Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nye gullkorn fra fb siden

"kan ikke gå psykiatri hele landet er fullt av angivere!"
"Nå er bv blitt et drapsmaskin"
"Kirken er delaktig i barnehandelen!"
"
Er det veldig spesielt å få nødpass? Med spesielt mener jeg vekker mistanke. Gjelder ett spebarn" <- ei som skal rømme med en baby o_O

jægern sjøl er ute også
"

Legges ut for anonym 1f602.png😂

Min kommentar.

Jeg opplever her å bli utestengt fra Kvinneguiden på permanent basis. Jeg har i et par år utfordret Kvinneguidens barneverntilhengere på deres synspunkter om Barnevernet. Kvinneguiden forsvarer Barnevernet konsekvent uten å ta innover seg de følgene dette får for barna."

 

Anonymkode: 226d8...c8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nye gullkorn fra fb siden

"kan ikke gå psykiatri hele landet er fullt av angivere!"
"Nå er bv blitt et drapsmaskin"
"Kirken er delaktig i barnehandelen!"
"
Er det veldig spesielt å få nødpass? Med spesielt mener jeg vekker mistanke. Gjelder ett spebarn" <- ei som skal rømme med en baby o_O

jægern sjøl er ute også
"

Legges ut for anonym 1f602.png😂

Min kommentar.

Jeg opplever her å bli utestengt fra Kvinneguiden på permanent basis. Jeg har i et par år utfordret Kvinneguidens barneverntilhengere på deres synspunkter om Barnevernet. Kvinneguiden forsvarer Barnevernet konsekvent uten å ta innover seg de følgene dette får for barna."

 

Anonymkode: 226d8...c8a

Herregud 😮 den setningen der. De kaster sten i glasshus. Den gruppen der tenker absolutt ikke på barna. Legger ut sensitiv info, bagatelliserer omsorgssvikt og vold, og hetser de som har daglig omsorg for barna deres og passer på dem

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal si her....

 

Barnevern.jpg

Anonymkode: 04358...e35

Jeg lurer på hva kilden(e) er. Www.barneverneterteit.wordpress.com? 

Anonymkode: 699e0...538

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57042E26-0B7A-47CA-9359-BE8CCB028C34.thumb.jpeg.b0246f0b825f48ad9fd0b386eae5a68d.jpeg

Den grønne er en person som er en av dem som skriver mest syke komspirajsons teorier om barnevernet. Samme peroson skrev at det starter med en bestilling på et barn fra barnevernets venner i et annet innlegg feks .  Iallefall, paranoia er vist ikke bare barnevernet. Men også kirken som dere ser 😱( det var snakk om fakkeltog og sammenkomst mot barnevernet i en kirke).. jeg lurer på hva person har opplevd som har gjort vedkommende så paranoid, det er ikke bra

Endret av Cyndaquil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva kilden(e) er. Www.barneverneterteit.wordpress.com? 

Anonymkode: 699e0...538

Det var en som spurte etter kilde på dette, og sa at han syntes det var så mye rart som ble sagt i gruppen. Da fikk han mange svar om at han sikkert mishandlet barna sine, og én person ba ham om å komme med kilder på det motsatte. Litt som denne tråden har vist at BV-motstanderne svarer  

Anonymkode: 2c490...e72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😣 Hva skal man si.... 

Screenshot_20180222-222519~3.png

Anonymkode: 8e886...dac

Hva en skal si?? Jo, at enkelte burde absolutt ikke ha tilgang til Internett....

Anonymkode: a01a7...cbe

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva en skal si?? Jo, at enkelte burde absolutt ikke ha tilgang til Internett....

Anonymkode: a01a7...cbe

Ja det er i allefall helt klart. Var mer et uttrykk for oppgitthet fra min side. Altså, man har rett og slett ikke ord... 

Anonymkode: 8e886...dac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en som spurte etter kilde på dette, og sa at han syntes det var så mye rart som ble sagt i gruppen. Da fikk han mange svar om at han sikkert mishandlet barna sine, og én person ba ham om å komme med kilder på det motsatte. Litt som denne tråden har vist at BV-motstanderne svarer  

Anonymkode: 2c490...e72

En del av den diskusjonen der er blitt slettet nå, men det ble beskrevet hva kildene/beviset var i et svar under innlegget: En av medlemmene på gruppa der har tatt opp video av en telefonsamtale han har hart med skatteetaten hvor de innrømte at dette var sant. 

 

😂

Anonymkode: cdd8e...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del av den diskusjonen der er blitt slettet nå, men det ble beskrevet hva kildene/beviset var i et svar under innlegget: En av medlemmene på gruppa der har tatt opp video av en telefonsamtale han har hart med skatteetaten hvor de innrømte at dette var sant. 

 

😂

Anonymkode: cdd8e...85c

😂😂😂

Anonymkode: 12106...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

Anonymkode: 12106...4fe

Vi vet jo alle at hemmelige drap og massebegravelser er skatteetatens domene og at de har vanskelig for å holde kjeft om det 😂

Anonymkode: cdd8e...85c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del av den diskusjonen der er blitt slettet nå, men det ble beskrevet hva kildene/beviset var i et svar under innlegget: En av medlemmene på gruppa der har tatt opp video av en telefonsamtale han har hart med skatteetaten hvor de innrømte at dette var sant. 

 

😂

Anonymkode: cdd8e...85c

Nå er jeg kanskje litt spydig, men jeg tror gruppen hadde hatt godt av at et par psykologer kom på banen inniblandt dem, som kan korrigere å hjelpe dem med vrangforestillingene sine og paranoian 😮 hadde vært en fulltidsjobb for minst 10 psykologer tror jeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet jo alle at hemmelige drap og massebegravelser er skatteetatens domene og at de har vanskelig for å holde kjeft om det 😂

Anonymkode: cdd8e...85c

Tror skatteetaten sluttet med det når arveavgiften forsvant. Tingretten er de vi må passe oss for nå,- de skal jo begynne å kreve gebyr for skifteattester så....vent å se hvem som organiserer begravelser heretter :opplyser:

Anonymkode: a7499...c57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror skatteetaten sluttet med det når arveavgiften forsvant. Tingretten er de vi må passe oss for nå,- de skal jo begynne å kreve gebyr for skifteattester så....vent å se hvem som organiserer begravelser heretter :opplyser:

Anonymkode: a7499...c57

Ikke gi dem ideer. 😅

Anonymkode: 12b6a...ec2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på intervju hos skatteetaten og der fortalte de meg at jeg hadde en kvote på hvor mange barn jeg måtte ta i mnd. Han sa jeg bare kunne sjekke hvem som tjente minst å ta de, de får det bedre uansett. 

Neida, dette var ironi, men slike ting tror de på da. Veldig gøy. 

Anonymkode: 699e0...538

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bestemor legger ut en innlegg der hun skriver om at de ønsker samvær med barnebarnet. 

F:Synes du det er riktig å legge ut fullt navn på ungen?

Og så var ikke F medlem mer. :sjenert: 

Anonymkode: 8e89e...339

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på intervju hos skatteetaten og der fortalte de meg at jeg hadde en kvote på hvor mange barn jeg måtte ta i mnd. Han sa jeg bare kunne sjekke hvem som tjente minst å ta de, de får det bedre uansett. 

Neida, dette var ironi, men slike ting tror de på da. Veldig gøy. 

Anonymkode: 699e0...538

Shit, Im out :sulosi:

 

Anonymkode: a7499...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare BV motstandere på den gruppa. En kar som legger ut endel videoer der er jo en såkalt "freeman of the land". Legger ut masse vidoer hvor han ringer å trakaserer statsanatte i ulike stillinger. Han har vel også en buss det står "all bruk av navn er ulovlig".

Er sikker på at det finnes medlemmer der som muligens kunne hatt omsorgen om de hadde fulgt veiledning og gjort som BV sa. Istedenfor hører de på tips fra andre folk som har mistet omsorgsretten, hvor i all verden ligger logikken?! Hjelp fra en profesjonell eller tips fra en bruker på en facebook gruppe som ikke engang har omsorgen for eget barn? Blir både sint og trist av å lese på den gruppa, men må inn å kikke en gang i blandt forde...

Anonymkode: c1377...7f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...