Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Skjønner skuffelsen, når forrige rom var så bra. Men se det positive i det, du er på hotell og skal kose deg. Her er jeg stuck hjemme og greier ikke helt å legge vekk jobben både fysisk og mentalt 😐 Og min kjære mor er pissed fordi jeg ikke besøkte henne i dag 🥲 Enda jeg fortalte henne at jeg ikke kunne pga stengetiden til barnehagen 

Jepp 😊 Og har funnet plassen min på konserten og har fiiiin utsikt, så dette blir bra 😁

Hun får jo bare være sur 🙈 Du får ikke gjort mer enn du kan. Forsøk så godt du kan å legge vekk jobb, er helg nå :klem3:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

DSC00021.jpg

:spise::spise:

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Jepp 😊 Og har funnet plassen min på konserten og har fiiiin utsikt, så dette blir bra 😁

Hun får jo bare være sur 🙈 Du får ikke gjort mer enn du kan. Forsøk så godt du kan å legge vekk jobb, er helg nå :klem3:

Kos deg masse på konsert ! Det fortjener du! 

Jeg skal gjøre mitt beste for å legge vekk jobb, hodet greier ikke å koble ut 😣 Men jeg skal greie det! 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg drikker aldri alkohol, jeg har faktisk så vidt bare smakt litt på noe med alkohol en gang før og det har ikke fristet meg siden.

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (På 6.3.2026 den 17.22):

DSC00021.jpg

Dette bildet var godt å se på og jeg fikk tilbake opplevelsen av å kjenne mine lepper mot en varm, myk svele;
det er omtrent som hvordan et snilt kyss skal være. :rodmer: Nå ble det veldig personlig her, men det er kvinnedagen
og får stå sin prøve. lol

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Dette bildet var godt å se på og jeg fikk tilbake opplevelsen av å kjenne mine lepper mot en varm, myk svele;
det er omtrent som hvordan et snilt kyss skal være. :rodmer: Nå ble det veldig personlig her, men det er kvinnedagen
og får stå sin prøve. lol

Har Lønneberget en god ettermiddag nå?

Skrevet

Ja. Alt er vel. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ja. Alt er vel. :) 

:klem3::klem3:

Skrevet
Cid skrev (10 timer siden):

Jeg drikker aldri alkohol, jeg har faktisk så vidt bare smakt litt på noe med alkohol en gang før og det har ikke fristet meg siden.

Det er bra @Cid Alkohol er ingen høydare. Jeg drikker litt rødvin noen få ganger året og jeg angrer alltid som en hund dagen derpå 😵  

Skrevet
Stacy__ skrev (14 minutter siden):

Det er bra @Cid Alkohol er ingen høydare. Jeg drikker litt rødvin noen få ganger året og jeg angrer alltid som en hund dagen derpå 😵  

Har du opplevd fylleangst før? Hørt at det ikke er noe kjekt :P

Skrevet
Cid skrev (11 timer siden):

Har du opplevd fylleangst før? Hørt at det ikke er noe kjekt :P

Jeg har aldri drukket nok til å være på fylla eller ha fylleangst 🥹

Skrevet

Noe av det fineste vårtegnet jeg vet om er å våkne til fuglesang. 🥰

Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 time siden):

Noe av det fineste vårtegnet jeg vet om er å våkne til fuglesang. 🥰

Kanskje jeg skal begynne å ha åpent vindu utpå natta, så jeg også får nyte det. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg har kramper i bena etter en lang dag med mye gåing. :( Akkurat som min gamle nabo på nesten 80 år 🙈 

Skrevet
Stacy__ skrev (5 minutter siden):

Jeg har kramper i bena etter en lang dag med mye gåing. :( Akkurat som min gamle nabo på nesten 80 år 🙈 

Du fortjener en massasje :)

AdobeStock_244559043.jpg

Skrevet
Cid skrev (26 minutter siden):

Du fortjener en massasje :)

AdobeStock_244559043.jpg

Takk @Cid Massasje hadde virkelig vært deilig nå. Men jeg får nøye meg med litt søvn. Og så må jeg kjøpe meg noen gode joggesko etter hvert. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker bare Frottélaken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ALDRI, ALDRI og jeg gjentar ALDRI til å arrangere barnebursdag hjemme igjen. Jeg er utslitt og det har enda ikke begynt! Neste gang blir det definitivt lekeland. Det bringer ut det verste i oss alle, inkludert bursdagsbarnet som blir giret og overstimulert av all spenningen og forventningene.

Trodde hjemme bursdag skulle være koselig og low-key, men nei :nei:  

• Liker 1
Skrevet

Natten er stille og full av mange regndråper som i vinden synger sin sang mot ruta mi. :hjerte:

Skrevet
Stacy__ skrev (3 timer siden):

Jeg kommer ALDRI, ALDRI og jeg gjentar ALDRI til å arrangere barnebursdag hjemme igjen. Jeg er utslitt og det har enda ikke begynt! Neste gang blir det definitivt lekeland. Det bringer ut det verste i oss alle, inkludert bursdagsbarnet som blir giret og overstimulert av all spenningen og forventningene.

Trodde hjemme bursdag skulle være koselig og low-key, men nei :nei:  

:klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...