Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Greit å kunne komme og gå som en må under filmen og da er hjemme best. 
På kino eller hjemme....så lenge folk får sett den filmen de vil se, er jo det hovedsaken.

Er kjekt med en giga skjerm da :) Men skjønner poenget ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde egentlig vært hjemme fra jobb idag. Men skal kave meg igjennom dagen forde. 🤒 Synes forøvrig også synd på meg selv. 🤧

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Punhunter skrev:
 

Jeg burde egentlig vært hjemme fra jobb idag. Men skal kave meg igjennom dagen forde. 🤒 Synes forøvrig også synd på meg selv. 🤧

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier at jeg ikke blir deprimert om høsten. Som er sant. Jeg blir pitte litt nedstemt av snø og kulde.

Nok til å banne inni meg. I hodet mitt; kaste tastaturet mot kollega som jublet over at det snør utenfor nå.

giphy.gif?cid=3640f6095bd6f83864412f662e

 

Går å kjøper en Troika. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg har heller aldri feiret halloween og var også voksen da det kom til Norge.

Er ikke du født i 1983? Står på Wikipedia at det kom i 2000. Var også første gang jeg feiret da, likte aldri det å skulle banke på hos fremmede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza skrev:
 

Er ikke du født i 1983? Står på Wikipedia at det kom i 2000. Var også første gang jeg feiret da, likte aldri det å skulle banke på hos fremmede

Da begynte det vist tidlgiere enn hva jeg var klar over. Så da var jeg 17 år når det kom til Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Da begynte det vist tidlgiere enn hva jeg var klar over. Så da var jeg 17 år når det kom til Norge. 

Eller ser det står at det for alvor ble kjent i Norge da, vet ikke når man feiret første gang i Norge :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke slike amerikaniserte tulletrender. :jolie: De får ingenting om de ringer på her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg har heller aldri feiret halloween og var også voksen da det kom til Norge.

Jeg har heller aldri feiret Halloween. Hvis det stemmer at det kom i 2000 var jeg allerede for gammel til å gå knask eller knep (jeg er like gammel som deg) men jeg kan ikke huske at noen feiret det så tidlig. 

Samboer kjøpte endel godis igår, men vi skrur av lysene og spiser alt sjæl! :arwen:Heldigvis bor jeg såpass avsides til at jeg aldri har opplevd at det kommer noen Halloweenunger på døra, men vi skrur av alt lys likevel sånn i tilfelle noen blir kjørt rundt av foreldrene sine i stedet for å gå. 

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Salka skrev:
Samboer kjøpte endel godis igår, men vi skrur av lysene og spiser alt sjæl! :arwen:

          Det er rette spiriten det!    :fnise: :klappe: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:
 

          Det er rette spiriten det!    :fnise: :klappe: 

Jepp! Ronja ville vært stolt! :hoppendeglad:

Haha, jeg lo av meg selv igår da jeg sa til samboeren at jeg skal skru av alt lyset og ikke dele godiset med noen! :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...