Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg er sulten igjen. Tar resten av den lille sylteklumpen min og noen skiver nå. :D 

Sylteklump😗 @Lurven!!😆

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innrømmer at dette blir meg til torsdag/fredag 🙈😬

IMG_7108.jpeg.56f1b7598f00302fd3bb9dede305e1b1.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (17 timer siden):

Sylteklump😗 @Lurven!!😆

Er det noe merkelig med det også nå eller...hæ? :jolie: *fnys!* 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Er det noe merkelig med det også nå eller...hæ? :jolie: *fnys!* 

Har demonen flere å jakte på nå?

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, klart det. Massevis står på lista. / Dagens lille innrømmelse; jeg håper at folk treffer hverandre igjen etterpå...
80544989.jpg?imageId=80544989&x=0&y=2.45

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja, klart det. Massevis står på lista. / Dagens lille innrømmelse; jeg håper at folk treffer hverandre igjen etterpå...

Wesenlund?

• Hjerte 1
Skrevet

Ja...og kona som døde for ikke så lenge siden. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg innrømmer at det var utrolig deilig med fri i dag etter å jobbet 7 dager i strekk. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
MarianneE skrev (1 time siden):

Jeg innrømmer at det var utrolig deilig med fri i dag etter å jobbet 7 dager i strekk. 

:klem3::klem3:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Sengetiden kommer nærmere og jeg gleder meg. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt når den kommer vi vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Det er du ikke alene om! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt når den kommer vi vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

Takker for det :) og god våkennatt til dere begge. 

MarianneE skrev (Akkurat nå):

Det er du ikke alene om! 

Det er noe riktig godt å kunne legge seg i en god seng når en er trøtt. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Takker for det :) og god våkennatt til dere begge. 

Det er noe riktig godt å kunne legge seg i en god seng når en er trøtt. :) 

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer på at jeg var ærlig med tekniker om hva drittsjefen sa i ste. 

Men samtidig føltes det rett der og da, fordi vi prater så mye om alt annet på jobb, og tekniker som har vært der i 20 år kjenner jo sjefen litt for godt når han er humørsyk. 

Sjefen er som han alltid har vært, veldig lite inkluderende. Vi har en ny person i praksis, som skal være hos oss i minst ett halvt år, og flertallet av oss tekniker spurte, syns at han også burde bli inkludert i form av å få julekurv fra jobb. Så han spurte han som kjøpte inn om han kunne ta med en ekstra, noe han gjorde. 

Så da alle hadde fått kurvene sine, lurte flere på hvor sistemann sin kurv var, om han var blitt glemt, eller noe annet hadde skjedd. Så jeg ringte den som hadde handlet, som bad meg ringe sjefen. Og sjefen ble bare sur, og bad meg ettertrykkelig fortelle tekniker at han følte han gikk bak ryggen hans. 

Så da jeg gikk ned og fortalte hva som hadde skjedd (sjefen hadde gjemt kurven under pulten til en som ikke var der - og han ringte tekniker nesten før vi hadde lagt på), og tekniker lurte på hva han sa. Og jeg sa det som det var, dusten mente at han hadde gått bak ryggen hans, mens jeg syns det var rett fordi han i praksis tross alt ikke får noe annet for å jobbe hos oss, og han fortjener å bli inkludert. 

Nå vet jeg jo ikke hva sjefen sa, men tekniker følte veldig for å spørre oss andre som var der for å få bekreftelse på at det vi hadde gjort var rett. Og selv om han påstår han er "som vann" og bare glir videre fra det meste, så var det ikke vanskelig å se det gikk inn på han, og han virket litt på gråten 😔 Jeg er generelt dårlig på å ta initiativ, og i hvertfall til klemmer, men der var det egentlig bare det jeg følte jeg burde gjort, selv om jeg ikke turte. For man skal ikke få pes for å være en bra person og inkluderende. 

Mens sjefen, som hadde dårlig ferie sist gang han var på tur, håper jeg får en ENDA dårligere tur denne gangen. Vi slipper han før jul, så det blir litt ferie for oss - mens han fortjener at karma VIRKELIG biter han i ræva. 

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg angrer på at jeg var ærlig med tekniker om hva drittsjefen sa i ste. 

Men samtidig føltes det rett der og da, fordi vi prater så mye om alt annet på jobb, og tekniker som har vært der i 20 år kjenner jo sjefen litt for godt når han er humørsyk. 

Sjefen er som han alltid har vært, veldig lite inkluderende. Vi har en ny person i praksis, som skal være hos oss i minst ett halvt år, og flertallet av oss tekniker spurte, syns at han også burde bli inkludert i form av å få julekurv fra jobb. Så han spurte han som kjøpte inn om han kunne ta med en ekstra, noe han gjorde. 

Så da alle hadde fått kurvene sine, lurte flere på hvor sistemann sin kurv var, om han var blitt glemt, eller noe annet hadde skjedd. Så jeg ringte den som hadde handlet, som bad meg ringe sjefen. Og sjefen ble bare sur, og bad meg ettertrykkelig fortelle tekniker at han følte han gikk bak ryggen hans. 

Så da jeg gikk ned og fortalte hva som hadde skjedd (sjefen hadde gjemt kurven under pulten til en som ikke var der - og han ringte tekniker nesten før vi hadde lagt på), og tekniker lurte på hva han sa. Og jeg sa det som det var, dusten mente at han hadde gått bak ryggen hans, mens jeg syns det var rett fordi han i praksis tross alt ikke får noe annet for å jobbe hos oss, og han fortjener å bli inkludert. 

Nå vet jeg jo ikke hva sjefen sa, men tekniker følte veldig for å spørre oss andre som var der for å få bekreftelse på at det vi hadde gjort var rett. Og selv om han påstår han er "som vann" og bare glir videre fra det meste, så var det ikke vanskelig å se det gikk inn på han, og han virket litt på gråten 😔 Jeg er generelt dårlig på å ta initiativ, og i hvertfall til klemmer, men der var det egentlig bare det jeg følte jeg burde gjort, selv om jeg ikke turte. For man skal ikke få pes for å være en bra person og inkluderende. 

Mens sjefen, som hadde dårlig ferie sist gang han var på tur, håper jeg får en ENDA dårligere tur denne gangen. Vi slipper han før jul, så det blir litt ferie for oss - mens han fortjener at karma VIRKELIG biter han i ræva. 

:klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...