Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke se at det er åpnet en slik tråd enda og nå åpner samordna opptak for søknader straks, gøy å se hva andre skal søke.

Hva skal dere søke og hvor? 

Masse lykke til alle sammen:)

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vernepleie på Lillehammer eller Hioa :) 

Anonymkode: 02927...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor i geografi på uib. Er enkeltemne student nå så har egentlig allerede begynt på graden :laugh: 

Anonymkode: 8ff66...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioingeniør på HVL 😃. Håper jeg kommer inn!

Anonymkode: 4aeaa...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal søke meg til årsstudium i IT, bare for å sikre meg plass i emnet Webutvikling. Skal melde meg av alle andre emnene i studiumet og ta enkeltemner slik som grafisk design, videoproduksjon og internasjonal markedsføring 😊 Har allerede en bachelor i kommunikasjon, men ønsker å ha ett år med litt mer kreative og praktiske fag før jeg starter på master.

 

Skal søke hos Høgskolen i Østfold hvor jeg også tok bachelorgraden

Anonymkode: 4bfaf...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et kjempedumt spørsmål, men hvordan søker dere på bare enkeltemner og ikke hele studier?

Anonymkode: 7cdbf...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert et kjempedumt spørsmål, men hvordan søker dere på bare enkeltemner og ikke hele studier?

Anonymkode: 7cdbf...4dc

Vet i allefall at mitt studiested har skjemaer du kan sende inn for hvilke emner du ønsker å ta. Hvordan det funker er jeg ikke helt sikker på. 

Anonymkode: 4bfaf...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert et kjempedumt spørsmål, men hvordan søker dere på bare enkeltemner og ikke hele studier?

Anonymkode: 7cdbf...4dc

Google enkeltemne og universitet/høyskolen du vil gå på så kommer det ofte opp info om det. Da søker du via søknadsweb på den skolen. Søknadsfrister er ofte forskjellig men det pleier å være mai/juni for høst semester og november for vår semester. Ikke alle enkeltemner er åpne for alle, så du kan nok ikke ta hva som helst. 

Anonymkode: 8ff66...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeids- og velferdsfag på høgskolen i Østfold som førstevalg 😊

Anonymkode: 291c1...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i år kan jeg følge dere! I fjor var jeg i samme situasjon og søkte sykepleieutdanning. Utrolig spennende reise fra å søke 1.februar også gå igjennom de siste eksamene på våren før resultatet kom natt til 20.juli! Masse lykke til! :)

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ vet ikke helt ennå! Kommer til å sette opp litt av hvert; pedagogikk, spesialpedagogikk, PPU og juss! Så får jeg se hva jeg endelig bestemmer meg for til sommeren.😊

Anonymkode: db29f...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid så koselig å følge slike tråder! Jeg er ferdig utdannet sykepleier til sommeren og er for tiden på utveksling i Tanzania frem til april. Masse lykke til med søkeprosessen! :klem:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står mellom fysio, radiografi og bioingeniør :D

Anonymkode: 3fab7...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2018 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Åh, i år kan jeg følge dere! I fjor var jeg i samme situasjon og søkte sykepleieutdanning. Utrolig spennende reise fra å søke 1.februar også gå igjennom de siste eksamene på våren før resultatet kom natt til 20.juli! Masse lykke til! :)

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Jeg mente natt til 18.juli :D

Anonymkode: 6ff8b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sitter klare? Har ikke akkurat dårlig tid da, hehe, men gleder meg til å søke! 

Anonymkode: 85e71...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har søkt deltidsstudie i sosiologi. For en spennende høst dette blir :jepp:

Anonymkode: b8842...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt for mange enkeltemner jeg vil studere til høsten 😭 hvorfor kan ikke noen av de flyttes til våren når det ikke er såå mye interessant

Anonymkode: 4bfaf...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal søke meg inn på psykologi profesjon ved UIO. Går førsteåret på profesjon ved UIB nå, men orker ikke 5 år til i en ensom studietilværelse..

Anonymkode: 1bda5...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal søke meg inn på psykologi profesjon ved UIO. Går førsteåret på profesjon ved UIB nå, men orker ikke 5 år til i en ensom studietilværelse..

Anonymkode: 1bda5...cac

Kan du fortelle mer om hvordan det er på profesjonsstudiet i Bergen? Jeg skal søke psykologi profesjon, og er usikker på om jeg skal ha NTNU eller UiB på førsteplass (UiO er ikke aktuelt). 

Anonymkode: 4ac9f...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...