Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... Veldig irriterende at de skal holde det så hemmelig når svarene kommer!! :( 

Anonymkode: ff7d3...d6b

Er jo ikke hemmelig. Svarene publiseres 19. juni. Hvis de har muligheten til å publisere føre, så gjør dem det. 

Anonymkode: 21536...742

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hva har du søkt ?

Anonymkode: 56da1...67b

Har søkt sykepleie 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at svaret kommer 20 juli i år, sendte Mail til samordna tidligere dag for å høre for om at det var mulig det kom ut tidligere som det har gjort, fikk bare til svar at opptaket var klart 20. Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Malin12345 skrev:

Typisk at svaret kommer 20 juli i år, sendte Mail til samordna tidligere dag for å høre for om at det var mulig det kom ut tidligere som det har gjort, fikk bare til svar at opptaket var klart 20. Juli.

Ja, riktig. 20. juli er fristen , men de legger ut tidligere .

Anonymkode: 56da1...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malin12345 skrev:

Typisk at svaret kommer 20 juli i år, sendte Mail til samordna tidligere dag for å høre for om at det var mulig det kom ut tidligere som det har gjort, fikk bare til svar at opptaket var klart 20. Juli.

Helt ærlig .. det er egentlig KUN 3 dager igjen fra og med midnatt.. jeg tror at det går helt fint hvis vi ikke får svar i morgen, men på selve dagen den 19/20. Er ikke lenge igjen.. vi har venter i flere måneder så jeg tror 3 dager skal gå 😩😩😩 tulla ... klarer ikke vente 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xayah skrev:

Helt ærlig .. det er egentlig KUN 3 dager igjen fra og med midnatt.. jeg tror at det går helt fint hvis vi ikke får svar i morgen, men på selve dagen den 19/20. Er ikke lenge igjen.. vi har venter i flere måneder så jeg tror 3 dager skal gå 😩😩😩 tulla ... klarer ikke vente 

Føler definitivt den der, jeg håper inderlig at det kommer i morgen, eller hvertfall poenggrensene så kan man få en relativt god oversikt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xayah skrev:

Helt ærlig .. det er egentlig KUN 3 dager igjen fra og med midnatt.. jeg tror at det går helt fint hvis vi ikke får svar i morgen, men på selve dagen den 19/20. Er ikke lenge igjen.. vi har venter i flere måneder så jeg tror 3 dager skal gå 😩😩😩 tulla ... klarer ikke vente 

😂😂😂

Nå ble jeg nesten satt ut av hva du hadde fått i deg😮😜😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tui skrev:

😂😂😂

Nå ble jeg nesten satt ut av hva du hadde fått i deg😮😜😂🤣

Hahaha ikke sant, man skulle trodd jeg tok en positivitets pille eller noe 😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Xayah skrev:

Hahaha ikke sant, man skulle trodd jeg tok en positivitets pille eller noe 😂😂😂 

Ja, og da ville jeg også hatt en😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malin12345 skrev:

Føler definitivt den der, jeg håper inderlig at det kommer i morgen, eller hvertfall poenggrensene så kan man få en relativt god oversikt hvertfall :)

Helt sant! Å vente på svar er okey men det er ikke okey om man ikke kommer inn! Det er skikkelig kjipt da ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tui skrev:

Ja, og da ville jeg også hatt en😂😂

Hahaaha herregud 😂 Det her var kosmisk, man blir seriøst fu**** i hjernen av ventingen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Tui skrev:

Kommer svaret som melding inne på SO siden eller hva skal jeg se etter?

Jeg logger egentlig inn helt vanlig også hvis det står « se søknad» så betyr det at svaret ikke har kommet enda. Om det står «svar på tilbud» eller noe sånt, så har svaret kommet... så mine pålogginger på SO er raske 😂😂😂 logge inn; se hva som står der, logge ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...