Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

Trenger middagstips! 

Middag som lukter lite og smaker lite :bond: Eneste jeg har lyst på er spagetti uten noe til. Kan ikke leve på spagetti si:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, tweet skrev:

Fiskegrateng? :nigo:

Tusen takk for tipset 🙌🏻 Blir fiskegrateng i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala? Kan jeg spørre deg om en liten sak? 

Jeg føler nå en svak murring, men ikke pms-aktig. Den beveger seg litt ut i sidene i lysken, og jeg kjenner denne murringen spes fra formiddagen og frem til jeg skal legge meg. Spesielt når det ikke er lenge til jeg må på do.. og en svak halsbrann kjenner jeg også, men angående de murringene; følte du det slik også? Mulig jeg bare er innbilsk, men jeg synes jeg kjenner igjen dette fra de tidlige ukene med lillemann i magen :klo: Og siden du NETTOPP og fortsatt er der, kan du si noe om du følte det samme..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nuttapia skrev:

Mala? Kan jeg spørre deg om en liten sak? 

Jeg føler nå en svak murring, men ikke pms-aktig. Den beveger seg litt ut i sidene i lysken, og jeg kjenner denne murringen spes fra formiddagen og frem til jeg skal legge meg. Spesielt når det ikke er lenge til jeg må på do.. og en svak halsbrann kjenner jeg også, men angående de murringene; følte du det slik også? Mulig jeg bare er innbilsk, men jeg synes jeg kjenner igjen dette fra de tidlige ukene med lillemann i magen :klo: Og siden du NETTOPP og fortsatt er der, kan du si noe om du følte det samme..? 

De murringene kan jeg absolutt kjenne meg igjen i! Jeg hadde masse murringer i starten. Jeg håper det ikke er inbilning, men at du har en liten spire :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, -Mala- skrev:

De murringene kan jeg absolutt kjenne meg igjen i! Jeg hadde masse murringer i starten. Jeg håper det ikke er inbilning, men at du har en liten spire :jepp:

Håper jeg også :baby: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde murringer fra ca. 1 uke etter EL, og frem til jeg var 7-8 uker på vei! :Nikke: Pleide å få murringer et par dager før mens, så jeg syntes at det var litt mystisk. @Nuttapia

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som tidlig UL nærmer seg, kjenner jeg at jeg både gleder og gruer meg til det. 

Tenk om det ikke er noe der? Tenk om vi ikke blir møtt av et bankende hjerte? 

Jeg vet jeg ikke burde tenke sånn for min egen del, men det er jammen ikke enkelt. Synes jeg leser om så mange som kommer på tidlig ultralyd og får beskjed om at det ikke har vært liv på et par uker.. Det er jo marerittet! :trist:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ha sånne tanker, jo nærmere man kommer den store dagen. :klemmer:Men skal nok gå veldig bra altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tonio skrev:

Det er helt normalt å ha sånne tanker, jo nærmere man kommer den store dagen. :klemmer:Men skal nok gå veldig bra altså!

Ja, vil tro det er ganske vanlig meg sånne tanker. Vi får bare tro at det går bra :Nikke:

.................

woopwoop, 8uker i dag! 

:nordvesta::hoppendeglad::bolledeig::bond::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 10.01, Nuttapia skrev:

Hurra for 8 uker :strix: 

 

På 14.4.2018 den 16.08, blomst12 skrev:

Hurra for 8 uker ja!!:) det går fort unna:) 

 

De siste tre ukene har egentlig gått kjempefort. Og det er så deilig at tiden går fort i første trimester :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.4.2018 den 18.48, sullå skrev:

Jeg hadde murringer fra ca. 1 uke etter EL, og frem til jeg var 7-8 uker på vei! :Nikke: Pleide å få murringer et par dager før mens, så jeg syntes at det var litt mystisk. @Nuttapia

Det samme hadde jeg, og jaggu er jeg gravid :) 

Kroppen er så lunefull, så spennende og så magisk på samme tid... 

Håper helgen har vært bra, dere!

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuttapia skrev:

Det samme hadde jeg, og jaggu er jeg gravid :) 

Kroppen er så lunefull, så spennende og så magisk på samme tid... 

Håper helgen har vært bra, dere!

Så gøy! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ultralyd å sett et bankende hjerte :rodmer:

En liten bønne på litt over 1,5 cm og et hjerte som slo 165 slag i minuttet. Du verden for en følelse:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...