Avalon Skrevet 24. november 2018 Forfatter #281 Del Skrevet 24. november 2018 Fikk hjertet i halsen da jeg var på do nettopp. En liten, og den var ganske liten også, blodflekk i truseinnlegget. Ikke mulig å se om det var koagulert eller ferskt, er timesvis siden jeg var på do sist så den var i alle fall brun nå. Usj. Det var absolutt ingen ting da jeg tørket meg, ikke en eneste rest av noe, men allikevel.... Vet også det er normalt å blø litt, og at dette var bare en dråpe, men uffameg. Det var ikke noe gøy. Håper det ikke er starten på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2018 #282 Del Skrevet 24. november 2018 Det verste man kan tenke seg som gravid er blod... forstår godt du blir redd selv om fornuften sier at det ikke er noe mest sannsynlig er det ingenting 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. november 2018 #283 Del Skrevet 24. november 2018 Så ekkelt! Men det kan jo bare være en rift også. Anbefaling fra meg: ikke kjøp lambi juledopapir. Holdt på å få infarkt av de røde nisseluene mer enn en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2018 #284 Del Skrevet 24. november 2018 8 minutter siden, Mynona skrev: Så ekkelt! Men det kan jo bare være en rift også. Anbefaling fra meg: ikke kjøp lambi juledopapir. Holdt på å få infarkt av de røde nisseluene mer enn en gang! Beklager men måtte le litt av denne her har ikkje skjedd meg men er likevel veldig gjenkjenbart 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 25. november 2018 Forfatter #285 Del Skrevet 25. november 2018 18 timer siden, Mynona skrev: Så ekkelt! Men det kan jo bare være en rift også. Anbefaling fra meg: ikke kjøp lambi juledopapir. Holdt på å få infarkt av de røde nisseluene mer enn en gang! Fikk infarkt av det papiret selv om jeg ikke var gravid en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 25. november 2018 Forfatter #286 Del Skrevet 25. november 2018 Det var nok ingenting, håper i alle fall det. Det var så lite og jeg har ikke hatt noe vondt, og det har heller ikke kommet mer. Fortalte det til samboer også i går, kunne se på ansiktet hans at han ikke syntes det var noe gøy. I går fikk jeg boken "Svangerskapet, uke for uke" i posten. Ville ha en bok men ante ikke helt hvilken jeg skulle velge. Endte opp med denne til slutt. Ser ok ut, står om ganske mye, og fint oppdelt. Ikke bare ren tekst og strektegninger omtrent som jeg så var i noen. 5 dager til så skal jeg til Gøteborg! På konsert!! Gleder meg litt, er to favoritt band på en gang. Kjenner også hormonene som sier at jeg vil heller være hjemme Men, billetter er betalt, så det får bare ende opp med å bli skikkelig gøy! Etterpå er det bare å telle ned dagene til ultralyd. Jeg både gleder meg og gruer meg til den. Håper sååååå å få se en liten sprellete sak inni der ❤️ og høre hjertelyden. Ble såå snurt da vi ikke fikk høre den på sykehuset. På prøverørsgruppa jeg er i så ser det ut som veldig mange får høre hjertelyden på tidlige ultralyden på sykehuset. Ble derfor ganske så snurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. november 2018 Forfatter #287 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) 10+0!! Endret 27. november 2018 av Avalon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. november 2018 #288 Del Skrevet 27. november 2018 Hurra!! Bare 30 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. november 2018 Forfatter #289 Del Skrevet 27. november 2018 23 minutter siden, Mynona skrev: Hurra!! Bare 30 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. november 2018 #290 Del Skrevet 27. november 2018 3 timer siden, Avalon skrev: 10+0!! 1/4 unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 27. november 2018 #291 Del Skrevet 27. november 2018 Hurra for 10+0 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 28. november 2018 Forfatter #292 Del Skrevet 28. november 2018 Storm her i dag. Kjenner huset rister i vindtakene, og det er sååå kaldt!!!! Sitter å hutrer mens jeg venter på at det skal bli skikkelig god varme fra vedovnen. Så må jeg ser gjennom klær allerede i kveld, prøve å få litt peiling på hva jeg skal reise i, ha med og gå på konsert i. Orker ikke stresse med alt i morgen, lyst på en rolig dag før avreise. Bare dusje og legge ting i koffert. Kjøpte meg nye luer i dag da!! Endte opp med 3 stk Har mista favoritt lua mi, måtte derfor ha ny. Ooog da ble det 3 luer. Har en sports outlet her så de var ikke så dyre. To gode strikkede luer som satt godt på hodet og den tredje er en ren fleecelue, tenkte den kunne jo kanskje funke under de to andre som et ekstra lag. Favoritt lua mi var fóret med fleece noe som er digg når man har migrene. Tar da litt lenger tid før kulden går rett i topplokket. Skal hvertfall ikke fryse på hodet i Gøteborg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 30. november 2018 Forfatter #293 Del Skrevet 30. november 2018 Gjett hvem som fikk tidenes migrene onsdag kveld som har holdt det gående og fortsatt holder det gående NÅ, og gjett hvem som derfor ikke har fått sove et sek i natt og hvem som skal sitte på flyet til oslo 0940 i dag, slå ihjel noen timer i oslo før man skal videre med tog til gøteborg?! Stemmer, det er meg det........ Prøvde å hvile, sove i går men det virket ikke. Tok de 3 pillene med pinex forte som heller ikke virket, lå på nålepute som bare demper det der og da men ikke et sekund lenger, prøvde massasje... føkk altså. Blir en intens hard dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. november 2018 #294 Del Skrevet 30. november 2018 6 timer siden, Avalon skrev: Gjett hvem som fikk tidenes migrene onsdag kveld som har holdt det gående og fortsatt holder det gående NÅ, og gjett hvem som derfor ikke har fått sove et sek i natt og hvem som skal sitte på flyet til oslo 0940 i dag, slå ihjel noen timer i oslo før man skal videre med tog til gøteborg?! Stemmer, det er meg det........ Prøvde å hvile, sove i går men det virket ikke. Tok de 3 pillene med pinex forte som heller ikke virket, lå på nålepute som bare demper det der og da men ikke et sekund lenger, prøvde massasje... føkk altså. Blir en intens hard dag i dag. Ånei, så fælt 😔 Søvn er alfa og omega når det gjelder migrene.. Du har min dypeste sympati! Håper dagen går langt bedre enn det ser ut til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #295 Del Skrevet 4. desember 2018 Det var en forferdelig tung helg pga ingen og lite søvn, migrene og generelt mye vondt. På toppen av det hele klarte jeg å miste flyet mitt hjem i går, da var jeg virkelig på randen til å knekke fullstendig sammen, jeg var totalt utslitt fra før både fysisk og mentalt. Det ble mange tårer som jeg prøvde iherdig å skjule fra andre folk på gaten, på flytoget og på gardermoen. Satt på gardermoen i over 6 timer å ventet på nytt fly, det kostet meg også over 2500,- å komme meg hjem. Konserten vi var på, det var jo veldig gøy og glad jeg fikk den med meg selv om jeg hadde mye vondt. Da Apoptygma Berzerk kom på scenen fant jeg meg en stol i bar delen av lokalet å satt der. Det var enorm trengsel i publikumet og de var blitt mer aggressive enn da Mesh spilte, så det hadde ikke vært veldig forsvarlig for meg å være midt inni der. Da vi gikk hjem traff vi på vokalisten i Mesh som vi fikk prate litt med, tok bilder og fikk tafse litt på. Hotteste 51åringen jeg vet om. Det var utrolig godt å endelig komme hjem. Ble hentet av samboer. Han var nesten på nippet til å kjøre til Oslo for å hente meg tidligere på dagen, det varmet hjertet mitt å høre. Var jo ekstra utslitt da jeg endelig kom hjem, så vi la oss til å sove kl 18. Sov noen timer, hadde litt hanky panky og så sov vi videre. Jeg sov helt til klokken var noe over 12 i dag. 11+0!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. desember 2018 #296 Del Skrevet 4. desember 2018 Hurra for 11 uker! Men så kjipt at helgen din ble slik 😣 fortalte du det til søstrene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #297 Del Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, lillemeg90 skrev: Hurra for 11 uker! Men så kjipt at helgen din ble slik 😣 fortalte du det til søstrene dine? Jada, og de så også at det var tungt for meg. Var ikke så vanskelig å se 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. desember 2018 #298 Del Skrevet 4. desember 2018 5 minutter siden, Avalon skrev: Jada, og de så også at det var tungt for meg. Var ikke så vanskelig å se 😛 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #299 Del Skrevet 7. desember 2018 Sitter å bare venter på å melde meg ut av termin gruppene på fb. Allerede meldt meg ut av en. Det hele startet med et spørsmål om fedre var tillatt i den ene gruppen eller ei, i en gruppe som allerede var tiltenkt foreldre. Når jeg leser kommentarene til folk, inkludert et innlegg av en pappa som da ønsker å melde seg ut fordi han ikke er ønsket av flertallet, da koker jeg innvendig altså. Jeg er for at fedre skal ha tilgang. Ønsker de å engasjere seg såpass så må de da for all del det! De er like ventende de selv om de ikke går med barnet i magen. Det gjelder alle vordene foreldre som ikke går gravide, medmødre osv osv. Motargumentene til folk gikk ut på at takhøyden forsvinner med menn i gruppa, og at "deres egne menn" ikke ville like at de delte intime detaljer om utflod, hemorodier, avføring, pupper og lekasje med "fremmede menn". Jeg tror ikke at fremmede vordenede menn blir tente av slikt, tåler de ikke å lese det så scroller de videre. Kanskje kan de til og med ha et godt tips som fungerte gull for deres partner, tenk det da! En mann som faktisk "vet" noe.... oooooooh. Og dette er facebook det er snakk om, man skal generelt være skikkelig forsiktig med hva man deler på SoMe, men spesielt på fb mener jeg.... Jeg skriver ikke noe der om min kropp i det hele tatt, nettopp derfor. Og man er så forbanna tander og kvinnekropp og graviditet er så tabu hva i helvete gjør disse damene når de møter på en mannlig lege/ gyn? Krysser beina og nekter, sier at neida, her er alt i skjønneste orden. Jeg fiser regnbuer og bæsjer glitter????? Det kom også noen kommentarer som gikk i ala "høhøhøh, dumme menn ass, de kan heller komme her når de kan føde. skal liksom de komme hit med sine "erfaringer"? høhøhøhøh, duster ass. Menn er dumme og har ikke noe med dette å gjøre, jeg spør heller dere KVINNER jeg!" osv.... i en annen gruppe hvor jeg raskt meldte meg ut da jeg så denne typen kommentarer. Dette er lavmål mener jeg. Fleregangs fedre har nok en del nyttig å komme med. Førstegangs skal få lov til å være like uviten og nysgjerrige som oss førstegangs mødre er! Beklager om jeg tråkker noen på tærna, men jeg er skikkelig provosert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 7. desember 2018 #300 Del Skrevet 7. desember 2018 Enig med deg, bare meld deg ut Samtidig sjokkerende hva folk er i stand til å legge ut av private ting i sånne grupper 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå