Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når  man skal rapportere en post på FB er det 2 valg, "rapporter til admin" og "rapporter post". Hvis man velger det siste, går rapporten til FB da? For herregud, de legger ut bilder og navn  på ansatte i BV, og barna til BV ansatte! Med trusler

Anonymkode: c3557...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når  man skal rapportere en post på FB er det 2 valg, "rapporter til admin" og "rapporter post". Hvis man velger det siste, går rapporten til FB da? For herregud, de legger ut bilder og navn  på ansatte i BV, og barna til BV ansatte! Med trusler

Anonymkode: c3557...2a5

Aner ikke, men av den grunn tør ikke jeg å trykke rapporter. De er jo gale og jeg vil helst ikke at de skal vite hvem jeg er 🙈

Anonymkode: 12106...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortbyting
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når  man skal rapportere en post på FB er det 2 valg, "rapporter til admin" og "rapporter post". Hvis man velger det siste, går rapporten til FB da? For herregud, de legger ut bilder og navn  på ansatte i BV, og barna til BV ansatte! Med trusler

Anonymkode: c3557...2a5

BV følger med. Politiet også. Vedkommende som la ut det siste av dette her har flere FB-konto. Hun er er ett ekte FB-troll....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at politi og bv følger med,men får de med seg alt? Mye grovt som ligger på den siden 

Anonymkode: 12b6a...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«BV-arbeidere har ikke hjerte. For å kunne utføre den driten de gjør må de være følelseskalde psykopater. Vet at 7 av 10 av dem går på diazepam,som fjerner følelsene deres.»

 

De er jo gale på ordentlig

 

 

Anonymkode: 12b6a...ec2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«BV-arbeidere har ikke hjerte. For å kunne utføre den driten de gjør må de være følelseskalde psykopater. Vet at 7 av 10 av dem går på diazepam,som fjerner følelsene deres.»

 

De er jo gale på ordentlig

 

 

Anonymkode: 12b6a...ec2

Han samme:

«Forøvrig bruker 8 av 10 saksbehandlere i bv diazepam,somvival eller valium. 7 av 10 røkercannabis,og de fleste drikker vin.Har sett saksbehandlere som feiret enn henting av ett barn med å ta seg en joint etter at de hadde levert barnet på institusjon,og slik belønet seg selv med godt arbeide.»

Anonymkode: 12b6a...ec2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bortbyting
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at politi og bv følger med,men får de med seg alt? Mye grovt som ligger på den siden 

Anonymkode: 12b6a...ec2

Får nok med seg det meste. BV-hatere som legger ut hele tiden blir anmeldt og har hyppig besøk av politiet. Enkelte tror de er smarte når de bruker falske navn. Noe de ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han samme:

«Forøvrig bruker 8 av 10 saksbehandlere i bv diazepam,somvival eller valium. 7 av 10 røkercannabis,og de fleste drikker vin.Har sett saksbehandlere som feiret enn henting av ett barn med å ta seg en joint etter at de hadde levert barnet på institusjon,og slik belønet seg selv med godt arbeide.»

Anonymkode: 12b6a...ec2

Jeg var litt kjapp på labben der... så ikke at du omtalte noen.

Endret av Bakepulver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortbyting
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han samme:

«Forøvrig bruker 8 av 10 saksbehandlere i bv diazepam,somvival eller valium. 7 av 10 røkercannabis,og de fleste drikker vin.Har sett saksbehandlere som feiret enn henting av ett barn med å ta seg en joint etter at de hadde levert barnet på institusjon,og slik belønet seg selv med godt arbeide.»

Anonymkode: 12b6a...ec2

Han har jo gått livets skole, så det sier vel alt...🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så da trenger ikke vi her (vi i denne tråden) gjøre noe med verken politi eller FB? Siden det allerede er overvåket?

Anonymkode: c3557...2a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bakepulver skrev:

Jeg var litt kjapp på labben der... så ikke at du omtalte noen.

Var ikke min personlige mening,nei 😁

Anonymkode: 12b6a...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så da trenger ikke vi her (vi i denne tråden) gjøre noe med verken politi eller FB? Siden det allerede er overvåket?

Anonymkode: c3557...2a5

Jeg har sendt en del screenshots til politi og barnevern likevel

Anonymkode: 12b6a...ec2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke min personlige mening,nei 😁

Anonymkode: 12b6a...ec2

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bortbyting
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sendt en del screenshots til politi og barnevern likevel

Anonymkode: 12b6a...ec2

Jeg har sendt til politiet og BV! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23/02/2018 at 8:06 PM, jabx said:

TV2 elsker å lyve og bedra, og å tjene penger på å angripe barnevernet. De er griske løgnere som gjerne går over lik for å få klikk.

Ja ja...

Alle som tør å kritisere barnevernet lyver per definisjon. 

Anonymkode: c1209...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bortbyting skrev:

Jeg har sendt til politiet og BV! 

Hvordan gjør en dette anonymt? Hvor sender en det?

Anonymkode: 04358...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipser dere også de som blir uthengt/truet? Jeg har rapportert gruppen flere ganger til fb, og de sa :

"We've reviewed Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet and found content in this group that doesn't follow our Community Standards. We've removed the specific content (e.g. photos, posts) instead of the entire group."

Anonymkode: c3557...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør en dette anonymt? Hvor sender en det?

Anonymkode: 04358...e35

Har søkt opp bv i kommunen der den som skriver det jeg har tatt bilde av bor,og sendt dit. Samme med politi.

Anonymkode: 12b6a...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja ja...

Alle som tør å kritisere barnevernet lyver per definisjon. 

Anonymkode: c1209...ef6

Nei, men TV2 gjør det, og slike som deg gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...