokkert:  Kan bli fire meter...

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Noen av disse murenene har visstnok en kosete personlighet på tross av å være utseendemessig uvelsignet.

Ikke vær redd Murenen.

Gi Murenen en klem.

Murenen trenger det ❤️o8dyqgs43fx71.jpg.323a91a1a419c88b63213c02c14640a8.jpg

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Noen av disse murenene har visstnok en kosete personlighet på tross av å være utseendemessig uvelsignede. 

Ikke vær redd Murenen. Gi Murenen en klem. Murenen trenger det ❤️

Alt det der overlater jeg til deg og sier kos dere. :ninja: 

• Hjerte 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Mener at de har vært statister i skumle filmer noen ganger og Hoppen skvatt himmelhøyt
og sjekket under senga før hun la seg og lyset måtte stå på hele natta. :(  Beist!!!

"De beveger seg som en ål. Murenen er en dyktig jeger på grunn av at den er kjapp og har sterke skarpe tenner. Den gjemmer seg i fjellsprekker og koraller slik at bare hodet er synlig, der den venter på at fisk, blekksprut eller andre passende byttedyr skal komme forbi. Flere murenearter kan gi giftige bitt."      :sjokkert:  Kan bli fire meter...

Cassidy Tvillingene synes at det er veldig interessant å lese om.:nikke::nikke:

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Alt det der overlater jeg til deg og sier kos dere. :ninja: 

:klem3::klem3:

KnekkeBørre skrev (16 minutter siden):

Noen av disse murenene har visstnok en kosete personlighet på tross av å være utseendemessig uvelsignet.

Ikke vær redd Murenen.

Gi Murenen en klem.

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Athena Freyja skrev (20 minutter siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'also love Autumn, but love that dark rain that washes the Summer's sins away, right before Autumn. Where the sky gets dark the wind whispers, "I'm coming."'

🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har aldri hørt om at folk har en tam kjæle-murene noe sted. :jolie: 
Der hadde min grense gått. Hilser ikke på sånne. Kaster ikke ball med dem heller. 
Kall meg gjerne for slemme-Hoppe. Det er helt ok i dette tilfellet. Usj... :( 

• Hjerte 2
Skrevet

Der hadde min grense gått. Hilser ikke på sånne. Kaster ikke ball med dem heller. 

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller aldri hørt om domestikerte Murener. Og det liker jeg. 

Jeg er stor tilhenger av å ikke på død å liv måtte temme alt og oppbevare de som kjæledegger, men heller nyte dem i dets eget habitat. 

Jeg tror ikke Hoppe er slem. Hoppe er bare litt fordomsfull og lite interessert i kontakt når det kommer til Murener.

Det er OK.

• Nyttig 1
Skrevet

Nettopp. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (46 minutter siden):

Ikke vær redd Murenen.

Gi Murenen en klem.

Interessant 😅

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Jeg har heller aldri hørt om domestikerte Murener. Og det liker jeg. 

Jeg er stor tilhenger av å ikke på død å liv måtte temme alt og oppbevare de som kjæledegger, men heller nyte dem i dets eget habitat. 

Jeg tror ikke Hoppe er slem. Hoppe er bare litt fordomsfull og lite interessert i kontakt når det kommer til Murener.

Det er OK.

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Nettopp. :) 

Gode poenger 😀

Jeg mener et annet og mye penere, men etter all sannsynlighet også mye farligere dyr som også er veldig kosete, er liger.

Sett mange bilder av kosete ligre som koser med passerne sine 😅 og de er jo faktisk fine dyr 😀 og dyr som bare finnes i fangenskap selv om de visstnok engang eksisterte naturlig i India 😁 på den tiden da det fantes løver i Eurasia (liger = 🦁+🐯)

Men altså de er gigantiske 😳

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Gode poenger 😀

Jeg mener et annet og mye penere, men etter all sannsynlighet også mye farligere dyr som også er veldig kosete, er liger.

Sett mange bilder av kosete ligre som koser med passerne sine 😅 og de er jo faktisk fine dyr 😀 og dyr som bare finnes i fangenskap selv om de visstnok engang eksisterte naturlig i India 😁 på den tiden da det fantes løver i Eurasia (liger = 🦁+🐯)

O'boy, Ligere ja. 

Ja der har du en uhellig union av 2 pusekatter det ville være forbasket kjedelig å støte på til fots med lommene full av pølsesnabber.  

Nei takk! Heller en Murene da. (Evt med en papirpose over hodet for avskrekkende effekt) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Entern skrev (5 timer siden):

Interessant 😅

Entern skrev (5 timer siden):

Gode poenger 😀

Cassidy Tvillingene synes også at det er veldig interessant.:nikke::nikke:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...