Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Xayah skrev:

Hahaaha herregud 😂 Det her var kosmisk, man blir seriøst fu**** i hjernen av ventingen 

Det er helt sant! Blir gal av denne ventingen🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xayah skrev:

Jeg logger egentlig inn helt vanlig også hvis det står « se søknad» så betyr det at svaret ikke har kommet enda. Om det står «svar på tilbud» eller noe sånt, så har svaret kommet... så mine pålogginger på SO er raske 😂😂😂 logge inn; se hva som står der, logge ut. 

Takk! Men er det best å logge ut eller kan jeg bare oppdatere🤣 sier kanskje litt om hvor ofte jeg er innom nå☺😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Malin12345 skrev:

Føler definitivt den der, jeg håper inderlig at det kommer i morgen, eller hvertfall poenggrensene så kan man få en relativt god oversikt hvertfall :)

Poenggrensene blir publisert 19. juli 11.00

"Informasjonsplanen viser datoer og tidspunkt for når de ulike tallene i opptaket offentliggjøres. Vi kan ikke kommentere tall tidligere enn det som er oppgitt i informasjonsplanen. Vi besvarer andre henvendelser fra media gjennom hele året."

https://www.samordnaopptak.no/info/om/sokertall/informasjonsplan/

Anonymkode: 21536...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenggrensene blir publisert 19. juli 11.00

"Informasjonsplanen viser datoer og tidspunkt for når de ulike tallene i opptaket offentliggjøres. Vi kan ikke kommentere tall tidligere enn det som er oppgitt i informasjonsplanen. Vi besvarer andre henvendelser fra media gjennom hele året."

https://www.samordnaopptak.no/info/om/sokertall/informasjonsplan/

Anonymkode: 21536...742

Men det skjer vel etter at folk har fått svar på søknadane sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tui skrev:

Takk! Men er det best å logge ut eller kan jeg bare oppdatere🤣 sier kanskje litt om hvor ofte jeg er innom nå☺😂

😂 ok wow har faktisk ikke tenkt på at man kan bare oppdatere nettsiden afterall... greia er at jeg er på via mobilen, så må switche tabs hele tiden og det er så ork fordi etter 3 min blir man bare logget ut automatisk og må logge på igjen via MINID eller kodebrikke og det er bare ork 😂 jeg satser egentlig bare på at noen her skal publisere at de har fått svar 😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh husker ifjor da jeg satt i en tråd her inne og pinefullt venta på svar!! Var helt grusomt, og da jeg endelig fikk svar var jeg helt «lam» av skrekk fordi jeg kom inn dit jeg ønsket, men likevel ble fryktelig nervøs for så mye forandring. 

Morsom tid å se tilbake på nå hahah, masse lykke til alle sammen!  Jeg heier på dere! 

Endret av Spiteful
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spiteful skrev:

Åhh husker ifjor da jeg satt på et forum her inne og pinefullt venta på svar!! Var helt grusomt, og da jeg endelig fikk svar var jeg helt «lam» av skrekk fordi jeg kom inn dit jeg ønsket, men likevel ble fryktelig nervøs for så mye forandring. 

Morsom tid å se tilbake på nå hahah, masse lykke til alle sammen!  Jeg heier på dere! 

Gleder meg til neste år🙄🤣 Håper vi er like heldige som deg og får ønsket oppfylt!😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bad Wolf skrev:

Men det skjer vel etter at folk har fått svar på søknadane sine?

Ifølge Samordna sin tidstabell kommer hovedopptaket (20. juli) etter statistikk (19. juli), men de siste årene har hovedopptaket kommet noen dager før.

Anonymkode: 21536...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tui skrev:

Jeg også! Så spennende da!😁

Så gøy, har allerede begynt å kikke på stoffet til anatomi, fysiologi og biokjemi eksamen, gruer meg så mye til akkurat det emnet der! Har sommerjobb på en skjermet enhet for demens for å få litt kjøtt på beinet så er veldig klar for å begynne å studere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Spiteful skrev:

Åhh husker ifjor da jeg satt i en tråd her inne og pinefullt venta på svar!! Var helt grusomt, og da jeg endelig fikk svar var jeg helt «lam» av skrekk fordi jeg kom inn dit jeg ønsket, men likevel ble fryktelig nervøs for så mye forandring. 

Morsom tid å se tilbake på nå hahah, masse lykke til alle sammen!  Jeg heier på dere! 

Haha! Håper virkelig jeg også kan se tilbake i tid om 1 år og tenke « wow stakkars folka som må oppleve dette her nå fordi det var helt tragisk da jeg opplevde det»... og HÅPER jeg kommer inn og får studieplass 😌 takk forresten! Plz hei på meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge Samordna sin tidstabell kommer hovedopptaket (20. juli) etter statistikk (19. juli), men de siste årene har hovedopptaket kommet noen dager før.

Anonymkode: 21536...742

Eg syns i alle fall at det er sjukt unødvendig viss dei veit om og kan publisere antal tilbod til pressa den 19., men ikkje gir folk tilboda dei har telt opp før dagen etterpå. Satsa på dei gjer det same som tidlegare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hva skjedde nå.. Mener ikke å fyre opp noe nå, men jeg prøvde å logge inn for noen minutter siden (på mobil), og det kom opp flere ganger "det har oppstått et problem", "innlogging feilet". Prøvde på PC'en litt senere og da gikk det. Noen som opplevde det samme? Mulig det var helt tilfeldig altså. 

Anonymkode: ff7d3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Malin12345 skrev:

Så gøy, har allerede begynt å kikke på stoffet til anatomi, fysiologi og biokjemi eksamen, gruer meg så mye til akkurat det emnet der! Har sommerjobb på en skjermet enhet for demens for å få litt kjøtt på beinet så er veldig klar for å begynne å studere :)

Er så usikker på om jeg kommer inn siden jeg søker på realkompetanse, så har ikke sett så mye på fagene enda. Men sikkert veldig spennende!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei, hva skjedde nå.. Mener ikke å fyre opp noe nå, men jeg prøvde å logge inn for noen minutter siden (på mobil), og det kom opp flere ganger "det har oppstått et problem", "innlogging feilet". Prøvde på PC'en litt senere og da gikk det. Noen som opplevde det samme? Mulig det var helt tilfeldig altså. 

Anonymkode: ff7d3...d6b

NEI FAKTISK det skjedde med meg også??? men trodde det kun var nettet mitt som kræsja??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei, hva skjedde nå.. Mener ikke å fyre opp noe nå, men jeg prøvde å logge inn for noen minutter siden (på mobil), og det kom opp flere ganger "det har oppstått et problem", "innlogging feilet". Prøvde på PC'en litt senere og da gikk det. Noen som opplevde det samme? Mulig det var helt tilfeldig altså. 

Anonymkode: ff7d3...d6b

Veldig stor pågang gjør at serverne blir trege. 

Anonymkode: 21536...742

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, hva skjedde nå.. Mener ikke å fyre opp noe nå, men jeg prøvde å logge inn for noen minutter siden (på mobil), og det kom opp flere ganger "det har oppstått et problem", "innlogging feilet". Prøvde på PC'en litt senere og da gikk det. Noen som opplevde det samme? Mulig det var helt tilfeldig altså. 

Anonymkode: ff7d3...d6b

Mange som er inne og sjekket kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tui skrev:

Mange som er inne og sjekket kanskje?

Sikkert. Hadde et håp om at det kunne være at svarene ble lagt ut. Jaja :p

Anonymkode: ff7d3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...