Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er litt hektet på de nye mørke sjokoladene med små mandelbiter som heter Vill fra Nidar. Bare 24 gram per stk - du kan nesten spise 5! :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
2 minutter siden, Rumle said:
 

Hurra! Hvilken mørk sjokolade er favoritten?

 

Kaffesmak! Eller bringebærsmak! Eller appelsinsmak! Eller hasselnøttsmak! Eller chilismak! Eller anissmak! Mmmmmmh! Hvilken er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rumle skrev:
 

Anyway, det jeg skulle innrømme var at jeg kom i skade for å spise en svææær kakemann i dag! I begynnelsen av oktober! :sjokkert: Fy meg! 

Jeg skylder det på mangel på kvalitetssøvn .. OG handelsstandens grådighet! Mest det, når jeg tenker meg om! :sleep:

Jeg kan ikke fordra kakemenn 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 minutter siden, Rumle said:
 

Jeg er litt hektet på de nye mørke sjokoladene med små mandelbiter som heter Vill fra Nidar. Bare 24 gram per stk - du kan nesten spise 5! :ler:

 

Å glede! Godt forslag. Ja til mandelsmak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Overrasket skrev:
 

Kaffesmak! Eller bringebærsmak! Eller appelsinsmak! Eller hasselnøttsmak! Eller chilismak! Eller anissmak! Mmmmmmh! Hvilken er din?

Åh! Anis har jeg aldri smakt i sjokolade, høres spennende ut! :Nikke: Men, nøtter er jeg veldig glad i og kaffe og kokos og mint/appelsin hvis de er perfekt avbalansert i forhold til sjokoladen :Nikke: Og lakris/karamell og havsalt!

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:
 

Å glede! Godt forslag. Ja til mandelsmak!

Jaa! Prøv de! De er tynne og dradd ut veldig i form, så det føles egentlig som mye mer enn 24 gram. Veldig smart! :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:
 

Åh! Anis har jeg aldri smakt i sjokolade, høres spennende ut! :nikke: Men, nøtter er jeg veldig glad i og kaffe og kokos og mint/appelsin hvis de er perfekt avbalansert i forhold til sjokoladen :nikke: Og lakris/karamell og havsalt!

 

Min veldig skitne hjerne tenkte på noe helt annet nå :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, Rumle said:
 

Åh! Anis har jeg aldri smakt i sjokolade, høres spennende ut! :nikke: Men, nøtter er jeg veldig glad i og kaffe og kokos og mint/appelsin hvis de er perfekt avbalansert i forhold til sjokoladen :nikke: Og lakris/karamell og havsalt!

 

Det var en engelsk sjokoladefyr som satte sammen salt, anis og latinamerikansk sjokolade. Det var den beste sjokoladen i mitt liv.

2 minutter siden, Rumle said:
 

Jaa! Prøv de! De er tynne og dradd ut veldig i form, så det føles egentlig som mye mer enn 24 gram. Veldig smart! :ler:

 

Nydelig! Så kan Nidar ta mer betalt også, for prisen er per kvm. :laugh:

Når jeg tenker etter starter jo sjokoladedagen ved midnatt, så bare 45 minutter igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:
 

Det var en engelsk sjokoladefyr som satte sammen salt, anis og latinamerikansk sjokolade. Det var den beste sjokoladen i mitt liv.

Nydelig! Så kan Nidar ta mer betalt også, for prisen er per kvm. :laugh:

Når jeg tenker etter starter jo sjokoladedagen ved midnatt, så bare 45 minutter igjen!

Ja! :jepp:

1 minutt siden, Winza skrev:
 

*Går bort til skammekroken* :sjenert:

Nemlig :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rumle skrev:
 

Ja! :jepp:

Nemlig :ler:

 

Jeg sitter der og spiller på mobilen mens dere voksne koser dere med litt vin 👱‍♂️🧑🥂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:
Anyway, det jeg skulle innrømme var at jeg kom i skade for å spise en svææær kakemann i dag! I begynnelsen av oktober!  Fy meg! Jeg skylder det på mangel på kvalitetssøvn .. OG handelsstandens grådighet! Mest det, når jeg tenker meg om! 

Litt fy på meg også i dag. Jeg var i en butikk som hadde satt en diger stabel med pepperkakebokser i begynnelsen av runden jeg måtte gå og jeg falt nesten rett på dem og en boks hoppet opp og klebet seg fast til meg som en slik ånd som ikke slipper taket...jeg hveste og fremsa nitten sataniske vers med duften av hvitløk på, men den slapp ikke...så nå står den oppå kjøleskapet og ser på meg. . .jeg skriver i blinde nu for jeg vil ikke møte det mørke blikket dens. :jolie: #trass!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Litt fy på meg også i dag. Jeg var i en butikk som hadde satt en diger stabel med pepperkakebokser i begynnelsen av runden jeg måtte gå og jeg falt nesten rett på dem og en boks hoppet opp og klebet seg fast til meg som en slik ånd som ikke slipper taket...jeg hveste og fremsa nitten sataniske vers med duften av hvitløk på, men den slapp ikke...så nå står den oppå kjøleskapet og ser på meg. . .jeg skriver i blinde nu for jeg vil ikke møte det mørke blikket dens. :jolie: #trass!

:hoho:

Skulle ønske du var meg! For jeg har sååå lyst på pepperkaker om dagen :laugh: Var de gode? :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ennå. Jeg utøver selvbeherskelse. :jolie: *men jeg har mine mistanker, sammen med iskald melk... :rodmer: *

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg prøver å finne gode unnskyldninger for å ikke ta imot besøk i kveld. Vil heller sove zZz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sphynx skrev:
 

Jeg innrømmer at jeg prøver å finne gode unnskyldninger for å ikke ta imot besøk i kveld. Vil heller sove zZz!

Hvorfor finne på en unnskydling bare si at du ikke ønsker besøk i kveld og be dem eller han\hun å komme en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...