Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

Jammen snart helg igjen! 

4dpo i dag, det stikker godt nedi der jevnt og trutt gjennom dagen. Det gjorde det jo forrige pp også, så vi får se hva neste uke bringer med seg :) Jeg krysser fingrene for positiv graviditetstest fremfor mensen 🤞🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, -Mala- skrev:

Jammen snart helg igjen! 

4dpo i dag, det stikker godt nedi der jevnt og trutt gjennom dagen. Det gjorde det jo forrige pp også, så vi får se hva neste uke bringer med seg :) Jeg krysser fingrene for positiv graviditetstest fremfor mensen 🤞🏼🙏🏼

Jeg krysser med deg, Mala! 🤞

Hvordan var formen i forrige svangerskap? :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, -Mala- skrev:

Jammen snart helg igjen! 

4dpo i dag, det stikker godt nedi der jevnt og trutt gjennom dagen. Det gjorde det jo forrige pp også, så vi får se hva neste uke bringer med seg :) Jeg krysser fingrene for positiv graviditetstest fremfor mensen 🤞🏼🙏🏼

Krysser fingrene sammen med deg 🤞🏽 håper tiden går fort frem til testing 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 12.07, Nuttapia skrev:

Jeg krysser med deg, Mala! 🤞

Hvordan var formen i forrige svangerskap? :popcorn:

Forrige svangerskap var som en drøm, virkelig! Hadde ingen plager bortsett fra lett bekkenlåsning og halsbrann helt mot slutten av svangerskapet. Tar gjerne et sånt svangerskap igjen om jeg blir gravid altså :Nikke:

---------

7dpo i dag, midt mellom EL og IKM. Fokuserer ikke så hardt må mulige symptomer denne pp'en og det er litt deilig :)

Håper de neste 6-7 dagene går like fort som de 7 første.  :nori:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at dagene går fort, da! Prøver du å holde deg fra å teste til det nærmer seg IKM? Det er jo plutselig helg igjen, så det nærmer seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, sullå skrev:

Så herlig at dagene går fort, da! Prøver du å holde deg fra å teste til det nærmer seg IKM? Det er jo plutselig helg igjen, så det nærmer seg! :)

Skal vente til fredag (12dpo) med p teste. Er i allefall det som er planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å lese 😍 jeg er selv i dpo-land nå og da er det ekstra spennende å være på KG for å lese om andre som også håper spiren sitter! 

Masse lykke til til deg, håper på positiv test istedenfor mensen denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Memira skrev:

Så spennende å lese 😍 jeg er selv i dpo-land nå og da er det ekstra spennende å være på KG for å lese om andre som også håper spiren sitter! 

Masse lykke til til deg, håper på positiv test istedenfor mensen denne pp!

Hei! :goodbye:

Det er så greit å ha en side som KG når man er prøver! Er godt å ha et sted å lese om andre i samme situasjon, lufte tanker og  spørre om det man lurer på. Er liksom ikke noe man snakker med familie og venner om😅

Takk for lykkeønskning! Masse lykke til til deg også :nori: Tenker du å opprette egen dagbok? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, -Mala- skrev:

 

Takk for lykkeønskning! Masse lykke til til deg også :nori: Tenker du å opprette egen dagbok? :)

 

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, så det vet jeg enda ikke 😅 hvis det blir mange pp så gjør jeg kanskje det ja, da kan det jo være kjekt å ha noe å se tilbake på 🤰🏼🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Memira skrev:

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, så det vet jeg enda ikke 😅 hvis det blir mange pp så gjør jeg kanskje det ja, da kan det jo være kjekt å ha noe å se tilbake på 🤰🏼🤷🏼‍♀️

Da håper jeg at du blir gravid fort, da kan du jo starte graviditetsdagbok i stede :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo og bittelitt spotting. Blir spennende å se om det er mensen som begynner å "ædda bædda" eller om det er en litt sen festeblødning :bond:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er mensen, så blir jeg litt skuffa faktisk! Bruker aldri å være kluss med syklus og spotting så mange dager før mensen :sukk:

Ellers så er jeg ikke så voldsomt på symptomjakt denne pp, derfor har nok dagene etter EL gått fortere også:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså.... Jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle teste før på fredag:rodme: 

Men når jeg sto opp i dag, så følte jeg at jeg bare måtte prøve en test. Og så dukker det jammen opp to strek:alice: Ja den er svak, men det er en strek :bond:

Legger med et bilde, det kan ikke bare være jeg som ser streken?

 

IMG_4732.JPG

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :D Svak, men likevel ganske tydelig strek!!  Hvilken test er det? Er det sånn tidligtest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...