Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Daim med lakris og skal se om jeg klarer å spare den lørdagen. :arwen:

Edit: Bor på et sted det ikke kommer barn som går Halloween så trenger ikke gi fra meg Daimen til barna. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg liker ikke slike amerikaniserte tulletrender. :jolie: De får ingenting om de ringer på her. 

Tenker det samme selv men når jeg var liten så gjorde jeg alt for å få godteri 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Salka skrev:
 

Jeg har heller aldri feiret Halloween. Hvis det stemmer at det kom i 2000 var jeg allerede for gammel til å gå knask eller knep (jeg er like gammel som deg) men jeg kan ikke huske at noen feiret det så tidlig. 

Samboer kjøpte endel godis igår, men vi skrur av lysene og spiser alt sjæl! :arwen:Heldigvis bor jeg såpass avsides til at jeg aldri har opplevd at det kommer noen Halloweenunger på døra, men vi skrur av alt lys likevel sånn i tilfelle noen blir kjørt rundt av foreldrene sine i stedet for å gå. 

Grusomt å tenke på de som gjør voldelig knep som å drepe katter :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg hadde håpet at snøen skulle gå vekk, men jeg innser at det ikke vil skje på minimum 5 6 måneder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:
Tenker det samme selv men når jeg var liten så gjorde jeg alt for å få godteri

     Full forståelse for at en vil ha godterier, men en trenger vel ikke å kle seg ut til trengsel for det om? :) 

2 timer siden, Nietsoj skrev:
Jeg må innrømme at jeg hadde håpet at snøen skulle gå vekk,
men jeg innser at det ikke vil skje på minimum 5 6 måneder

    Nå er du såpass heldig med det hele at du pynter opp i snøen, uansett hvordan du danderer deg. 
    Vi som er så heldige å få innvilget audiens i det hvite kan glede oss over det vakre landskapet x 2 ... :rodmer: 

2 timer siden, Catalina Culès skrev:
Jeg innrømmer at jeg ikke gikk å åpnet da det ringte på.

    Jeg innrømmer at jeg er litt stolt av deg. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

     Full forståelse for at en vil ha godterier, men en trenger vel ikke å kle seg ut til trengsel for det om? :) 

    Nå er du såpass heldig med det hele at du pynter opp i snøen, uansett hvordan du danderer deg. 
    Vi som er så heldige å få innvilget audiens i det hvite kan glede oss over det vakre landskapet x 2 ... :rodmer: 

    Jeg innrømmer at jeg er litt stolt av deg. :jepp: 

Gratis godteri er digg som barn :P Er evigheter siden uansett. Og jeg utførte aldri knep 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

     Full forståelse for at en vil ha godterier, men en trenger vel ikke å kle seg ut til trengsel for det om? :) 

    Nå er du såpass heldig med det hele at du pynter opp i snøen, uansett hvordan du danderer deg. 
    Vi som er så heldige å få innvilget audiens i det hvite kan glede oss over det vakre landskapet x 2 ... :rodmer: 

    Jeg innrømmer at jeg er litt stolt av deg. :jepp: 

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for at jeg har vært i gang i flere timer, så har jeg ikke fått tatt meg sammen og spist den frokosten
jeg har hatt behov for lenge. Nå skal jeg lede meg bort fra tastaturet og spise min mat. :jepp: Helt sant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/31/2018 at 3:21 PM, SVK said:
 

Jeg har kjøpt Daim med lakris og skal se om jeg klarer å spare den lørdagen. :arwen:

Spiste den i dag. Veldig god om man liker både Daim og lakris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SVK said:
 

Spiste den i dag. Veldig god om man liker både Daim og lakris.

Er tilbud på Freiasjokoladen m så da blir det Lørdagsgodteriet mitt. :arwen:
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, SVK skrev:
 

Spiste den i dag. Veldig god om man liker både Daim og lakris.

Sant den er suuupergod? :hoppendeglad:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rumle said:
 

Sant den er suuupergod? :hoppendeglad:

Absolutt.  Tror det er det er min favoritt av lakrissjokolader!  Håper virkelig at de beholder den, men synes ikke den har fått en ordentlig sjanse i butikkene. Her jeg bor er det kun Meny som har tatt den inn. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lakrissjokoladedame. :nigo: Og jeg er kirkegårds-gravstein-tittedame. Helt alene går jeg der og tenker på navnene, sier dem høyt og lurer på hva slags liv de levde. Sorger og gleder. De følte og levde like virkelig som jeg selv gjør. Det hender jeg vanner også, hvis det ser veldig tørt ut. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg innrømmer at jeg skriver dette kun for å få innlegg nummer 560. Jeg liker tall. :rodmer: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...