Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20281 Skrevet 9. desember 2023 (endret) Kjøpte meg usaklig dyr dusjsåpe torsdag.. min trøst etter julehandel var over. Men såååå så god. Går og sniffer på min egen arm etter dagens dusj😌 Endret 9. desember 2023 av Frøkenfryden 1 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20282 Skrevet 9. desember 2023 Innrømmer å være litt eplekjekk over at jeg oppdaget Jon Fosse tidlig i 20-åra. Så jeg går kokett forbi bordene på ARK og Norli nå der bøkene ligger, kaster på håret og tenker det er gammelt nytt for meg😂 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #20283 Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Akk ja, da må jeg ha en liten pause og en matbit igjen. Tror det blir bare skiver med smør og brunost nå.
Cid Skrevet 9. desember 2023 #20284 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Innrømmer å være litt eplekjekk over at jeg oppdaget Jon Fosse tidlig i 20-åra. Så jeg går kokett forbi bordene på ARK og Norli nå der bøkene ligger, kaster på håret og tenker det er gammelt nytt for meg😂 Du vet alt om han fra før? 1 1
KnekkeBørre Skrevet 9. desember 2023 #20285 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Innrømmer å være litt eplekjekk over at jeg oppdaget Jon Fosse tidlig i 20-åra. Så jeg går kokett forbi bordene på ARK og Norli nå der bøkene ligger, kaster på håret og tenker det er gammelt nytt for meg😂 Min rurale ræv har aldri hørt om mannen. Men han er visstnok en Nobels prisvinner.. Kudos til @Frøkenfryden. Snobbejævel 😁 2
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20286 Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Du vet alt om han fra før? DET er å ta i, men lest mye av ham og har flere bøker☺️ KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Min rurale ræv har aldri hørt om mannen. Men han er visstnok en Nobels prisvinner.. Kudos til @Frøkenfryden. Snobbejævel 😁 Hører ikke hva du sier, spiser løyromblinis og drikker champis. Haha😂 Neidaaa Skal sies at jeg tok en bachelorgrad i teater på den tiden. Da får man Fosse i fanget☺️ 1
Cid Skrevet 9. desember 2023 #20287 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): DET er å ta i, men lest mye av ham og har flere bøker☺️ Hører ikke hva du sier, spiser løyromblinis og drikker champis. Haha😂 Neidaaa Skal sies at jeg tok en bachelorgrad i teater på den tiden. Da får man Fosse i fanget☺️ Var du skuespiller? 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20288 Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Var du skuespiller? Nei, eller jo jeg spilte mye men også opplært i lys og lyd og manusarbeid og regi og sånn. Og kan undervise i teater. 1
KnekkeBørre Skrevet 9. desember 2023 #20289 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): DET er å ta i, men lest mye av ham og har flere bøker☺️ Hører ikke hva du sier, spiser løyromblinis og drikker champis. Haha😂 Neidaaa Skal sies at jeg tok en bachelorgrad i teater på den tiden. Da får man Fosse i fanget☺️ Pannekaker med fiskeegg og karbonert merra-mig kaller vi det på Jevnaker. Keepin' it real, suckah 🙂 1 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20290 Skrevet 9. desember 2023 Trøstespist pottis og en minisjokolade.. sunnere liv i morgen😌 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #20291 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Trøstespist pottis og en minisjokolade.. sunnere liv i morgen😌
Cid Skrevet 9. desember 2023 #20292 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Trøstespist pottis og en minisjokolade.. sunnere liv i morgen😌 Noe hendt? 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20293 Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Noe hendt? Neida bare litt kjipt å ikke være med Mann og 5 venner på julebord, skrev litt om det i uinteressanttråden før i dag. Var liksom eneste julebord jeg hadde. Men hatt helt bra kveld egentlig. Sove nå☺️ 1
Cid Skrevet 9. desember 2023 #20294 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Neida bare litt kjipt å ikke være med Mann og 5 venner på julebord, skrev litt om det i uinteressanttråden før i dag. Var liksom eneste julebord jeg hadde. Men hatt helt bra kveld egentlig. Sove nå☺️ Kunne du ikke få dra?:/ 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #20295 Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kunne du ikke få dra?:/ Jeg har litt sår hals i går og på dagen i dag så var redd jeg var smittsom og noen der bør ikke smittes. Men føler det har gått litt over nå, kanskje kroppen klarte slå ned basillene. Håper det☺️ 1
Cid Skrevet 9. desember 2023 #20296 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg har litt sår hals i går og på dagen i dag så var redd jeg var smittsom og noen der bør ikke smittes. Men føler det har gått litt over nå, kanskje kroppen klarte slå ned basillene. Håper det☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #20297 Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg har litt sår hals i går og på dagen i dag så var redd jeg var smittsom og noen der bør ikke smittes. Men føler det har gått litt over nå, kanskje kroppen klarte slå ned basillene. Håper det☺️
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #20298 Skrevet 10. desember 2023 Leste et sted i en avis om at det er tre varianter av sykdom som blusser opp og er smittsomme nå, så da blir det å alltid ha på munnbind når jeg skal ha kontakt med folk. Jeg vil ikke smittes. Sprite hender og vaske godt overflater er rutine igjen nå. 😷 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #20299 Skrevet 10. desember 2023 Hmm... Julia Roberts har blitt veldig gammel i den siste filmen jeg så med henne og det er bra. Vis virkeligheten som den er. Stjernene er som alle oss andre de også. Alderdommen kommer. 1
Cid Skrevet 10. desember 2023 #20300 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Hmm... Julia Roberts har blitt veldig gammel i den siste filmen jeg så med henne og det er bra. Vis virkeligheten som den er. Stjernene er som alle oss andre de også. Alderdommen kommer. Jeg synes hun ser veldig godt ut 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå