Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

Spottingen fortsetter, må si jeg er spent på dagene fremover :Nikke: det murrer i korsryggen og puppene er ømme og tunge. 

Testene jeg bruker er fra billigetester.no.  Har brukt de før og har aldri opplevd at det har dukket opp to streker med mindre jeg har vært gravid..

Tørr ikke juble helt enda:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:blomst: Så gøy, Mala! :danse: En strek er en strek, og den ville ikke kommet om du ikke hadde produsert HCG ❤️ 

MEN, jeg skjønner jo at du er litt tilbakeholden ❤️ Test om to dager igjen? :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -Mala- skrev:

Spottingen fortsetter, må si jeg er spent på dagene fremover :Nikke: det murrer i korsryggen og puppene er ømme og tunge. 

Testene jeg bruker er fra billigetester.no.  Har brukt de før og har aldri opplevd at det har dukket opp to streker med mindre jeg har vært gravid..

Tørr ikke juble helt enda:bond:

Skjønner at du ikke tørr å juble enda. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken lett, og jeg er en av de som ofte er litt tilbakeholdne på det altså. :fnise:

Gratulerer! :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er gravid, er det vel liten tvil om! Men skjønner at det er nervepirrende! Håper at spottingen gir seg og spira sitter! Sender positive tanker din veg :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, næmmen! Krysser fingrene for at det har klaffet allerede. Hvisker et forsiktig: gratulerer! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet jo at strek er strek, men d ble plutselig ikke det nå 😂 Tester nok på nytt hver morgen fremover nå tenker jeg :nori:

Jeg vet ikke om jeg helt tør å si takk til dere som gratulerer helt enda 🙈😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Tyah skrev:

Hvordan var testen i dag? 😄

Likedan som i går :nori:

det murrer skikkelig i korsryggen, får blunke meg til litt massasje av mannen i kveld tror jeg :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på sterkere strek i morgen! Har kjøpt en digital test, men venter nok med den til søndag, på IKM.

Murringen i korsryggen vedvarer, de ømme puppene like så. I tillegg har jeg vært skikkelig oppblåst i dag, hodepine og en slags stølhet nederst i magen. 

wææ, jeg føler jeg surrer rundt meg selv om dagen :bond: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er tydelig sterkere i dag, så jeg kan vel juble litt forsiktig :gravid::bolledeig:

Da er det bare å håpe på at denne spiren holder seg der, hadde en SA før jeg ble gravid med mini og det er noe jeg håper jeg aldri skal gjennom igjen! 

IMG_4736.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, blomst12 skrev:

Tydelig strek!! Gratulerer:) 

 

 

16 minutter siden, Tyah skrev:

Gratulerer så mye ❤️

Tusen takk jenter 😊❤️

Dette må få synke inn noen dager tror jeg :fnise::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Nuttapia skrev:

Gratulerer så mye, Mala!! Hurra!! :strix: 

Tusen takk Nuttapia :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...