Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i 2016 fikk vi svar den 17ende, fikk det på mail også. Husker jeg satt med tenna i tapeten de siste dagene.... Lykke til alle sammen.

Anonymkode: b391c...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015 fikk jeg svar kl 22.10 den 16.juli. Så det er håp!

Anonymkode: ec05b...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så innstilt på at det skal komme i dag, så om det ikke kommer i kveld blir jeg skikkelig skuffet. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg så innstilt på at det skal komme i dag, så om det ikke kommer i kveld blir jeg skikkelig skuffet. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

Samme her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet, det verste er at hvis vi får svar, men ikke noe studieplass; da er det skikkelig NWPFMWØFNWLFÆFNEØF, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_trillian

De siste dagene har vært ren tortur fordi de har gått så innmari sakte. Gleder meg sånn til å få se om jeg kommer inn eller ikke slik at jeg ikke lenger trenger å stresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss_trillian skrev:

De siste dagene har vært ren tortur fordi de har gått så innmari sakte. Gleder meg sånn til å få se om jeg kommer inn eller ikke slik at jeg ikke lenger trenger å stresse.

Føler det samme... de har gått så tregt?! EKSTRA tregt. Håper alt går bra slikt at man kan slappe av 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk om dette er året man ikke får svar før 20. juli kl. 23.59

Anonymkode: 3e6cc...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miss_trillian skrev:

De siste dagene har vært ren tortur fordi de har gått så innmari sakte. Gleder meg sånn til å få se om jeg kommer inn eller ikke slik at jeg ikke lenger trenger å stresse.

Helt enig!! Det verste er uvissheten og ikke vite hvordan hverdagen er fra 13 august som er om veldig kort tid... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk om dette er året man ikke får svar før 20. juli kl. 23.59

Anonymkode: 3e6cc...96f

Typisk min flaks det, men la oss håpe det ikkje blir slik

Anonymkode: 626ef...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tui skrev:

Helt enig!! Det verste er uvissheten og ikke vite hvordan hverdagen er fra 13 august som er om veldig kort tid... 

Helt riktig.. altså hvis man ikke kommer inn og må ta friår så må man jo søke jobber eventuelt og man får jo ikke jobb med en gang .. man trenger også penger for å overleve så man kan ikke drøye med prosessen .. noen også har oppsigelsestid på jobber, og når alt er på vent til 3 uker før studieplass så får man skikkelig mye problemer på jobben...  men man kan også ikke bare slutte på jobben uten å vite noen ting, så man kan ikke gjøre det på forhånd heller .. traaagiiisk... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk om dette er året man ikke får svar før 20. juli kl. 23.59

Anonymkode: 3e6cc...96f

Flaksen min er også veldig dårlig, så når jeg forventer noe positivt så blir det bare noe negativt 🦔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad jeg har dere likesinnede å øse ut frustrasjon til 😂 Alle rundt meg sier så lett at det er jo bare å vente 😶 For husfredens skyld tror jeg at jeg bør bli pålogga her frem til jeg får svar jeg nå🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tui skrev:

Glad jeg har dere likesinnede å øse ut frustrasjon til 😂 Alle rundt meg sier så lett at det er jo bare å vente 😶 For husfredens skyld tror jeg at jeg bør bli pålogga her frem til jeg får svar jeg nå🤣

Hahaha! Samme her 😂 alle sier bare vent, det går fort, bla bla.. alt jeg tenker på da er at det er verre for den det gjelder enn andre 😂😂😂 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her får svar fra samordna pliz bare kommenter på dette innlegget ! Og plz ikke troll ... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Tui skrev:

Glad jeg har dere likesinnede å øse ut frustrasjon til 😂 Alle rundt meg sier så lett at det er jo bare å vente 😶 For husfredens skyld tror jeg at jeg bør bli pålogga her frem til jeg får svar jeg nå🤣

Samboeren min: "Jada... Svaret kommer når det kommer, du får vite det snart uansett" :fnise: Og jeg fikk forbud mot å sjekke SO mens vi så film istad. Det var hardt. Uff, tror det begynner å klikke for meg snart... :(

Anonymkode: ff7d3...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så utrolig stressende! Har 0,7 poeng over fjorårets grense med 2 stk flere søkere (økning på under 2%)😨😰 VIP bare vite det NÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tralla skrev:

Dette er så utrolig stressende! Har 0,7 poeng over fjorårets grense med 2 stk flere søkere (økning på under 2%)😨😰 VIP bare vite det NÅ

På studie jeg søkte på så var det at ALLE kom inn ifjor med førstegangsvitnemål, men med ORDF var det 51 i poenggrense og jeg har bare 35... 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min: "Jada... Svaret kommer når det kommer, du får vite det snart uansett" :fnise: Og jeg fikk forbud mot å sjekke SO mens vi så film istad. Det var hardt. Uff, tror det begynner å klikke for meg snart... :(

Anonymkode: ff7d3...d6b

😂

Så godt å høre at det ikke bare er meg!😜🤣

Endret av Tui
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...