Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #21261 Del Skrevet 1. april Cid skrev (1 time siden): Mente det med ovnen. Det tror jeg ikke. Hilsen... 👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #21262 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det tror jeg ikke. Hilsen... 👺 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #21263 Del Skrevet 1. april Kan vel si godnatt til deg nå, for du kommer ikke ut igjen på en stund? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #21264 Del Skrevet 1. april 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #21265 Del Skrevet 1. april Mamma Mia! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #21266 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Da hadde jeg dødd og ikke kommet til meg selv igjen... Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja. De blir fra seg av sorg ved tanken på at den snilleste hoppen blant dem alle skulle bli borte for godt ...eller vondt som det jo blir da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #21267 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Mamma Mia! 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #21268 Del Skrevet 1. april Cid skrev (27 minutter siden): 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april #21269 Del Skrevet 1. april Ingen har klart å lure meg i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #21270 Del Skrevet 1. april Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Ingen har klart å lure meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #21271 Del Skrevet 1. april Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Ingen har klart å lure meg i dag Jeg har for første gang vært oppmerksom på hvilken dag det er hele dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. april #21272 Del Skrevet 1. april (endret) Har ikke blitt lurt idag, men fikk en aprilsnarr på Mail og syns den var veldig bra selv om jeg ikke bet på. Spiselig yogamatte, faktisk https://www.coolstuff.no/p/the-edible-yoga-mat?utm_source=Voyado&utm_medium=email&utm_campaign=Campaign_240401_NO_AprilAprilNews Endret 1. april av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. april #21273 Del Skrevet 1. april Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Ingen har klart å lure meg til sengs i dag 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #21274 Del Skrevet 1. april jukkapalme skrev (2 minutter siden): Har ikke blitt lurt idag, men fikk en aprilsnarr på Mail og syns den var veldig bra selv om jeg ikke bet på. Spiselig yogamatte, faktisk https://www.coolstuff.no/p/the-edible-yoga-mat?utm_source=Voyado&utm_medium=email&utm_campaign=Campaign_240401_NO_AprilAprilNews Cassidy Tvillingene gikk rett 5på på en aprilspøk i dag vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. april #21275 Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gikk rett 5på på en aprilspøk i dag vi. Hehe, hva ble dere lurt med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #21276 Del Skrevet 1. april jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hehe, hva ble dere lurt med? Diskusjon hadde en aprilspøk i dag om at Diskusjon, KG , Foreldreforum og Doktoronline skal slås sammen til et forum, og det forumet skulle hete Forumonline Og det gikk Cassidy Tvillingene rett 5på i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april #21277 Del Skrevet 1. april Jeg vurderer å slette brukeren min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april #21278 Del Skrevet 1. april Lurven skrev (9 minutter siden): 😲 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #21279 Del Skrevet 1. april jukkapalme skrev (31 minutter siden): Har ikke blitt lurt idag, men fikk en aprilsnarr på Mail og syns den var veldig bra selv om jeg ikke bet på. Spiselig yogamatte, faktisk https://www.coolstuff.no/p/the-edible-yoga-mat?utm_source=Voyado&utm_medium=email&utm_campaign=Campaign_240401_NO_AprilAprilNews Men den selges jo 😛 Freyja Valkyrie skrev (19 minutter siden): Jeg vurderer å slette brukeren min. Og starte en n… Faen jeg gikk på en 😒 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. april #21280 Del Skrevet 1. april Cid skrev (11 minutter siden): Men den selges jo 😛 Og starte en n… Faen jeg gikk på en 😒 Yogamatta ja, men den er ikke spiselig. Står aprilsnarr der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå