Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Xayah skrev:

På studie jeg søkte på så var det at ALLE kom inn ifjor med førstegangsvitnemål, men med ORDF var det 51 i poenggrense og jeg har bare 35... 👀

På mitt førstevalg kom alle inn i fjor på både ordinær og førstegang, men i år er det en økning på 15% i antall søkere. 2 som konkurrerer om hver plass, og siden det ikke er noe tidligere snitt aner jeg ikke hva jeg sammenligner med.. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Xayah skrev:

Tror dere at løpet er kjørt for i dag? Satse heller på at vi får svar i morgen? 

Om det kommer i dag tror jeg det kommer i natt, det virker som det er da det har kommet tidligere år. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xayah skrev:

Tror dere at løpet er kjørt for i dag? Satse heller på at vi får svar i morgen? 

Ja, mest sannsynlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det kommer i dag tror jeg det kommer i natt, det virker som det er da det har kommet tidligere år. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

Jeg tror jeg bare går og legger meg og prøve å sove 😂 blir gal av å være våken .. sjekker SO sånn 5 ganger i timen liksom, Blir crazy av å tenke på dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det kommer i dag tror jeg det kommer i natt, det virker som det er da det har kommet tidligere år. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

Sendes det ut automatisk da? Sitter vel ikke folk der på natta så mange dager før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Xayah skrev:

Jeg tror jeg bare går og legger meg og prøve å sove 😂 blir gal av å være våken .. sjekker SO sånn 5 ganger i timen liksom, Blir crazy av å tenke på dette her..

Så flott hvis du får sove da😂 det går mot en ufrivillig våkenatt her 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tui skrev:

Så flott hvis du får sove da😂 det går mot en ufrivillig våkenatt her 😟

Får ikke til å PRØVE å sove engsng 😂 er altfor nervøs 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tui skrev:

Sendes det ut automatisk da? Sitter vel ikke folk der på natta så mange dager før?

Jeg håper de jobber overtid for å få det ut jeg 🤣 Jeg aner egentlig ikke, men det er mange som har skrevet i den tråden her tidligere at de fikk svar natt til 17. og natt til 18.

Anonymkode: 3e6cc...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper de jobber overtid for å få det ut jeg 🤣 Jeg aner egentlig ikke, men det er mange som har skrevet i den tråden her tidligere at de fikk svar natt til 17. og natt til 18.

Anonymkode: 3e6cc...96f

🤣 Ja, vet flere har skrevet det så nysgjerrig på om det er forhåndsprogramert eller om de sitter og sender manuelt 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper de jobber overtid for å få det ut jeg 🤣 Jeg aner egentlig ikke, men det er mange som har skrevet i den tråden her tidligere at de fikk svar natt til 17. og natt til 18.

Anonymkode: 3e6cc...96f

Jeg tror egentlig at de sikkert har satt inn en klokkeslett hvor det blir sendt svar automatisk.. fordi hvis noen har fått det 02. På natta så tror jeg NEPPE noen jobber i den tiden på SO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig spent! Trodde svaret kom den 20. juli uansett hva, skulle aldri sjekket denne tråden og sett at det gjerne kommer før :dry:  

Angrer litt på prioriteringsrekkefølgen så håper jeg ikke kommer inn på studiet jeg har på førsteplass. Luksusproblemer! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor postet SO dette Facebook-innlegget den 17. juli klokken 11.10: 

Sitat

Du trenger ikke vente til 20. juli! Svar på søknaden er nå tilgjengelig på www.samordnaopptak.no. Sjekk din nettsøknad

 

Anonymkode: 5edc0...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk vi svaret den 17 og klokka var ca 22 tiden. håper vi får svar kl 22 da.

Anonymkode: 56da1...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister håpet. Begynner å tro at ikke jeg kommer inn. Har så midt på treet karakterer... 

Anonymkode: f1a1c...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk svar rundt midnatt ifjor.

Anonymkode: 85e71...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mister håpet. Begynner å tro at ikke jeg kommer inn. Har så midt på treet karakterer... 

Anonymkode: f1a1c...6f7

Jeg også har fått en dårlig følelse de 2 siste dagene. Søker på realkompetanse så aner ikke hvor de vil plassere meg i forhold til de andre søkerne🙄 Virkelig hater den følelsen av å ikke ha kontroll over noe som nå... Trenger virkelig å få et svar før å fungere igjen😣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang noensinne blir det en fordel å nattamme. 

Jeg sover med kodebrikken under puten i natt slik at jeg kan sjekke SO hver gang minsten våkner for litt melk! Jeg er såå spent!

Anonymkode: 3e6cc...96f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor fikk vi svaret den 17 og klokka var ca 22 tiden. håper vi får svar kl 22 da.

Anonymkode: 56da1...67b

SO sa selv at svaret kom på formiddagen!

Anonymkode: 5edc0...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...