Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har såå lyst til å kjøpe noen pensumbøker brukt, men føler jeg jinxer det da og garantert ikke kommer inn.
Har dere begynt å handlet? 

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har såå lyst til å kjøpe noen pensumbøker brukt, men føler jeg jinxer det da og garantert ikke kommer inn.
Har dere begynt å handlet? 

Anonymkode: 85e71...3c3

Hehe, jeg tenker også at jeg jinxer det! Jeg har bare 0,7 poeng over fjorårets sum. Det er bare 2 eller 3 flere søkere enn i fjor så håper jeg kommer inn. Burde jo kjøpt bøker nå, før alle gjør det... tør ikke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Tralla skrev:

Hehe, jeg tenker også at jeg jinxer det! Jeg har bare 0,7 poeng over fjorårets sum. Det er bare 2 eller 3 flere søkere enn i fjor så håper jeg kommer inn. Burde jo kjøpt bøker nå, før alle gjør det... tør ikke😂

 

Tør ikke jeg heller, men kommer til å angre sånn om jeg sitter der og må kjøpe alt nytt. 

Er jo bare å selge videre, hmmm....

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tør ikke jeg heller, men kommer til å angre sånn om jeg sitter der og må kjøpe alt nytt. 

Er jo bare å selge videre, hmmm....

Anonymkode: 85e71...3c3

Ja, det er jo sant.. burde vel kanskje være tidlig ute

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tør ikke jeg heller, men kommer til å angre sånn om jeg sitter der og må kjøpe alt nytt. 

Er jo bare å selge videre, hmmm....

Anonymkode: 85e71...3c3

Du kommer til å angre om du har kjøpt alle bøkene og ikke kommer til å bruke mer enn et fåtall av de. Andre studenter legger også ut bøkene rundt skolestart. Jeg skjønner at dere er fristet, men ingen grunn til å gå helt av skaftet med bokkjøp heeelt enda. Gjerne vent til noen uker etter skolestart. 

Anonymkode: 6f58c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å angre om du har kjøpt alle bøkene og ikke kommer til å bruke mer enn et fåtall av de. Andre studenter legger også ut bøkene rundt skolestart. Jeg skjønner at dere er fristet, men ingen grunn til å gå helt av skaftet med bokkjøp heeelt enda. Gjerne vent til noen uker etter skolestart. 

Anonymkode: 6f58c...952

Jeg haaaater å vente så lenge. Vil helst lese litt i feriene jeg, fordi jeg synes fagområdet mitt er veldig interessant

Anonymkode: 4bfaf...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å angre om du har kjøpt alle bøkene og ikke kommer til å bruke mer enn et fåtall av de. Andre studenter legger også ut bøkene rundt skolestart. Jeg skjønner at dere er fristet, men ingen grunn til å gå helt av skaftet med bokkjøp heeelt enda. Gjerne vent til noen uker etter skolestart

Anonymkode: 6f58c...952

Det bør man se an ettersom hvilket studie man skal gå. På mitt studie hadde det feks vært alt for sent. Der var det forventet at vi hadde satt oss litt inn i pensum til første forelesning, som var andre uken.

Anonymkode: 459c1...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bør man se an ettersom hvilket studie man skal gå. På mitt studie hadde det feks vært alt for sent. Der var det forventet at vi hadde satt oss litt inn i pensum til første forelesning, som var andre uken.

Anonymkode: 459c1...a83

Sånn er det for meg også. Jeg handler bøker hvis jeg kommer inn og begynner å lese da.

hva gikk du?

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn er det for meg også. Jeg handler bøker hvis jeg kommer inn og begynner å lese da.

hva gikk du?

Anonymkode: 85e71...3c3

Jus. Er ikke ferdig enda, men nå vet jeg i alle fall at det er forventet av meg at jeg skal ha satt meg litt inn i pensum før semesterstart. Ble ganske stresset på første året da jeg fant ut at jeg burde ha kjøpt bøkene og begynt å lese før fadderuken. 

Anonymkode: 459c1...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske de kunne gi oss svar liitt før.. begynnelsen av juli hadde hjulpet. 

Anonymkode: 85e71...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 uker til man ikke kan omprioritere søknaden sin, og jeg har fremdeles ikke bestemt meg for hva jeg vil gå! 
Wææ, begynner å haste litt med å finne det ut 😅

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med jeg kommer inn. Fått ny leilighet og greier. Alle kom inn i fjor da, og årene før der.

Og haha, jeg syns alltid de innleggene på KG om «er jeg for gammel til å studere?» har vært litt teite, men nå er jeg nervøs for det selv. Jeg er 29, og kommer jo til å starte i klasse med masse 19-åringer. Jeg har studert før, to forskjellige studier, med 1.årsstudenter på begge. Da var jeg jo noe yngre. Men sist jeg studerte var jeg 25, og jeg husker hvor plagsomme de var, de som trodde at russetida ikke var over enda, bråka i timen, og bare var der for å dra på fylla. 😛  Håper det er noen flere på min alder på studiet. 

Anonymkode: 84357...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med jeg kommer inn. Fått ny leilighet og greier. Alle kom inn i fjor da, og årene før der.

Og haha, jeg syns alltid de innleggene på KG om «er jeg for gammel til å studere?» har vært litt teite, men nå er jeg nervøs for det selv. Jeg er 29, og kommer jo til å starte i klasse med masse 19-åringer. Jeg har studert før, to forskjellige studier, med 1.årsstudenter på begge. Da var jeg jo noe yngre. Men sist jeg studerte var jeg 25, og jeg husker hvor plagsomme de var, de som trodde at russetida ikke var over enda, bråka i timen, og bare var der for å dra på fylla. 😛  Håper det er noen flere på min alder på studiet. 

Anonymkode: 84357...803

Jeg er 36... så jeg gruer meg litt, og føler at jeg har god nok grunn til det:) Håper det er noen som er på min alder, spørs det på et så lite studie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 30 og skal begynne på en ny bachelor. Godt å se det er flere som er litt eldre. 😀

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Tralla said:

Jeg er 36... så jeg gruer meg litt, og føler at jeg har god nok grunn til det:) Håper det er noen som er på min alder, spørs det på et så lite studie. 

Første studiet jeg gikk da jeg var 21, (jeg gikk først bachelor, så tok jeg årsstudium, nå skal jeg ta et årsstudium til) der var en del over 30 år. Det gikk jo veldig fint, og de ble kjent med oss yngre. Så jeg vet jo at det kan gå bra. Men da bar vi færre i klassen, og det var lettere å komme i snakk med hverandre. Studiet jeg har søkt nå har dobbelt så mange plasser, så man blir litt mer en i mengden. Jeg tenker å bli med på fadderuka da. 

Anonymkode: 84357...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det snaart juli dere! Kind of. 😛

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det snaart juli dere! Kind of. 😛

Anonymkode: 85e71...3c3

Ja, herregud😅 nærmer seg med stormskritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...