Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Athena Freyja skrev (6 timer siden):

I dag blir det fisk til middag :spise:

:spise::spise:

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Jeg foretrekker brun julebrus. 

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker også best brun julebrus.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kost meg med en stor skål tricolor-is som aperitiff før lønsj. :spise:  Det gjorde godt. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg har kost meg med en stor skål tricolor-is som aperitiff før lønsj. :spise:  Det gjorde godt. 

:spise::spise:

Skrevet

Litt merkelig å si som 35 år og gammel nok til å leve sitt liv som man vil. 

Jeg innrømmer at jeg er spent på pappa sin reaksjon på legoen jeg har hatt i flere år, men som har vært gjemt når han har vært på besøk. 

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Litt merkelig å si som 35 år og gammel nok til å leve sitt liv som man vil. 

Jeg innrømmer at jeg er spent på pappa sin reaksjon på legoen jeg har hatt i flere år, men som har vært gjemt når han har vært på besøk. 

Din Far vil bli ekstatisk og fordømt stolt, kvinne!! 

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Din Far vil bli ekstatisk og fordømt stolt, kvinne!! 

Hadde det vært så vel 😅 Jeg har lego han syns er for dyr. Han har råd til det, det har ikke jeg 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Kjøpt er kjøpt - og Lego er fett :nikke:

Stoltheten og gleden består!

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Kjøpt er kjøpt - og Lego er fett :nikke:

Stoltheten og gleden består!

For min del gjør den det 😁

Men jeg takler ikke irriterte folk så bra, og pappa har noen mindre positive personlighetstrekk som blant annet kommer frem når han skal si sin mening, med null forståelse for andres utfordringer og meninger. Og da blir jeg 3 år og «jada, pappa» 😶

Men han får ikke bugattien min 😬

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

For min del gjør den det 😁

Men jeg takler ikke irriterte folk så bra, og pappa har noen mindre positive personlighetstrekk som blant annet kommer frem når han skal si sin mening, med null forståelse for andres utfordringer og meninger. Og da blir jeg 3 år og «jada, pappa» 😶

Men han får ikke bugattien min 😬

Technics Bugatti?! O'boy :danse2:Veyron eller Chiron?

Aww, shit. Jeg er selv far og jeg kan ralatere til din. Jeg er så klønete med formuleringene når jeg skal uttale meg. Jeg er egentlig positiv, men fremstår så altfor ofte både belærende, gledesdrepende og rett ut - ett massivt rævhøl.. 

Jeg mener det jo aldeles ikke, og det er jeg sikker på at din gamle gnåler heller ikke gjør. 

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Technics Bugatti?! O'boy :danse2:Veyron eller Chiron?

Aww, shit. Jeg er selv far og jeg kan ralatere til din. Jeg er så klønete med formuleringene når jeg skal uttale meg. Jeg er egentlig positiv, men fremstår så altfor ofte både belærende, gledesdrepende og rett ut - ett massivt rævhøl.. 

Jeg mener det jo aldeles ikke, og det er jeg sikker på at din gamle gnåler heller ikke gjør. 

Chiron 🤩

Pappa er litt klønete, det er han. Får samboeren til å gråte når han skal forsøke spøke med henne, og forstår ikke at han drar det for langt og sånn.

Men han er også av typen som bevisst skal gni inn at han er bedre enn andre. At «hadde bare alle gjort som han, så hadde det vært bra», eller å si at han er takknemlig fordi jeg velger å dele vanskelige ting, for så å bruke det mot meg for det det er verdt etterpå. Ikke som råd. Men som å gni det inn at han er så mye bedre og sånn. 

Så det er et litt ambivalent forhold der

• Hjerte 1
Skrevet

Klassisk projisering av usikkerheter og følelse av egen utilstrekkelighet.. 

Det er beklageligvis så utbredt. 

Jeg er sikker på at din far er som oss andre. At vi skulle ønske vi var bedre. 🙂

Men vis han Legoen din. Jeg er sikker på at den vil mykne ting ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Klassisk projisering av usikkerheter og følelse av egen utilstrekkelighet.. 

Det er beklageligvis så utbredt. 

Jeg er sikker på at din far er som oss andre. At vi skulle ønske vi var bedre. 🙂

Men vis han Legoen din. Jeg er sikker på at den vil mykne ting ❤️

Den skal ikke gjemmes bort slik den har 😁 Driver og får julehusene rett nå, men finner ikke plass til nisse-krokodilla (ikke lego) 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Den skal ikke gjemmes bort slik den har 😁 Driver og får julehusene rett nå, men finner ikke plass til nisse-krokodilla (ikke lego) 😅

Nisse-krokodiller..? Nå har du gått for langt! Eller vent.. Egentlig er det jo passende siden Moses ble sendt nedover Nilen i kurv. På en merkelig måte så gir det mening. Poeng til deg. 😉

• Hjerte 1
Skrevet

Alexis Munthe er mitt spirit animal. 

"Æ e kristen.

Æ sjer mæ som en Gud og har urokkelig trua på meg sjøl"

"Hverdagen til Alexis Munthe består av både jobb og studier.. 

Æ jobbe med å sje bra ut - og studerer resultatet i speilet"

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (18 minutter siden):

Nisse-krokodiller..? Nå har du gått for langt! Eller vent.. Egentlig er det jo passende siden Moses ble sendt nedover Nilen i kurv. På en merkelig måte så gir det mening. Poeng til deg. 😉

Jeg innrømmer (for å følge tråden) at jeg skal legge ut bilde av både krokodille, elger (for jeg har det også) og legohus så fort roboten er ferdig med å subbe gulvet her :fnise:

Tryggest å holde sofaen for å ikke gå i veien 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (10 minutter siden):

Jeg innrømmer (for å følge tråden) at jeg skal legge ut bilde av både krokodille, elger (for jeg har det også) og legohus så fort roboten er ferdig med å subbe gulvet her :fnise:

Tryggest å holde sofaen for å ikke gå i veien 😂

Gleder meg til å se hele den underlige zoologiske adventshagen din. Jeg skal bedømme den hard, men med et mykt hjerte 🙂

Best å holde avstand! Roombaen diskriminerer ikke og suger opp alt tøys som måtte komme i veien 😉

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (28 minutter siden):

Gleder meg til å se hele den underlige zoologiske adventshagen din. Jeg skal bedømme den hard, men med et mykt hjerte 🙂

Best å holde avstand! Roombaen diskriminerer ikke og suger opp alt tøys som måtte komme i veien 😉

IMG_7024.thumb.jpeg.5391ea67d09275b2b488014da267bc2e.jpegIMG_7025.thumb.jpeg.990b1fb3319993f2a04c449d36935b85.jpegIMG_7026.thumb.jpeg.d2c550dd8d89da72227d1529d87fcc96.jpeg

Jeg liker tingene mine 😍🤩

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (33 minutter siden):

IMG_7024.thumb.jpeg.5391ea67d09275b2b488014da267bc2e.jpegIMG_7025.thumb.jpeg.990b1fb3319993f2a04c449d36935b85.jpegIMG_7026.thumb.jpeg.d2c550dd8d89da72227d1529d87fcc96.jpeg

Dette er 2 tomler rett i været! 

Her er det diversitet og inkludering til de grader. ❤️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Titania skrev (37 minutter siden):

Digger Bugattien. Krokodillen ser mer ut som en greenfaced maursluker som er på vei til å spille bort hele desemberlønna på Yatzy. 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har ingen julete ting fremme. Ikke en gang et rødt stearinlys. :)  

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...