Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

Jeg vet at jeg kommer inn. Har mer enn ti poeng over grensa, men ikke heeelt sikker på om jeg skal ta studiet ennå. Burde kanskje bestemme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har søkt sykepleie deltid Porsgrunn med realkompetanse. Aldri vært med på dager som går så sent før🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

50,7 mener jeg å huske :) Men du har vel søkt fulltid?

Anonymkode: 6824f...12b

Har søkt begge deler fulltid vernepleier som første valg, sykepleier som andre valg og vernepleier deltid tredje valg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, kjenner til den følelsen! Jeg har tatt opp fag, for å si det sånn! 🙂 Stiller med 50,7 poeng i ordinær kvote 😊 Satser på at det går bra! Og krysser fingrene for deg også! 🤗

Anonymkode: 6824f...12b

Åh, så flott! Da kommer du nok inn :) Vurderer sterkt å ta opp fag selv hvis jeg ikke kommer inn på det jeg vil. Masse lykke til videre :)

Anonymkode: ff7d3...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! :) Er det noen som faktisk VET når svarene kommer? Er så nervøs at jeg snart ikke holder ut mer.... :roll:

Anonymkode: ff7d3...d6b

Samme her...ødelegger hele ferien😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så flott! Da kommer du nok inn :) Vurderer sterkt å ta opp fag selv hvis jeg ikke kommer inn på det jeg vil. Masse lykke til videre :)

Anonymkode: ff7d3...d6b

Da vil jeg anbefale voksenopplæring på det sterkeste. Jeg hadde egentlig ikke krav på det, siden jeg allerede hadde generell studiekompetanse. Men jeg møtte opp, forklarte hvorfor jeg ikke hadde klart det bedre (i mitt tilfelle var det sykdom), og dermed fikk jeg plass der til å ta opp fire fag. Mye, mye, MYE bedre enn å ta det som privatist. Ønsker deg også all lykke til :)

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg anbefale voksenopplæring på det sterkeste. Jeg hadde egentlig ikke krav på det, siden jeg allerede hadde generell studiekompetanse. Men jeg møtte opp, forklarte hvorfor jeg ikke hadde klart det bedre (i mitt tilfelle var det sykdom), og dermed fikk jeg plass der til å ta opp fire fag. Mye, mye, MYE bedre enn å ta det som privatist. Ønsker deg også all lykke til :)

Anonymkode: 6824f...12b

Det hadde jo vært supert, tusen takk for det! Så flott at det ordnet seg for deg :) Men må man ikke være 25år eller eldre for å få voksenopplæring? Jeg er 20år.

Anonymkode: ff7d3...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gjette når vi får svarene? :laugh:

Magefølelsen min sier at de kommer 17., men jeg håper inderlig at de kommer tidligere!

Anonymkode: ff7d3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som vil gjette når vi får svarene? :laugh:

Magefølelsen min sier at de kommer 17., men jeg håper inderlig at de kommer tidligere!

Anonymkode: ff7d3...d6b

Jeg tipper kvelden 17.juli, mulig det er mer et håp enn noe jeg tror på:D Fikk mail fra saksbehandleren om mangel på dokumentasjon (hun hadde heldigvis gjort en feil og beklaget veldig) og sa at nå var min søknad ferdig behandlet. Så de sitter nok og jobber hardt nå for å få alt klart i tide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Icelander skrev:

Jeg gjetter også 17/7 men klokken 16:00

Håper du har rett🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 16.juli kl 22 og utover på kvelden. 

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper 16.juli kl 22 og utover på kvelden. 

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Har det kommet så tidlig før? Så spennende dette blir:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor kom svar på opptaket seeent på kvelden den 17.07, mulig det akkurat var blitt midnatt den 18. Tror derfor ikke at svarene kommer så tidlig som den 16.

 

Anonymkode: be4c5...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Det hadde jo vært supert, tusen takk for det! Så flott at det ordnet seg for deg :) Men må man ikke være 25år eller eldre for å få voksenopplæring? Jeg er 20år.

Anonymkode: ff7d3...d6b

Oi, jo. Det stemmer! 😕 Æsj, da havner du mellom to stoler :( Satser på at du kommer inne jeg! 😄

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, jo. Det stemmer! 😕 Æsj, da havner du mellom to stoler :( Satser på at du kommer inne jeg! 😄

Anonymkode: 6824f...12b

Takk, det håper jeg også! Poenggrensen ved forrige opptak var på 34,6, og det er innafor. Men så mener jeg å ha sett at antall førstevalgssøkere økte med rundt 37% i år... Så, ja :roll:

Anonymkode: ff7d3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor kom svar på opptaket seeent på kvelden den 17.07, mulig det akkurat var blitt midnatt den 18. Tror derfor ikke at svarene kommer så tidlig som den 16.

 

Anonymkode: be4c5...a2b

I fjor kom brevet den 18, og mener å huske at vi kunne inn å sjekke sent på kvelden den 17 ja 🙂 Satser på at det blir det blir det samme i år! Kom inn på førstevalget  i fjor, men ombestemte meg og har søkt noe annet i år 😊

Screenshot_20180711-230823_Chrome.jpg

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor kom brevet den 18, og mener å huske at vi kunne inn å sjekke sent på kvelden den 17 ja 🙂 Satser på at det blir det blir det samme i år! Kom inn på førstevalget  i fjor, men ombestemte meg og har søkt noe annet i år 😊

Screenshot_20180711-230823_Chrome.jpg

Anonymkode: 6824f...12b

Tidligere år har det også kommet svar 16., så er vi heldige kan vi få de tidlig i år :) Spennende med nytt studievalg! Masse lykke til.

Anonymkode: ff7d3...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tidligere år har det også kommet svar 16., så er vi heldige kan vi få de tidlig i år :) Spennende med nytt studievalg! Masse lykke til.

Anonymkode: ff7d3...d6b

Jo tidligere, jo bedre 😄 Tusen hjertelig takk! Og i like måte :)

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar i 23-tiden 17.juli i fjor. Årene før har de fått svar 16.juli. Så det ER mulig, men kanskje dumt å satse på. Så dere vet svaret om 4-6 dager 😊

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...