Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Overrasket skrev:
 

Grovt sett kan innholdet sammenlignes med tekstene til Alf Prøysen. Selve tekstene er dikt som ofte beskriver hverdagen til typiske gjetersamfunn i fjellene, og lydene som de lager er ment å reflektere lyder fra vinden, saueflokken osv.

Det høres fint ut :) De ser så alvorlige ut, men de er nok bare konsentrerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dum rett og slett. Skulle kjøpe noe på Ebay og trykket kjøp knappen. Gjorde det i stad. Var for dum-rask. Kineresen var smart, han merket det som shippet og da kan jeg ikke angre. Orker ikke returnere og betale tilbake returkostnadene.  Betale 448 for 40 stk skobeholdere fy f er det mulig!!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Catliner skrev:
 

Var dum rett og slett. Skulle kjøpe noe på Ebay og trykket kjøp knappen. Gjorde det i stad. Var for dum-rask. Kineresen var smart, han merket det som shippet og da kan jeg ikke angre. Orker ikke returnere og betale tilbake returkostnadene.  Betale 448 for 40 stk skobeholdere fy f er det mulig!!!! 

Se på det som en gyllen mulighet til å unne seg et par (eller førti) nye sko fremover! :fnise: 

Endret av NancyDrew
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, NancyDrew skrev:
 

Se på det som en gyllen mulighet til å unne seg et par (eller førti) nye sko fremover! :fnise: 

Ikke for å skryte, men jeg har rundt 50 par. Ulempen er at de ligger på loftet :klo:  Jaja, shit au får putte alskens ting oppi de eskene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med vond klump i magen over at prøverørsforsøket mest sannsynlig har gått til helvete. Og jeg skal steke fisk til middag i dag. Aldri stekt fisk før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg skal bruke t-skjorta jeg nettopp kjøpte til mannen som gave, selv! Han kan få noe annet, jeg trenger en stor og god t-skjorte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Denne tråden fikk meg til å huske, jeg har glemt å ta B-vitaminer).

Jeg forsov meg til skolen i dag, såpass sent at jeg ikke fikk dratt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 minutter siden, Eugene Onegin said:
 

Jeg liker å se på klassisk ballett

Det er vel greit? Hvis det var samtidsballet, da ville det vært et problem. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket skrev:
 

Det er vel greit? Hvis det var samtidsballet, da ville det vært et problem. :fy_fy:

Nå må du være grei! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anyway, det jeg skulle innrømme var at jeg kom i skade for å spise en svææær kakemann i dag! I begynnelsen av oktober! :sjokkert: Fy meg! 

Jeg skylder det på mangel på kvalitetssøvn .. OG handelsstandens grådighet! Mest det, når jeg tenker meg om! :sleep:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
3 minutter siden, Rumle said:
 

Anyway, det jeg skulle innrømme var at jeg kom i skade for å spise en svææær kakemann i dag! I begynnelsen av oktober! :sjokkert: Fy meg! 

Jeg skylder det på mangel på kvalitetssøvn .. OG handelsstandens grådighet! Mest det, når jeg tenker meg om! :sleep:

Hater handelsstanden. Hater oktober. Hater grådighet. Hater svæææære ting. Hater kakemenn. Jeg også skylder på søvn, som jeg hater. Hater ikke Rumle da, åpenbart.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Overrasket skrev:
 

Hater handelssranden. Hater oktober. Hater grådighet. Hater kakemenn. Jeg også skylder på søvn, som jeg hater. Hater ikke Rumle da, åpenbart.

:hoho:

Meeen, hurra for fredag og helg, ja? :jepp:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 minutt siden, Rumle said:
 

:hoho:

Meeen, hurra for fredag og helg, ja? :jepp:

 

 

Jaaaa! I morgen er det sjokoladedagen! Ukedagen jeg får spise så mye mørk sjokolade jeg bare klarer. 

Merkelig nok ender jeg alltid på ca 120 gram, som er skrekkelig lite for en dag med frie tøyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Overrasket skrev:
 

Jaaaa! I morgen er det sjokoladedagen! Ukedagen jeg får spise så mye mørk sjokolade jeg bare klarer. 

Merkelig nok ender jeg alltid på ca 120 gram, som er skrekkelig lite for en dag med frie tøyler.

Hurra! Hvilken mørk sjokolade er favoritten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...