NancyDrew Skrevet 23. oktober 2018 #441 Del Skrevet 23. oktober 2018 Er så trøtt. Orket ikke tanken på å bli våken igjen for å gå å pusse tennene, så... Jeg satte på «ghosts caught on tape» på youtube, skremte halve livet av meg selv, og konkluderte med at det går fint om jeg dropper tannpussen for i kveld - det hadde jo vært veldig dumt å se ting i speilet når jeg sto der alene, ikke sant?... ... Følte meg deretter skitten og måtte pusse likevel. Endte med at jeg måtte vekke mannen for å bli med meg ned. Aldri sett et så pottesurt tryne før i hele mitt liv. Neidasådeeet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #442 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, NancyDrew skrev: Er så trøtt. Orket ikke tanken på å bli våken igjen for å gå å pusse tennene, så... Jeg satte på «ghosts caught on tape» på youtube, skremte halve livet av meg selv, og konkluderte med at det går fint om jeg dropper tannpussen for i kveld - det hadde jo vært veldig dumt å se ting i speilet når jeg sto der alene, ikke sant?... ... Følte meg deretter skitten og måtte pusse likevel. Endte med at jeg måtte vekke mannen for å bli med meg ned. Aldri sett et så pottesurt tryne før i hele mitt liv. Neidasådeeet Litt ufølsom mann, eller? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 23. oktober 2018 #443 Del Skrevet 23. oktober 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Litt ufølsom mann, eller? Hæ? Heller jeg som var en ufølsom, klein kvinne her altså, så godt som han sov... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #444 Del Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, NancyDrew skrev: Heller jeg som var en ufølsom, klein kvinne her altså, så godt som han sov... Nei, da. Såpass må en mann finne seg i, vøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2018 #445 Del Skrevet 23. oktober 2018 Det var jeg som tok ut av oppvaskmaskinen på jobb. Så den var klar til bruk av de som lunsjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2018 #446 Del Skrevet 23. oktober 2018 Håper å se denne på jobbens julebord, liker å tulle litt med rare beskjeder i en ellers streng kleskode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. oktober 2018 #447 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jeg liker halloween og har feiret mange ganger, i fullt kostyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. oktober 2018 #448 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jeg syns Halloween er noe tull. Men jeg skal kjøpe masse godtesnop, skru av alt lyset og spise alt sjæl! Mvh Ronja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. oktober 2018 #449 Del Skrevet 23. oktober 2018 Nå høres jeg sikkert skikkelig nerd ut, men jeg syns geografi er veldig interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. oktober 2018 #450 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jeg tror det er ganske sannsynlig at det er liv på andre planeter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 23. oktober 2018 #451 Del Skrevet 23. oktober 2018 19 timer siden, NancyDrew skrev: Er så trøtt. Orket ikke tanken på å bli våken igjen for å gå å pusse tennene, så... Jeg satte på «ghosts caught on tape» på youtube, skremte halve livet av meg selv, og konkluderte med at det går fint om jeg dropper tannpussen for i kveld - det hadde jo vært veldig dumt å se ting i speilet når jeg sto der alene, ikke sant?... ... Følte meg deretter skitten og måtte pusse likevel. Endte med at jeg måtte vekke mannen for å bli med meg ned. Aldri sett et så pottesurt tryne før i hele mitt liv. Neidasådeeet 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2018 #452 Del Skrevet 24. oktober 2018 På 8.3.2018 den 7.27, fiole skrev: I dag tidlig klarte jeg å bli litt irritert på lillepus, hun ville ut, det er jo greit nok det, men da hun signaliserte at hun ville inn igjen....og jeg åpnet døra så gikk hun igjen og sto borti der ---> og glodde. Jeg lukket døra, det gikk et minutt så var hun der igjen og kikket i vinduet og mjauet....da jeg åpnet nok en gang fòr hun i samme retning og glodde. Brrrrr, tenkte jeg det er J*vla kaldt her altså!!!! Dett gjentok seg TO ganger til og jeg mumlet "drittkatt" til meg selv da hun endelig hadde bestemt seg for å komme inn igjen Haha hun ville sikkert at du skulle bli med ut. Skjønne pusekatter 😀😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. oktober 2018 #453 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har ikke spist kake på ca 20 år. Vet egentlig ikke hvorfor jeg sluttet å spise kake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2018 #454 Del Skrevet 24. oktober 2018 35 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg har ikke spist kake på ca 20 år. Vet egentlig ikke hvorfor jeg sluttet å spise kake. Jøss jeg er imponert. Det hadde jeg aldri klart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #455 Del Skrevet 24. oktober 2018 Selv om sommeren er over, har jeg fremdeles et høyt forbruk av isbiter i tørstedrikkene mine. Det er SÅ godt altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. oktober 2018 #456 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg liker å se på kostymedrama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. oktober 2018 #457 Del Skrevet 26. oktober 2018 Etter år sammen med samme flotte mann, så er dette en fin forklaring... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. oktober 2018 #458 Del Skrevet 26. oktober 2018 På 24.10.2018 den 15.57, Eugene Onegin skrev: Jeg har ikke spist kake på ca 20 år. Vet egentlig ikke hvorfor jeg sluttet å spise kake. Da har jeg spist din kvote i 20 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #459 Del Skrevet 27. oktober 2018 Magefølelsen min forteller meg at hun der ikke er helt til å stoles på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. oktober 2018 #460 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg synes One Tree Hill var en bra serie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå