Cid Skrevet 12. mars #21081 Del Skrevet 12. mars Boetica skrev (7 minutter siden): Jeg innrømmer at når TV 2 reklamerer for «Eroxon stimulerende gel», så slår jeg av lyden 🥸 Er vel ment for @Lurven og @Frøkenfryden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mars #21082 Del Skrevet 12. mars Cid skrev (3 timer siden): Er vel ment for @Lurven og @Frøkenfryden? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars #21083 Del Skrevet 12. mars Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 12. mars #21084 Del Skrevet 12. mars Har bestilt meg en tur til en storby i utlandet. Jeg skal dra alene, vet ikke hva jeg skal der, men jeg trenger å komme meg litt vekk. Har fortalt familie at jeg skal dra med venner siden jeg syns det er flaut å si at jeg skal dra alene. 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 13. mars #21085 Del Skrevet 13. mars 5 hours ago, daemi said: Har bestilt meg en tur til en storby i utlandet. Jeg skal dra alene, vet ikke hva jeg skal der, men jeg trenger å komme meg litt vekk. Har fortalt familie at jeg skal dra med venner siden jeg syns det er flaut å si at jeg skal dra alene. Kult og tøft gjort! Har du noen interesser er det vel bare å finne steder med det. Ellers dra på pub ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mars #21086 Del Skrevet 13. mars Cid skrev (På 12.3.2024 den 19.05): Er vel ment for @Lurven og @Frøkenfryden? Haha, veit ikke hva det er engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #21087 Del Skrevet 13. mars Lurven skrev (3 timer siden): Haha, veit ikke hva det er engang Samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 14. mars #21088 Del Skrevet 14. mars Gleder meg veldig til å få besøk i helga 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. mars #21089 Del Skrevet 14. mars Jeg gleder meg til ei stille og rolig helg, uten besøk. 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #21090 Del Skrevet 14. mars Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Jeg gleder meg til ei stille og rolig helg, uten besøk. 😊 Beste helgene som fins 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars Forfatter #21091 Del Skrevet 14. mars Enig med Valkyrien og Cid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mars #21092 Del Skrevet 14. mars Jeg er ikke enig med de tre over 🙈😝 Jeg innrømmer at jeg er sliten av hvor dårlig hukommelsen og fokus er til tider. Kan ikke gå opp en trapp uten at ting blir borte på veien til tider 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #21093 Del Skrevet 14. mars Titania skrev (51 minutter siden): Jeg er ikke enig med de tre over 🙈😝 Jeg innrømmer at jeg er sliten av hvor dårlig hukommelsen og fokus er til tider. Kan ikke gå opp en trapp uten at ting blir borte på veien til tider 😶 Ekstrovert?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mars #21094 Del Skrevet 14. mars Cid skrev (1 time siden): Ekstrovert?:p Har ikke vi kjent hverandre lenge nok nå til at du vet at jeg hater ensomhet og å være med meg selv? 😛 Er ikke spesielt ekstrovert, nei. En liten miks, men nærmere introvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars Forfatter #21095 Del Skrevet 14. mars Jeg innrømmer at jeg vet forskjellen på ensomhet og enslighet. *taler med seg selv* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #21096 Del Skrevet 14. mars Titania skrev (2 timer siden): Har ikke vi kjent hverandre lenge nok nå til at du vet at jeg hater ensomhet og å være med meg selv? 😛 Er ikke spesielt ekstrovert, nei. En liten miks, men nærmere introvert Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars Forfatter #21097 Del Skrevet 14. mars Albert Einstein fyller år i dag og jeg gratulerer uansett. Han var en kjernekar! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #21098 Del Skrevet 14. mars 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Albert Einstein fyller år i dag og jeg gratulerer uansett. Han var en kjernekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars Forfatter #21099 Del Skrevet 14. mars Nettopp...jeg har lært en del av ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #21100 Del Skrevet 14. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Albert Einstein fyller år i dag og jeg gratulerer uansett. Han var en kjernekar! SVK skrev (2 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå