Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøtt og blod.... 👹 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter på det her...nå har jeg hatt snø siden begynnelsen av november...kulde-helvete resten....bruker opp energien og kreftene før vinteren i det hele tatt er igang...i tillegg har jeg fanatikrne..høhøhøhø..fryser du ? bare minner om at bibliotekt stenger kl 23 ....har du det bra? 

og sånn går dagene... svina utnytter muligheene til å misbruke fasilitetene jeg benytter  meg av for å kidnappe megh til å høre på dritet de ønsker å si til meg.....

du skal ikke ha penger..du skal innendørs der alle andrre som er kategorisert som deg hører hjemme...det skal ikke være noen unntak for deg...og du skal ikke være den som løper rundt i samfunnet med midler vi andre ikke har ....reiser hvor du vil , når du vil..kjøper deg hva du vil når du vil.....du skal sitte utenfor legekontoret ditt du , som alle andre som er kategorisert som deg ..og vente på den nye timen din....

• Nyttig 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Kjøtt og blod.... 👹 

🏃‍♂️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har fått "terteskjell med innhold" en gang for lenge siden, men husker det ikke som spesielt godt. 
Er selve skjellet nøytralt i smaken? :klo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Av og til, får jeg lyst å slette meg. Men så kommer jeg på bedre tanker....at det er bedre med en pause heller. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Nå er jeg mette av rekebaguette! :nigo: Det rimte. 

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Joda, en gang i uka, sånn omtrent, så spiser jeg det. :spise:  Godt for kropp og sinn med "fisk". 

:spise::spise:

Skrevet
Athena Freyja skrev (36 minutter siden):

Av og til, får jeg lyst å slette meg. Men så kommer jeg på bedre tanker....at det er bedre med en pause heller. 

:klem3::klem3:

Skrevet
Athena Freyja skrev (57 minutter siden):

Beste etter min erfaring er å holde seg primært til sosial prat :) minst mulig drama da.

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (19 minutter siden):

Beste etter min erfaring er å holde seg primært til sosial prat :) minst mulig drama da.

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Skrevet

I dag skal jeg handle inn suppeposer, buljong og lette slurpeting når jeg fryser
og trenger noe varmt i kroppen. :nikke:                                                                                  Kanskje en is også. :sjenert:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

I dag skal jeg handle inn suppeposer, buljong og lette slurpeting når jeg fryser
og trenger noe varmt i kroppen. :nikke:                                                                                  Kanskje en is også. :sjenert:

:spise::spise:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg stusser på en setning som vi ofte bruker. "Det skulle bare mangle". 
Jo mer jeg tenker på det...så skulle det vel IKKE mangle? At noen skal få det beste kakestykket f.eks.
Klart at du kan unne deg det. Det skulle bare mangle. 

Altså; skulle det mangle eller ikke mangle? :klo: Hva syns du? 
Jeg klarer ikke  å samle tanker til fornuftig opplysning rundt de ordene der. 

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg innrømmer at jeg stusser på en setning som vi ofte bruker. "Det skulle bare mangle". 
Jo mer jeg tenker på det...så skulle det vel IKKE mangle? At noen skal få det beste kakestykket f.eks.
Klart at du kan unne deg det. Det skulle bare mangle. 

Altså; skulle det mangle eller ikke mangle? :klo: Hva syns du? 
Jeg klarer ikke  å samle tanker til fornuftig opplysning rundt de ordene der. 

Jeg tenker at «det skulle bare mangle» er litt sånn «ja det skulle tatt seg ut» At det liksom er en snert i det?

Skrevet

...men hvis noe mangler, så er det jo ikke der? :klo: 

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

...men hvis noe mangler, så er det jo ikke der? :klo: 

Sov på det 😅

Skrevet
Boetica skrev (7 minutter siden):

Sov på det 😅

Resten av året må jeg sove på det, for det er et vanskelig spørsmål. :jolie: Hmpff....

• Hjerte 1
Skrevet

Akk ja, da må jeg ha en liten pause og en matbit igjen. Tror det blir bare skiver med smør og brunost nå. :farvel: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...