Titania Skrevet 6. mars #25541 Skrevet 6. mars Stacy__ skrev (1 time siden): Skjønner skuffelsen, når forrige rom var så bra. Men se det positive i det, du er på hotell og skal kose deg. Her er jeg stuck hjemme og greier ikke helt å legge vekk jobben både fysisk og mentalt 😐 Og min kjære mor er pissed fordi jeg ikke besøkte henne i dag 🥲 Enda jeg fortalte henne at jeg ikke kunne pga stengetiden til barnehagen Jepp 😊 Og har funnet plassen min på konserten og har fiiiin utsikt, så dette blir bra 😁 Hun får jo bare være sur 🙈 Du får ikke gjort mer enn du kan. Forsøk så godt du kan å legge vekk jobb, er helg nå
Stacy__ Skrevet 6. mars #25543 Skrevet 6. mars Titania skrev (1 time siden): Jepp 😊 Og har funnet plassen min på konserten og har fiiiin utsikt, så dette blir bra 😁 Hun får jo bare være sur 🙈 Du får ikke gjort mer enn du kan. Forsøk så godt du kan å legge vekk jobb, er helg nå Kos deg masse på konsert ! Det fortjener du! Jeg skal gjøre mitt beste for å legge vekk jobb, hodet greier ikke å koble ut 😣 Men jeg skal greie det! 1
Cid Skrevet 8. mars #25544 Skrevet 8. mars Jeg drikker aldri alkohol, jeg har faktisk så vidt bare smakt litt på noe med alkohol en gang før og det har ikke fristet meg siden. 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars Forfatter #25545 Skrevet 8. mars Cid skrev (På 6.3.2026 den 17.22): Dette bildet var godt å se på og jeg fikk tilbake opplevelsen av å kjenne mine lepper mot en varm, myk svele; det er omtrent som hvordan et snilt kyss skal være. Nå ble det veldig personlig her, men det er kvinnedagen og får stå sin prøve. lol
Cid Skrevet 8. mars #25546 Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dette bildet var godt å se på og jeg fikk tilbake opplevelsen av å kjenne mine lepper mot en varm, myk svele; det er omtrent som hvordan et snilt kyss skal være. Nå ble det veldig personlig her, men det er kvinnedagen og får stå sin prøve. lol Har Lønneberget en god ettermiddag nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #25548 Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja. Alt er vel.
Stacy__ Skrevet 8. mars #25549 Skrevet 8. mars Cid skrev (10 timer siden): Jeg drikker aldri alkohol, jeg har faktisk så vidt bare smakt litt på noe med alkohol en gang før og det har ikke fristet meg siden. Det er bra @Cid Alkohol er ingen høydare. Jeg drikker litt rødvin noen få ganger året og jeg angrer alltid som en hund dagen derpå 😵
Cid Skrevet 8. mars #25550 Skrevet 8. mars Stacy__ skrev (14 minutter siden): Det er bra @Cid Alkohol er ingen høydare. Jeg drikker litt rødvin noen få ganger året og jeg angrer alltid som en hund dagen derpå 😵 Har du opplevd fylleangst før? Hørt at det ikke er noe kjekt
Stacy__ Skrevet 9. mars #25551 Skrevet 9. mars Cid skrev (11 timer siden): Har du opplevd fylleangst før? Hørt at det ikke er noe kjekt Jeg har aldri drukket nok til å være på fylla eller ha fylleangst 🥹
Beneath the Moon Skrevet 10. mars #25552 Skrevet 10. mars Noe av det fineste vårtegnet jeg vet om er å våkne til fuglesang. 🥰
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars Forfatter #25553 Skrevet 10. mars Beneath the Moon skrev (1 time siden): Noe av det fineste vårtegnet jeg vet om er å våkne til fuglesang. 🥰 Kanskje jeg skal begynne å ha åpent vindu utpå natta, så jeg også får nyte det.
Stacy__ Skrevet 13. mars #25554 Skrevet 13. mars Jeg har kramper i bena etter en lang dag med mye gåing. Akkurat som min gamle nabo på nesten 80 år 🙈
Cid Skrevet 13. mars #25555 Skrevet 13. mars Stacy__ skrev (5 minutter siden): Jeg har kramper i bena etter en lang dag med mye gåing. Akkurat som min gamle nabo på nesten 80 år 🙈 Du fortjener en massasje
Stacy__ Skrevet 13. mars #25556 Skrevet 13. mars Cid skrev (26 minutter siden): Du fortjener en massasje Takk @Cid Massasje hadde virkelig vært deilig nå. Men jeg får nøye meg med litt søvn. Og så må jeg kjøpe meg noen gode joggesko etter hvert. 1 1
Stacy__ Skrevet 15. mars #25558 Skrevet 15. mars Jeg kommer ALDRI, ALDRI og jeg gjentar ALDRI til å arrangere barnebursdag hjemme igjen. Jeg er utslitt og det har enda ikke begynt! Neste gang blir det definitivt lekeland. Det bringer ut det verste i oss alle, inkludert bursdagsbarnet som blir giret og overstimulert av all spenningen og forventningene. Trodde hjemme bursdag skulle være koselig og low-key, men nei 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars Forfatter #25559 Skrevet 16. mars Natten er stille og full av mange regndråper som i vinden synger sin sang mot ruta mi.
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars #25560 Skrevet 16. mars Stacy__ skrev (3 timer siden): Jeg kommer ALDRI, ALDRI og jeg gjentar ALDRI til å arrangere barnebursdag hjemme igjen. Jeg er utslitt og det har enda ikke begynt! Neste gang blir det definitivt lekeland. Det bringer ut det verste i oss alle, inkludert bursdagsbarnet som blir giret og overstimulert av all spenningen og forventningene. Trodde hjemme bursdag skulle være koselig og low-key, men nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå