Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Mannen ser jo over gjennomsnittelig bra ut helt klart, men han er VELDIG klar over dette selv.  2 av 3 bilder han legger ut er selfies, i stadig nye påkledninger - ren posering.  i tillegg vil jeg anslå hans mentale alder til rundt 20, basert på hashtags,temaer og bilder.  Synes i det hele tatt at Kjell Ola er en merkelig skrue, umoden for en mann som pusher 45 - og i tillegg har jeg litt vanskelig for å ta han seriøst som "risikoanalytiker " og "profesjonell" når instagrammen hans leser som en gjennomsnittelig Paradise Hotell deltager. Og - slutt med "ass" bak hver eneste setning!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Som en gjennomsnittlig Paradise hotell deltaker» 😂😂 well put!! 👏🏼👏🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver på instastories at han har fått sjikanerende trusler, og vil derfor ta en pause derfra. Håper det kommer frem hvem som står bak.. Huff, dette er ikke bra!

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoler ikke akkurat så veldig på det han sier.  og for en svindeljeger og tøffing som han som driver med dette til daglig

er vel dette bare å skvette vann på gåsa? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli en stund siden han sist kom med en instastory.. Håper at det går bra med ham 🤔

Men han har kommet med et blogginnlegg 👏🏻😁 La merke til det først nå..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tilbake på insta med en 10 -delers story etter en hel dag.... denne gang i Tom Selleck Magnum kostyme og "haters gonna hate" slagord.... altså det er så mange selfier at jeg lurer på om han kødder.

Endret av Mintbird
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han blitt den mannlige versjonen av en viss annen bokaktuell blogger, mon tro?

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 22.29, Jordbærogfløte skrev:

Er han blitt den mannlige versjonen av en viss annen bokaktuell blogger, mon tro?

😂👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

😂👏🏼👏🏼👏🏼

🤔😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver i sin instastory at det skrives løgner og «dritt» her inne og på Jodel. Nå vet jeg ikke hva som er blitt skrevet på sistnevnte, men det er da ikke så ille her??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 22.29, Jordbærogfløte skrev:

Det har alltid jeg tenkt. Virker like aggressive mot "hatere" 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man blir definert som en «hater» ved å kommentere det de såkalte influenserne legger ut på nett, synes jeg det er fryktelig synd på dem. Så lenge man ikke bedriver sjikane, spekulerer eller kommenterer utseendet på en negativ måte, synes jeg det meste er innenfor. Når en del tillegg velger å vise ansikter på sine barn, synes jeg de bør tenke seg om for jeg synes barn har rett på et privatliv. Det er til barnets beste. Ta vare på de små for de har ikke valgt et liv i offentligheten slik den ene eller begge foreldrene har.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleiven, hvis du setter sønnen din høyest (som du skriver i siste blogginnlegg), så forstår jeg ingenting av at du eksponerer han i sosiale media. Ikke alle som følger bloggere/offentlige personer er gode mennesker. Du er risikoanalyktiker, sier du. Ta ansvar og la barna være i den private delen av livet, ikke i offentligheten. Barna har ingen forutsetning til å vite hva de her er med på. 

Endret av Skogspike
La til en parantes.
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blogginnlegget omg... 

. Det er slik som gjør at jeg får lyst til å legge ned bloggen, og ta en permanent pause fra sosiale-medier. For meg er et slikt veivalg enkelt fordi jeg uansett gjør årslønnen min som styreleder av Risk Information Group, og ikke som blogger, Tv-fjes eller sosiale-medier fyr.

haha - Kjell Ola - jeg har ikke sett et eneste profesjonellt innlegg av deg ( over ungdomsskole prosjektoppgavenivå) der du snakker om risikoanalyse - alt bloggen din er - er en selfiekanal der du prater om deg selv og dine issues, ispedd 550 Zoolander Blue Steel blikk i diverse nye klær samt disse nye sorte dørene i 50 kvadrats leiligheten din som du selv sier du betalte 160.000,- for ( ikke sponset)! 

Lag en profesjonell blogg der du snakker om noe faglig ( tviler på at du vet noe særlig om dette) - og kall kleivenblogg det den er - en personlig selvdiggerblogg!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hvis man blir definert som en «hater» ved å kommentere det de såkalte influenserne legger ut på nett, synes jeg det er fryktelig synd på dem. Så lenge man ikke bedriver sjikane, spekulerer eller kommenterer utseendet på en negativ måte, synes jeg det meste er innenfor. Når en del tillegg velger å vise ansikter på sine barn, synes jeg de bør tenke seg om for jeg synes barn har rett på et privatliv. Det er til barnets beste. Ta vare på de små for de har ikke valgt et liv i offentligheten slik den ene eller begge foreldrene har.

👏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2019 den 15.00, Mintbird skrev:

blogginnlegget omg... 

. Det er slik som gjør at jeg får lyst til å legge ned bloggen, og ta en permanent pause fra sosiale-medier. For meg er et slikt veivalg enkelt fordi jeg uansett gjør årslønnen min som styreleder av Risk Information Group, og ikke som blogger, Tv-fjes eller sosiale-medier fyr.

haha - Kjell Ola - jeg har ikke sett et eneste profesjonellt innlegg av deg ( over ungdomsskole prosjektoppgavenivå) der du snakker om risikoanalyse - alt bloggen din er - er en selfiekanal der du prater om deg selv og dine issues, ispedd 550 Zoolander Blue Steel blikk i diverse nye klær samt disse nye sorte dørene i 50 kvadrats leiligheten din som du selv sier du betalte 160.000,- for ( ikke sponset)! 

Lag en profesjonell blogg der du snakker om noe faglig ( tviler på at du vet noe særlig om dette) - og kall kleivenblogg det den er - en personlig selvdiggerblogg!

Dette! 🙊👏🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som skrives på denne siste siden i tråden oppsummerer veldig bra min oppfatning av Mr.Svindeljeger himself. Han er en vandrende målskive for feil type oppmerksomhet. Jeg tror at han burde vært skjermet fra denne eksponeringen i sosiale medier. Han virker ha et stort selvbilde men en dårlig selvfølelse. Noe som er en veldig dårlig kombo. Synd han ikke har folk i livet sitt som kan hindre han i å blottlegge seg selv og sønnen sin ute på det store internettet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...