Gå til innhold

Søketråden 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, gjest99 skrev:

Ja, vet om noen som til og med har fått svar etter 20.juli.

Men var det i det vanlige opptaket? For de som søke ledige studieplasser eller de som får plass i suppleringsopptaket får jo svar etter 20.juli.

Endret av Dragonfly93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo ikke få svar etter 20.juli i hovedopptaket, alle skal ha mulighet til å søke restplasser 20.juli kl 9 når restetorget åpner. Kanskje noen med saksbehandlingsfeil som har fått svar etter 20.juli?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tralla skrev:

Man kan jo ikke få svar etter 20.juli i hovedopptaket, alle skal ha mulighet til å søke restplasser 20.juli kl 9 når restetorget åpner. Kanskje noen med saksbehandlingsfeil som har fått svar etter 20.juli?

Ja det er det jeg tenker også, skjønner ikke hvordan noen kan ha fått svar etter det... 

Uansett så er det veldig liten sannsynlighet for at vi må vente til etter 18 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dragonfly93 skrev:

Ja det er det jeg tenker også, skjønner ikke hvordan noen kan ha fått svar etter det... 

Uansett så er det veldig liten sannsynlighet for at vi må vente til etter 18 :) 

Innen 18. kommer det nok, men håper inderlig det kommer i dag/kveld:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. juli blir lagt ut ei oversikt over ledig studieplasser ,  jeg tolker  er at vi får enten idag eller imorgen.

Anonymkode: 56da1...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tralla skrev:

Innen 18. kommer det nok, men håper inderlig det kommer i dag/kveld:D

Det håper jeg også. Blir gal av å vente 😄 De siste årene så har det jo kommet enten 16. eller 17. så håper det kommer i dag, og helst før midnatt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Dragonfly93 said:

Men var det i det vanlige opptaket? For de som søke ledige studieplasser eller de som får plass i suppleringsopptaket får jo svar etter 20.juli.

Ja, det var det vanlige opptaket. Men som noen andre nemnte så var det en feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nediugennivK

Som sagt så fikk jeg svar den 18. kl 06 på morgenen i fjor, så jeg får vel ikke svar før det i år heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens system gir studentene beskjed 20. juli, som er veldig sent. Det er mange grunner til å tenke nytt, sier rektoren og legger til:

– Potensielle studenter går gjennom hele sommeren usikre på hva de skal gjøre til høsten. Når de først får svar er det kun tre uker til semesterstart. I løpet av den tiden skal de både flytte og skaffe seg bolig

Anonymkode: 56da1...67b

Helt enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malin12345 skrev:

Kan nok se ut som det kommer i dag

4A2867BD-2439-492C-A49C-7B9D76D079A3.png

Veldig rart at de går ut med 20. som dato når man kan søke på restplasser fra kl 9.00 den 20.🤪 Man søker vel ikke restplasser før man vet om man har kommet inn eller🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo ha en dato å forholde seg til i tilfelle det skulle oppstå tekniske problemer. Stort sett så klarer de å levere ut noen dager før fristen. Mest sannsynlig i dag. Noen få får på ettermiddagen, flest rundt midnatt. 

Anonymkode: 6ff8b...f3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er st man er utålmodig og spent, men jeg synes det er drøyt at folk ringer ned SO for å forhøre seg om når plassene blir lagt ut. 20 er datoen vi har å forholde oss til, får vi svar tidligere er det bare en bonus. Stakkars folk som jobber på SO!

Anonymkode: 2db0f...8e2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er st man er utålmodig og spent, men jeg synes det er drøyt at folk ringer ned SO for å forhøre seg om når plassene blir lagt ut. 20 er datoen vi har å forholde oss til, får vi svar tidligere er det bare en bonus. Stakkars folk som jobber på SO!

Anonymkode: 2db0f...8e2

Ja, i tillegg vil eg heller at dei skal bruke tida si på å få ferdig svara, framfor å svare på slike telefonsamtalar

Anonymkode: 626ef...203

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er st man er utålmodig og spent, men jeg synes det er drøyt at folk ringer ned SO for å forhøre seg om når plassene blir lagt ut. 20 er datoen vi har å forholde oss til, får vi svar tidligere er det bare en bonus. Stakkars folk som jobber på SO!

Anonymkode: 2db0f...8e2

Helt enig! De som jobber der er nok rimelig oppgitt i dag.. 

Anonymkode: 3e6cc...96f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret har kommet!! Venteliste på meg 😞

Anonymkode: 6df38...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret har kommet!! Venteliste på meg 😞

Anonymkode: 6df38...9e1

Hvilket studie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KOM INN PÅ FØRSTEVALGET 😀 Gråter av glede nå!!!

Anonymkode: 3e6cc...96f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venteliste på 1. på meg og tilbud på 2. Jeg kan takke ja til begge uten å føkke opp noe? 

Anonymkode: 4a1b7...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar! Jeg kom inn 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...