Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.7.2018 den 18.49, AnonymBruker skrev:

 

Kan jeg spørre hva langt over poenggrensa vil si?

Anonymkode: 85e71...3c3

I dette tilfellet har jeg rundt 15 poeng over :)

🤓

Anonymkode: df17e...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Icelander skrev:

Jeg har søkt vernepleier på kjeller 😄

Det har jeg også, men deltid. Får håpe vi kommer inn! 😁

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Icelander skrev:

Det er jeg litt usikker fordi skolen skal beregne høyest snitt i forhold til 23/5 regelen men jeg har ikke fått noe bekreftelse på at min arbeidserfaring er godkjent så får vite det når jeg får svar om jeg kommer inn men uansett snutt i fjor lå vel til slutt på 47,6 ca og i forhold til 23/5 har jeg 53,5 men vanlig utberegning (hele vitnemålet) er 47,7 

Det bør vel gå bra 😄 krysser fingrene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på studiet jeg ønsker (Profesjonsstudiet i psykologi) , men vurderer å bytte studiested. Står mellom NTNU og UIO(vår, ettersom jeg ikke har nok poeng til å komme inn på høst). 
Men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre 

Anonymkode: 1bda5...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt forskjellig. Vernepleie (deltid, Kjeller), tannpleie (Elverum), spesialpedagogikk (UiO), ergoterapi (OsloMet) og pedagogikk (fleksibel bachelor, Lillehammer). Regner med å komme inn på sistnevnte. Men håper veldig på vernepleie :)

Anonymkode: ff7d3...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går på studiet jeg ønsker (Profesjonsstudiet i psykologi) , men vurderer å bytte studiested. Står mellom NTNU og UIO(vår, ettersom jeg ikke har nok poeng til å komme inn på høst). 
Men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre 

Anonymkode: 1bda5...cac

Hvis du ikke trives i det hele tatt der du er, så ville jeg prøvd å bytte. Men jeg er ikke sikker på om du vil få opprykk til høyere kull for det er vel ofte fullt tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en tråd som denne! Syntes tiden går sååå sakte, og er så spent! 😊

Har søkt Veterinærstudiet ved NMBU, krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ririi skrev:

Så gøy med en tråd som denne! Syntes tiden går sååå sakte, og er så spent! 😊

Har søkt Veterinærstudiet ved NMBU, krysser fingrene! 

Helt enig :) Veldig greit å kunne dele spenningen med andre! 

Å så spennende! Det hadde jeg valgt hvis jeg ikke ville gå medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter det sikkert masse mennesker å jobber med dette for fullt for å ha det klart til NESTE UKE. :overrasket:

Hva sier magefølelsen deres? Min sier at jeg ikke kommer inn. 

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dragonfly93 skrev:

Helt enig :) Veldig greit å kunne dele spenningen med andre! 

Å så spennende! Det hadde jeg valgt hvis jeg ikke ville gå medisin. 

Det er veldig spennende! Og jeg hadde nok valgt medisin hvis jeg ikke ville gå veterinær, hehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå sitter det sikkert masse mennesker å jobber med dette for fullt for å ha det klart til NESTE UKE. :overrasket:

Hva sier magefølelsen deres? Min sier at jeg ikke kommer inn. 

Anonymkode: 85e71...3c3

Tenk det, nå nærmer det seg virkelig!

Magefølelsen min endrer seg hele tiden 😂 men i det siste har jeg hatt samme følelsen som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like spent som dere, og jeg har ikke søkt en gang 🤣 jeg var i samme sko som dere i fjor og kom inn på sykepleien. 

Masse lykke til! Kanskje det er klart den 16. Juli i år? Altså til mandagen 😊 i fjor var det den 17.juli, men de to årene før der fikk de svar den 16.juli

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er like spent som dere, og jeg har ikke søkt en gang 🤣 jeg var i samme sko som dere i fjor og kom inn på sykepleien. 

Masse lykke til! Kanskje det er klart den 16. Juli i år? Altså til mandagen 😊 i fjor var det den 17.juli, men de to årene før der fikk de svar den 16.juli

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Håper det 🤞🤞🤞🤞 mange som har sagt til meg at de kommer den 20 men måtte bare si at antageligvis er det den 18  resultatet kommer... uff litt dårlig samvittighet å få andre til å bli like utålmodig som meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :) Er det noen som faktisk VET når svarene kommer? Er så nervøs at jeg snart ikke holder ut mer.... :roll:

Anonymkode: ff7d3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 23.23, Icelander skrev:

Ja krysser fingrene for oss hva har du i snitt? 

50,7 mener jeg å huske :) Men du har vel søkt fulltid?

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.7.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Har søkt litt forskjellig. Vernepleie (deltid, Kjeller), tannpleie (Elverum), spesialpedagogikk (UiO), ergoterapi (OsloMet) og pedagogikk (fleksibel bachelor, Lillehammer). Regner med å komme inn på sistnevnte. Men håper veldig på vernepleie :)

Anonymkode: ff7d3...d6b

Enda en som har søkt vernepleie deltid på Kjeller! 😄 Så kult! Vet du hva konkurransepoengene dine er? :)

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en som har søkt vernepleie deltid på Kjeller! 😄 Så kult! Vet du hva konkurransepoengene dine er? :)

Anonymkode: 6824f...12b

Er nok mange som har søkt det i år! Det er jo morsomt da :) (helt til jeg får vite at jeg ikke kommer inn, hehe). Jeg er i førstegangskvoten med ca. 35 poeng. Med tanke på at poenggrensen i fjor var like under det, tviler jeg på at jeg kommer inn i år. Men jeg har et lite håp likevel :) Angrer vanvittig mye på at jeg ikke la inn mer innsats på VGS. Men men.. Hvor mange poeng har du? :)

Anonymkode: ff7d3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå sitter det sikkert masse mennesker å jobber med dette for fullt for å ha det klart til NESTE UKE. :overrasket:

Hva sier magefølelsen deres? Min sier at jeg ikke kommer inn. 

Anonymkode: 85e71...3c3

Kjipt å ha en sur magefølelse også 😕 Tenker det selv med masterstudiet jeg har søkt på, tror ikke jeg kommer inn siden det er mange søkere og jeg har ikke B i snitt på bacheloren liksom..Håper, håper da! Ellers har jeg søkt ny bachelor siden masterstudiet i byen jeg bor i krever en annen fordypning (om jeg ikke kommer inn på den andre masteren). Litt kjipt å begynne på nytt men sånn er det når jeg velger å endre studievei. Er ganske sikker på at jeg kommer inn på bachelorstudiet 🙂 Andre her som begynner på nytt? 

Anonymkode: 8ff66...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mange som har søkt det i år! Det er jo morsomt da :) (helt til jeg får vite at jeg ikke kommer inn, hehe). Jeg er i førstegangskvoten med ca. 35 poeng. Med tanke på at poenggrensen i fjor var like under det, tviler jeg på at jeg kommer inn i år. Men jeg har et lite håp likevel :) Angrer vanvittig mye på at jeg ikke la inn mer innsats på VGS. Men men.. Hvor mange poeng har du? :)

Anonymkode: ff7d3...d6b

Uff, kjenner til den følelsen! Jeg har tatt opp fag, for å si det sånn! 🙂 Stiller med 50,7 poeng i ordinær kvote 😊 Satser på at det går bra! Og krysser fingrene for deg også! 🤗

Anonymkode: 6824f...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...