Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #20301 Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg synes hun ser veldig godt ut Joda, men tegnene kommer. Hun ser ikke ung ut lengre. 1
Cid Skrevet 10. desember 2023 #20302 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Joda, men tegnene kommer. Hun ser ikke ung ut lengre. Kan se fin ut for det om, synes i hvert fall jeg. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2023 #20303 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Leste et sted i en avis om at det er tre varianter av sykdom som blusser opp og er smittsomme nå, så da blir det å alltid ha på munnbind når jeg skal ha kontakt med folk. Jeg vil ikke smittes. Sprite hender og vaske godt overflater er rutine igjen nå. 😷
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #20304 Skrevet 11. desember 2023 Jeg undres på om ikke alle disse menneskene som legger bilder ut fra sin virkelighet har tenkt at noe kan gå galt og så poster de plutselig feil privatbilde og det er veldig privat (men de oppdager ikke fadesen) og skulle ikke legges ut i det hele tatt... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. desember 2023 #20305 Skrevet 11. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg undres på om ikke alle disse menneskene som legger bilder ut fra sin virkelighet har tenkt at noe kan gå galt og så poster de plutselig feil privatbilde og det er veldig privat (men de oppdager ikke fadesen) og skulle ikke legges ut i det hele tatt... 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #20306 Skrevet 12. desember 2023 I dag skal jeg leve litt vågalt og spise fjordlandmiddag til lunch. Samme hva det heter, så lenge det smaker godt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2023 #20307 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): I dag skal jeg leve litt vågalt og spise fjordlandmiddag til lunch. Samme hva det heter, så lenge det smaker godt. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Hoppe. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #20308 Skrevet 12. desember 2023 ...og folk kan få kalle seg alle varianter av det de har lyst til å kalle seg, så lenge de er ok mennesker, eller hva de nå ser seg som. Helt ok for meg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2023 #20309 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og folk kan få kalle seg alle varianter av det de har lyst til å kalle seg, så lenge de er ok mennesker, eller hva de nå ser seg som. Helt ok for meg. Der er Cassidy Tvillingene 100% enige med deg vi Hoppe.👨🦰👩🦰👍👍 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #20310 Skrevet 12. desember 2023 Nå så jeg plutselig en video på nett: man tar en knappeskjorte med ok farge(r)/mønster, legger den kneppet og flatt på et bord, klipper pent av alt som er fra under armene og opp til kragen, er nedersiden buet så klipper man denne også rett av, vrenger den med innsiden ut, syr sammen oppe, syr sammen nede, åpner knappene, vrenger den tilbake så utsiden vender ut igjen og vips så har man et putetrekk med knapper og de legges gjerne ned mot underlaget når man skal ligge på puta = kjempeenkelt, dekorativt og genialt jo! 1
Gjest Boetica Skrevet 12. desember 2023 #20311 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå så jeg plutselig en video på nett: man tar en knappeskjorte med ok farge(r)/mønster, legger den kneppet og flatt på et bord, klipper pent av alt som er fra under armene og opp til kragen, er nedersiden buet så klipper man denne også rett av, vrenger den med innsiden ut, syr sammen oppe, syr sammen nede, åpner knappene, vrenger den tilbake så utsiden vender ut igjen og vips så har man et putetrekk med knapper og de legges gjerne ned mot underlaget når man skal ligge på puta = kjempeenkelt, dekorativt og genialt jo! Jeg elsker også sånne DIY-videoer. Det er en av mine guilty pleasures. Men når jeg skal prøve meg selv blir det bare rør 😅
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #20312 Skrevet 12. desember 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg elsker også sånne DIY-videoer. Det er en av mine guilty pleasures. Men når jeg skal prøve meg selv blir det bare rør 😅 ...men det er vidunderlig flott å se på videoene. Akkurat når det skjer, så er det meg som lager det i mitt hode og jeg er SÅ fornøyd etterpå...som om det skulle være mitt eget. 1
Gjest Boetica Skrevet 12. desember 2023 #20313 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...men det er vidunderlig flott å se på videoene. Akkurat når det skjer, så er det meg som lager det i mitt hode og jeg er SÅ fornøyd etterpå...som om det skulle være mitt eget. Ja, jeg og føler at dette har jeg gjort 😂😂
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #20314 Skrevet 12. desember 2023 Vi er nok noen som er veldig gode på de tingene der. 🤣 1
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #20315 Skrevet 12. desember 2023 jeg gikk innom øvre eiker bibliotek..så kom kristenfasistene etter meg...og kunne fortelle betjeningen at han har drukket men det går sikkert bra.. je detr har det gjort i snart 60 år , uten de statssnylterne der..men fra nå av blir samtlige av de tilfellene der politianmeldt... vi skal ha slutt på den dehumaniseringen og den overgrepsnaturen der. 1 1
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #20316 Skrevet 12. desember 2023 spesielt blir anmeldelser rettet mot øvre eiker kommune.. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2023 #20317 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nå så jeg plutselig en video på nett: man tar en knappeskjorte med ok farge(r)/mønster, legger den kneppet og flatt på et bord, klipper pent av alt som er fra under armene og opp til kragen, er nedersiden buet så klipper man denne også rett av, vrenger den med innsiden ut, syr sammen oppe, syr sammen nede, åpner knappene, vrenger den tilbake så utsiden vender ut igjen og vips så har man et putetrekk med knapper og de legges gjerne ned mot underlaget når man skal ligge på puta = kjempeenkelt, dekorativt og genialt jo!
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #20318 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er sulten igjen. Tar resten av den lille sylteklumpen min og noen skiver nå. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2023 #20319 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er sulten igjen. Tar resten av den lille sylteklumpen min og noen skiver nå.
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2023 #20320 Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (På 11.12.2023 den 6.17): Jeg undres på om ikke alle disse menneskene som legger bilder ut fra sin virkelighet har tenkt at noe kan gå galt og så poster de plutselig feil privatbilde og det er veldig privat (men de oppdager ikke fadesen) og skulle ikke legges ut i det hele tatt... om du tenker her på KG så ser man bildet sitt under innlegget så feil oppdages☺️ Har aldri lagt ut kroppen heller enn koppen. Beklager til alle skuffede sjeler😉 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå