nutella Skrevet 2. mai 2018 #1001 Skrevet 2. mai 2018 32 minutter siden, nikkili skrev: Ser for meg at det er Karoline eller AM som får den fredningen imorgen. Mest sannsynlig Karoline, og at hun kanskje stiller seg bak Oscar og Leo får Charlotte og Newa bak seg. Håper faktisk Newa blir chippa ut imorgen, fordi hun har begynt å irritere meg grenseløst. Makan til respektløs og helt desperat oppførsel mot andre mennesker. Synes det hørtes ut som om det er Karoline som får fredningen av det Leo sa. Han må velge mellom Charlotte og Newa, hvis han velger Charlotte går han mot sine moralske prinsipper og hvis han velger Newa går han mot sin egen allianse fordi Charlotte er med i alliansen. Liker verken Charlotte eller Newa, men nå håper jeg faktisk Newa ryker, er så lei.. 5
kindagirl Skrevet 2. mai 2018 #1003 Skrevet 2. mai 2018 Håper den som fredes imorgen kaster ut Newa. Men typisk at det er Charlotte det går utover.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1004 Skrevet 2. mai 2018 Vil helst ha ut Charlotte jeg Anonymkode: 5fb17...43b 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1005 Skrevet 2. mai 2018 Leste på Jodel at Karoline får fredningen og stiller seg bak Oscar. Newa og Charlotte går bak Leo, så ryker Newa. Anonymkode: 3331a...ff4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1006 Skrevet 2. mai 2018 På en måte var det litt deilig å se Newa knuse Charlotte i diskusjonen, men på en annen side så diskuterte Newa jævlig usaklig og var direkte slem mot Charlotte (selv om Charlotte har vært slem mot Anders). Liker ingen av de to jentene, så er like greit for meg hvem som ryker. Anonymkode: 74d1a...cbd 5
Blablaa Skrevet 2. mai 2018 #1007 Skrevet 2. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: du er morsom du. Klærne var helt grusomme, jeg trodde hun hadde lånt klærne til en pensjonist som skulle på treningssenter. Fysj. Anonymkode: 8d1e9...3b0 Haha jeg syns virkelig de var fine jeg😂 så skikkelig gode ut å ha på
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1008 Skrevet 2. mai 2018 Fy FAEN, nå viser Newa sin virkelige personlighet. For en fæl jente, nå må hun virkelig ut. Personangrepene mot Charlotte var ikke OK. Anonymkode: f31cb...636 9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1009 Skrevet 2. mai 2018 Hva fader var det Newa ble sur for??? Selvfølgelig ville Charlotte klare oppgaven??? Hun virkelig jo stokk dum. Anonymkode: f31cb...636 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1010 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leste på Jodel at Karoline får fredningen og stiller seg bak Oscar. Newa og Charlotte går bak Leo, så ryker Newa. Anonymkode: 3331a...ff4 Håper det ryktet stemmer! Vil egentlig at Charlotte skal ut, men nå må Newa gå først. For et forferdelig kvinnfolk! Newa burde spilt med Anders. De virker å være på samme nivå når det kommer til modenhet.. Anonymkode: fee22...fb8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1011 Skrevet 2. mai 2018 Håper forresten Karoline har sex med svensken dersom de ender opp på rom sammen. Dog litt kjipt for Julie om 2 av venninnene har hatt sex med kjæresten hennes.. 🙈 Anonymkode: fee22...fb8 2
nutella Skrevet 2. mai 2018 #1012 Skrevet 2. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper forresten Karoline har sex med svensken dersom de ender opp på rom sammen. Dog litt kjipt for Julie om 2 av venninnene har hatt sex med kjæresten hennes.. 🙈 Anonymkode: fee22...fb8 Hvem andre har hatt sex med Oskar?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1013 Skrevet 2. mai 2018 Virker ganske opplagt at det er Karoline som får fredningen, med tanke på hva Leo sa på slutten. Bare håper virkelig at han ikke går i mot alliansen og velger Newa! Orker faktisk ikke en eneste episode til med henne nå. Blitt alt for kjepphøy i det siste, og lei «jeg har vært her ifra starten» argumentet hun bruker konstant. Er også fælt å se hvordan hun hiver seg på Oskar når han virker null interessert. Tror Leo og Karoline står sterkest i en finale mot de aller fleste, men kan slite litt mot Newa og en eventuell startergutt. Er definitivt mest taktisk av han å få henne ut, Charlotte er jo ingen konkurranse i det hele tatt. Erik har bare forsvunnet helt de siste ukene, glemmer nesten at han er på hotellet... Anonymkode: f31cb...636 7
letterbomb Skrevet 2. mai 2018 #1014 Skrevet 2. mai 2018 Jeg har ikke vært spesielt fan av Newa så langt, men nå ser man at ho ikke er så veldig søt og uskyldig som ho skal ha det til. Går så lei av at ho hele tiden skal mase på at det de får er det ho ønsker og fortjener (f.eks. "badboys" og vannscootere). Selv om jeg ikke er noen videre fan av Charlotte heller, så synes jeg at måten Newa diskuterte på var veldig ufin og unødvendig. Det var veldig stygt gjort spør du meg. Håper Newa ryker i morgen. Tror det er Karoline som får fredningen. Da det var klipp fra morgendagens episode og Newa lå på senga og gråt, så det ut som at Karoline hadde et typisk "fredningssmykke" på seg (en sølvsommerfugl i langt kjede), noe ho også hadde på seg på den kommende parseremonien. Hørtes også slik ut utifra det Leo sa. Håper Karoline stiller seg bak Oskar. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1015 Skrevet 2. mai 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper forresten Karoline har sex med svensken dersom de ender opp på rom sammen. Dog litt kjipt for Julie om 2 av venninnene har hatt sex med kjæresten hennes.. 🙈 Anonymkode: fee22...fb8 Kan du utdype det? Jeg skjønte ikke -- er Julie sammen med Oskar? Hadde Newa egentlig sex med Oskar? Tenkte du også på Kristian? Eller ... hæ? Anonymkode: 03e29...54f
Christy89 Skrevet 2. mai 2018 #1016 Skrevet 2. mai 2018 Jeg er ikke fan av Charlotte, men så bitch Newa er! "Det er ingen som vil ha deg her kjære deg, kun de to venninnene dine der. Jeg har vært her fra starten. Oscar vil ha meg" Likte henne godt i starten (virker så søt og uskyldig) men nå er hun nesten verre enn Isabel. Grøss Veldig forventet at Anders røyk ut. Håper enda på at Mathias ryker snart. Er han virkelig 26?! Flaut å se hvor desperat Newa er etter Oscar. 🙈 Han er jo ikke inteessert i det hele tatt! 🤣 12
Christy89 Skrevet 2. mai 2018 #1017 Skrevet 2. mai 2018 Hvis Karo får fredningen, så håper jeg hun går til Oscar og Leo får ut Newa. Charlotte er jo ingen trussel i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1018 Skrevet 2. mai 2018 På 1.5.2018 den 18.19, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke rart når hun oppfører seg som en fjortis i 9 klasse. Hun er så desperat at jeg blir flau 🙈🙈🙈 Anonymkode: bf19f...b09 Syns virkelig ikke dette var et nødvendig utsagn. Det går ikke an å sammenligne Newa med fjortiser. Syns dette var virkelig frekt. Jeg er lærer på ungdomsskolen og mine fjortiser i 9. Klasse oppfører seg ikke sånn. De er langt mer voksne og modne av seg enn det Newa noen gang kan forestille seg. Fjortisene fortjener mer respekt Anonymkode: 200b4...7cb 24
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1019 Skrevet 2. mai 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns virkelig ikke dette var et nødvendig utsagn. Det går ikke an å sammenligne Newa med fjortiser. Syns dette var virkelig frekt. Jeg er lærer på ungdomsskolen og mine fjortiser i 9. Klasse oppfører seg ikke sånn. De er langt mer voksne og modne av seg enn det Newa noen gang kan forestille seg. Fjortisene fortjener mer respekt Anonymkode: 200b4...7cb Det er ikke uvanlig at fjortiser oppfører seg slik som Newa da. Nå vet jo ikke du hvordan de er på fritiden sin og med gutter. Du trenger ikke å bli så fornærmet og mene det er så frekt at Newa oppfører seg som en på ungdomsskolen. Ikke så mange på 14 som er modne og voksne. Anonymkode: f1cd8...430 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1020 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke uvanlig at fjortiser oppfører seg slik som Newa da. Nå vet jo ikke du hvordan de er på fritiden sin og med gutter. Du trenger ikke å bli så fornærmet og mene det er så frekt at Newa oppfører seg som en på ungdomsskolen. Ikke så mange på 14 som er modne og voksne. Anonymkode: f1cd8...430 Tror det var en spøk men Newa oppfører seg faktisk verre og mindre modent enn hva jeg eller noen venninner gjorde når vi var fjortiser. Anonymkode: f31cb...636 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå