Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg er ikke fan av Charlotte, men så bitch Newa er! "Det er ingen som vil ha deg her kjære deg, kun de to venninnene dine der. Jeg har vært her fra starten. Oscar vil ha meg" Likte henne godt i starten (virker så søt og uskyldig) men nå er hun nesten verre enn Isabel. Grøss

Jeg har lenge syntes det var noe som skurret ved snillpike-imaget til Newa, og nå kom virkelig monsteret frem. Jeg kjøpte aldri at hun var så innmari snill og omtenksom av seg, det hele har vært veldig påtatt. Fy flate det var stygt mot Charlotte å nesten rope henne opp i fjeset at "ingen vil ha deg her, kjære deg!". Det går da an å argumentere uten å ty til personangrep. Og det der med at hun skal ha fordeler fordi hun er start-jente er så usaklig, hun har ikke førsteretten på noen ting som helst.
Og neste gang jeg hører henne si at hun "elsker kriminelle gutter/ting" så tror jeg nesten at jeg kaster bittelitt opp. Det er så påtatt og et så hjelpeløst forsøk på å være noe hun ikke er! :roll:
Charlotte blekner jo i forhold når Newa slår over i full bitch-modus! Jeg håper hun ryker i morgen. Hun spiller jo ikke så veldig uansett, hun bare går rundt med et falskt smil og forventer å få det hun vil ha, enten det er kriminelle gutter eller kriminelle ting.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt bekymret for Karoline/Leo hvis det blir fredning på Karo og hun går til Oscar for å få Leo til å få ut Newa eller Charlotte, da håper jeg i hvert fall at Leo og Karo kommer tilbake til hverandre kjapt igjen.

Jeg er helt enig at det bør være Newa som går i morgen. Jeg har likt henne lenge, men ikke i kveld. Jeg liker ikke Charlotte heller, men jeg syns Newa bør jekkes ned et par-tre hakk, akkurat sånn som Erik trengte da han ble litt for høy på seg selv. 

Krysser fingra for at Newa går ut og at Leo og Karo er tilbake igjen i løpet av neste uke og så levde de lykkelig resten av livet ... på PH. :) 

Anonymkode: 36c15...776

• Liker 4
Gjest thejohan
Skrevet

Du Newa, du Newa. Abolsutt IKKE bra fremstilling de dagene du har vært med på paradise. Men går det an å klippe det så jævlig til at hun blir framstilt heeelt feil? 

I think not. På tide å dra hjem, si!

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig Leo tør å sende ut Newa. Tror ikke så mange kommer til å bli irritert. Bare Marius og Ingrid 

Så ufyselig og "alle vil ha meg her" pratet, så håper jeg hun må dra i dag. Så hun innser ikke alle vil ha ho der ;)

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Newa har jo virkelig skutt seg selv i foten på grunn av sin oppførsel og framstilling. Håper virkelig det er hun som ryker i kveld. 

Hvis Julie kommer inn igjen i ukene framover, ser jeg for meg at hun kommer til å spille med Erik og Ingrid, med tanke på hvor gode venner de er på utsiden nå.

Anonymkode: 3331a...ff4

• Liker 1
Skrevet

Det beste hadde vært om Karoline gikk bak Mathias og sendte ut AM.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Men Leo spiller jo med Ingrid,  så om Karoline går bak Erik, så får jo Leo dette moralske dilemmaet han prater om.

Endret av UnderCover
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt "off - vibes" fra Newa  hele veien. Ikke at Erik har framstilt seg så veldig bra til tider, men hvor mer vi ser av henne  er det ikke rart at han klikket i vinkel på henne til slutt, tenk å være med den jenta der 24/7. Som Karoline sa; hun er jo 12 år, og det er litt synd for jeg tror ikke hun er noen "ond" person (ingen av deltagerne er det, forsåvidt), hun er bare rett og slett ikke moden nok til å være der. 

Bare sånn hun holdt på med på Jodel i starten av sesongen, hvor mange ganger løy hun om sexen med Erik, 3-4 ganger? Først hadde de ikke sex, så hadde de det, og hun visste ikke hvorfor det ble fjernet, så innrømmet hun at hun hadde bedt om det, men bare en episode, ikke all sexen. Gikk jo helt i surr til slutt, løy hele tiden, og hver gang hun ble avsløret "pyntet" hun litt på det og bortforklarte. 

Nei huff, burde nesten vært 25 års aldergrense på dette programmet tenker jeg noen ganger. 

Anonymkode: 3a9bb...09a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Problemet med New er jo at hun har null erfaring, spesielt med gutter. Selv om hun har flyttet til Oslo for å jobbe på Olivia, er hun fra en eller annen liten bygd. Oppvokst med en annen kultur og kanskje litt strenge foreldre. Nå er hun på Paradise og skal vise at hun er en helt vanlig jente. Dessverre mislykkes hun. Hun fremstår uerfaren, umoden og nokså dum.

Håper ikke hun ønsker seg en kjæreste med det første, ingen gutt orker så mye drama! 

Anonymkode: 73b61...99f

• Liker 8
Skrevet

Ser tema neste uke er ondskapens hotell. En jente skal ofres mandag og en gutt tirsdag.

Står og at en gammel kjennin sjekker inn igjen tirsdagen.

Og at det blir en vanlig pandoras på onsdag der spesielt en grilles.

Hvem tror dere sjekker inn igjen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, kindagirl skrev:

Ser tema neste uke er ondskapens hotell. En jente skal ofres mandag og en gutt tirsdag.

Julie! 🙌🏻

Anonymkode: 6f31b...ca1

• Liker 4
Skrevet (endret)
22 minutter siden, kindagirl skrev:

Det er nok Julie. Paradisehotelnorge klarte å legge ut en video på instagram der Charlotte rapper, og Ina og Newa danser. På slutten ser man at Julie klapper. Det betyr vel at Charlotte ikke sjekker ut i dag. De slettet den delen av videoen der man kunne se Julie...

Endret av Andrea89
Skrevet
1 minutt siden, Andrea89 skrev:

Det er nok Julie. Paradisehotelnorge klarte å legge ut en video på instagram der Charlotte rapper, og Ina og Newa danser. På slutten ser man at Julie klapper. Det betyr vel at Charlotte ikke sjekker ut i dag. De slettet den delen av videoen der man kunne se Julie...

Så da sjekker Ingrid eller AM ut idag da?

Skrevet
1 minutt siden, UnderCover skrev:

Kan virke sånn, ja.

Skrevet

Da er jeg spent på hvordan drama-Newa takler at Oskar og Julie kommer så godt overens der inne 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, UnderCover skrev:

Hvem står bak Leo da? Enten Ingrid og Charlotte eller AM og Charlotte. Da håper jeg AM ryker. Synes hun vært kjedelig denne sesongen jeg. Hun er sykt pen da.

Anonymkode: 01af2...ad3

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke uvanlig at fjortiser oppfører seg slik som Newa da. Nå vet jo ikke du hvordan de er på fritiden sin og med gutter. Du trenger ikke å bli så fornærmet og mene det er så frekt at Newa oppfører seg som en på ungdomsskolen. Ikke så mange på 14 som er modne og voksne.

Anonymkode: f1cd8...430

Hahaha, det var en spøk som du virkelig ikke forsto! 😂 det var bare for å poengtere noe :P 

Anonymkode: 200b4...7cb

• Liker 3
Skrevet

Tror AM siden hun skrev på bloggen at hun ikke skulle se mer på PH

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jordbærkake34532 said:

Tror AM siden hun skrev på bloggen at hun ikke skulle se mer på PH

???

Hun skrev på bloggen 26.april at akkurat den uken fikk hun ikke sett Paradise fordi hun var i Marbella.

Igår skrev hun på insta at denne uken var en av favorittukene hennes på Paradise Hotel.

Anonymkode: f1ca7...7e7

Skrevet

Skal ikke se bortifra at siden karoline får fredning så går hun bak Erik. Men hun har jo også vist tegn på å ville ha AM ut.

Karoline tror eg faktisk kunne funnet på å kaste ut AM men tipper det blir Ingrid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...