Cid Skrevet 11. april #21301 Del Skrevet 11. april jukkapalme skrev (7 minutter siden): Verdens beste serie. Sett den sikkert 100 ganger. Men trist å se nå som Matthew Perry er borte 💔 Chandler var den beste ♥️ Fin måte å minnes han da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #21302 Del Skrevet 11. april Cid skrev (11 minutter siden): Fin måte å minnes han da Ja, det er det. Men trist likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #21303 Del Skrevet 11. april jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, det er det. Men trist likevel. Samme med Harry Potter og alle de som er døde nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #21304 Del Skrevet 11. april Cid skrev (4 minutter siden): Samme med Harry Potter og alle de som er døde nå Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #21305 Del Skrevet 11. april jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja Liker du filmene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #21306 Del Skrevet 11. april Cid skrev (Akkurat nå): Liker du filmene? Ja, gjør det. Du også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #21307 Del Skrevet 11. april jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, gjør det. Du også? Ja, spesielt de 2 første ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april Forfatter #21308 Del Skrevet 14. april "Jeg har et ønske når alt dette rabalderet en gang bare er minner og dønninger etter et trist klimaks som ikke ender godt; at hun trekker seg tilbake til et av de strengeste klostrene og lever sitt liv i stillhet der, uten mulighet til å treffe på flere av det ekstremt alternative slaget. "Å være Guds brud"; en kan vel ikke oppnå større forpliktelse enn det og vi får alle fred for kaoset som nå råder." *tanker om en bestemt person vi ikke nevner ved navn* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #21309 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): "Jeg har et ønske når alt dette rabalderet en gang bare er minner og dønninger etter et trist klimaks som ikke ender godt; at hun trekker seg tilbake til et av de strengeste klostrene og lever sitt liv i stillhet der, uten mulighet til å treffe på flere av det ekstremt alternative slaget. "Å være Guds brud"; en kan vel ikke oppnå større forpliktelse enn det og vi får alle fred for kaoset som nå råder." *tanker om en bestemt person vi ikke nevner ved navn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april Forfatter #21310 Del Skrevet 14. april En god og glad nyhet. Måtte der komme flere etter hvert. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/nyRWom/historisk-bryllup-bjoern-inge-og-ole-ivar-foerste-skeive-som-vies-i-rauma-kommune 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #21311 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En god og glad nyhet. Måtte der komme flere etter hvert. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/nyRWom/historisk-bryllup-bjoern-inge-og-ole-ivar-foerste-skeive-som-vies-i-rauma-kommune 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #21312 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): En god og glad nyhet. Måtte der komme flere etter hvert. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/nyRWom/historisk-bryllup-bjoern-inge-og-ole-ivar-foerste-skeive-som-vies-i-rauma-kommune Artig sveis 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #21313 Del Skrevet 15. april Cid skrev (21 timer siden): Artig sveis 😄 Skal du og få deg sånn sveis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #21314 Del Skrevet 15. april Freyja Valkyrie skrev (35 minutter siden): Skal du og få deg sånn sveis? Nei, du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #21315 Del Skrevet 15. april Cid skrev (10 minutter siden): Nei, du? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #21316 Del Skrevet 15. april Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden): Nei. Jeg liker best mørkebrunt hår som jeg har hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april Forfatter #21317 Del Skrevet 16. april All is er god is har jeg pleid å tenke, men jeg vet jo at i utlandet er det mye de kaller for is, men det smaker ikke som norsk is i det hele tatt...men jeg må innrømme at jeg ikke har vært spesielt glad i en sånn type begge deler-is som dette her. Saft og fløte om hverandre. Det blir kun i sterk nød-is for min del...så da vet dere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #21318 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): All is er god is har jeg pleid å tenke, men jeg vet jo at i utlandet er det mye de kaller for is, men det smaker ikke som norsk is i det hele tatt...men jeg må innrømme at jeg ikke har vært spesielt glad i en sånn type begge deler-is som dette her. Saft og fløte om hverandre. Det blir kun i sterk nød-is for min del...så da vet dere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april Forfatter #21319 Del Skrevet 17. april Jeg syns at "influensere" er det dummeste "yrket". Tjene mye penger på ting som er lite verdt. Kongens nye klær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #21320 Del Skrevet 17. april Jeg bryr meg ikke om influenserer eller bloggere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå